Det har visserligen diskuterats redan, men
den här bilden säger så mycket om Tunnan med familj att jag inte kan släppa det.
Den 25-åriga dottern skjutsas till flygplatsen. Det måste självklart fotas och läggas upp på Instagram, eftersom det är det enda Anna Book har i sitt liv. Det hela liknar världens sämsta försök till paparazzi-uppbåd. Äldsta dottern ser bara plågad ut, förutom när hon står med sin far, som antagligen är den ende som är tillnärmelsevis frisk i familjen. Hon har säkerligen tröttnat på sin morsas patetik, men vet bättre än att säga något, för då kommer tårarna och samman- och utbrotten. Anna själv ser ut som ett psykotiskt vrak som ler sitt inövade leende för miljonte gången, medan ögonen glasartat vrålar "döda mig!". Yngsta sonen ser återigen utvecklingsstörd ut. Oavsett familjesituationen är det mest tragiska i det hela att precis varenda händelse måste blåsas upp (av Anna) till någon jävla milsten i deras liv och läggas ut för allmän beskådan, som om någon enda av händelserna är speciell eller vore få förunnad. Trots att det är allom uppenbart att raka motsatsen råder, måste Anna tvångsmässigt hålla en perfekt fasad inför sina fans och "fans". Det är tragiskt hur lågt hon sjunkit på senare år.
Roberto, om du läser det här, så hoppas jag att du finner styrkan att lämna psyktunnan och hittar en sansad kvinna. En som kanske enbart uppgår till hälften av hennes matkostnader.