2016-07-08, 16:43
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Nu har Anna publicerat en lunchbild där det visas en tillbringare med röd dryck med isbitar.
https://www.instagram.com/p/BHkF2Csg...natoledanobook
Någon har kommenterat
"Tinto verano eller Sangria i tillbringaren?"
Ska vi slå vad om att kommentaren kommer raderas samt följas upp av ett litet utbrott där Annna deklarerar att man i familjen Book Toledano minsann inte dricker alkohol till lunchen

Den avbildade lilla matkompositionen av Anna såg verkligen läcker ut. Anna är inte bara artist...hon är mamma också...!
Citera
2016-07-08, 17:44
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Nu har Anna publicerat en lunchbild där det visas en tillbringare med röd dryck med isbitar.
https://www.instagram.com/p/BHkF2Csg...natoledanobook
Någon har kommenterat
"Tinto verano eller Sangria i tillbringaren?"
Ska vi slå vad om att kommentaren kommer raderas samt följas upp av ett litet utbrott där Annna deklarerar att man i familjen Book Toledano minsann inte dricker alkohol till lunchen

Haha - nej Anna har svarat att det i tillbringaren finns "Annas SANGRIA". Med versaler. Det är alltså SANGRIA i tillbringaren.
Citera
2016-07-08, 19:02
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Undrar litet för mig själv:Om Anna hade ägnat sig åt idrott, vilken gren hade det då blivit?
Nu får vi bara spekulera i hur hon hade förklarat sina tillkortakommanden?

Bowling kanske? Klot funkar hon onekligen som
Citera
2016-07-09, 17:15
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Bowling kanske? Klot funkar hon onekligen som

Tre hål har hon också

annatoledanobookGårdagens middag med barnens farfar/abuelo. Vart riktigt rolig & trevlig❤️😉 Men vid 24.30 när farfar ( framför allt ) & barnen vart trötta. Så gick jag & Roberto ut ett tag, på tu man hand💃🏽🍷 Det vart en lång härlig promenad, några drinkar & dans💃🏽❤️💃🏽 Skönt med lite egentid & bara vara vi😀 #familia #contenta# #feliz #vaccaciones #bailando #conmiamor #puertomarinabenalmadena

Undrar om farfar orkade hålla sig uppe till klockan 25?
Citera
2016-07-09, 22:52
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tre hål har hon också

annatoledanobookGårdagens middag med barnens farfar/abuelo. Vart riktigt rolig & trevlig❤️😉 Men vid 24.30 när farfar ( framför allt ) & barnen vart trötta. Så gick jag & Roberto ut ett tag, på tu man hand💃🏽🍷 Det vart en lång härlig promenad, några drinkar & dans💃🏽❤️💃🏽 Skönt med lite egentid & bara vara vi😀 #familia #contenta# #feliz #vaccaciones #bailando #conmiamor #puertomarinabenalmadena

Nog för att vi visste att Anna Book inte är den skarpaste kniven i lådan, och knappt gick ut med godkända betyg. Men klockan för helvete - KLOCKAN borde hon ha lärt sig kan man ju tycka
Citera
2016-07-09, 23:34
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Undrar litet för mig själv:Om Anna hade ägnat sig åt idrott, vilken gren hade det då blivit?

Först tänker man på sumobrottning, men sedan inser man att det bara skulle sluta med sprucken magsäck och tovor i håret. Jag tror inte lagsporter är hennes grej heller; hon skulle tveklös angripa både motståndarna och det egna laget.
Citera
2016-07-10, 00:41
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:

Hysteriskt roligt att tänka sig längdhopp! Först rusandes mot avsatsen och sen flyger hon som en kanonkula ner i sanden och landar på ändan. Tillkortakommandet kommenteras med att sanden faktiskt är djupare på beachen där hon brukar träna och där kan hon hoppa jättelångt!
Citera
2016-07-10, 01:50
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Hysteriskt roligt att tänka sig längdhopp! Först rusandes mot avsatsen och sen flyger hon som en kanonkula ner i sanden och landar på ändan. Tillkortakommandet kommenteras med att sanden faktiskt är djupare på beachen där hon brukar träna och där kan hon hoppa jättelångt!

Eller höjdhopp! Om man får lova att hoppa brett
Citera
2016-07-10, 09:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Tre hål har hon också

Den första någonsin som har fått till att dygnet har mer än 24 timmar? Fattar inte att en tråd om en nobody som Anna Book kan vara så underhållande
Citera
2016-07-10, 10:27
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Den första någonsin som har fått till att dygnet har mer än 24 timmar? Fattar inte att en tråd om en nobody som Anna Book kan vara så underhållande

Kl 25! Hon är hysteriskt rolig! Jag önskar bara att hon fick ihop det med Arnstad; vilket guldteam, det skulle helt klart twittras underhållning 25 timmar om dygnet! Kanske t o m 26!!!
Citera
2016-07-10, 11:24
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Tre hål har hon också

Hon är nog inne här och gluttar för nu har hon ändrat tiden och förtydligat den också

"Men vid halv ett ( 00.30 ) när farfar ( framför allt ) & barnen vart trötta".
Citera
2016-07-10, 12:41
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Det har visserligen diskuterats redan, men den här bilden säger så mycket om Tunnan med familj att jag inte kan släppa det.

Den 25-åriga dottern skjutsas till flygplatsen. Det måste självklart fotas och läggas upp på Instagram, eftersom det är det enda Anna Book har i sitt liv. Det hela liknar världens sämsta försök till paparazzi-uppbåd. Äldsta dottern ser bara plågad ut, förutom när hon står med sin far, som antagligen är den ende som är tillnärmelsevis frisk i familjen. Hon har säkerligen tröttnat på sin morsas patetik, men vet bättre än att säga något, för då kommer tårarna och samman- och utbrotten. Anna själv ser ut som ett psykotiskt vrak som ler sitt inövade leende för miljonte gången, medan ögonen glasartat vrålar "döda mig!". Yngsta sonen ser återigen utvecklingsstörd ut. Oavsett familjesituationen är det mest tragiska i det hela att precis varenda händelse måste blåsas upp (av Anna) till någon jävla milsten i deras liv och läggas ut för allmän beskådan, som om någon enda av händelserna är speciell eller vore få förunnad. Trots att det är allom uppenbart att raka motsatsen råder, måste Anna tvångsmässigt hålla en perfekt fasad inför sina fans och "fans". Det är tragiskt hur lågt hon sjunkit på senare år.

Roberto, om du läser det här, så hoppas jag att du finner styrkan att lämna psyktunnan och hittar en sansad kvinna. En som kanske enbart uppgår till hälften av hennes matkostnader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in