2017-09-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Eller varför inte en helt ny dokusåpa, Tarmen, där tävlande kan ventilera sina skitproblem.
Man kunde kanske tävla i årets förstoppning, flest magoperationer med navelskådning som en av grenarna, samt frågesport där deltagarna får komma med bästa förslag på vad ICA Maxis toaletter kan erbjuda.
Belöning till veckans vinnare kan ju sponsras av div. hälsobefrämjande aktörer på marknaden, t.ex i form av en rejäl tarmsköljning, eller liknande.
Finns mängder med idéer att hämta in till årets största dokusåpa. Kanske någon här har tips på flera grenar?

Vore säkert lönsamt.
Citera
2017-09-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Uppmanar alla att göra som jag har gjort. Ring och maila de ICA Maxi butiker som finns i närheten av familjens hem.

"Handlar Anna Book hos er? Jag läste en artikel om att hon och hennes man brukar ha sex på kundtoaletterna. Jag tycker att det är extremt ofräscht och vill gärna veta om Anna Book och hennes familj handlar hos er. Vill dessutom inte att mina barn ska av misstag kliva in på en olåst toalett där två vuxna människor har sex"

kundkontakt.solna@maxi.ica.se
He he..har dom svarat?
Citera
2017-09-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Vilken sågning? Vad har Whalgrenskan sagt?
Den här:
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
I veckans avsnitt av podden Wahlgren & Wistam (nr 33 - Ruskprick och Knorrhane) pratar Sofia Wistam och Pernilla Wahlgren om Anna Books tänder, medverkan i BL, sätt att hantera sociala media och sonens våldtäkt. De gör det i väldigt städade ordalag, samtidigt som de sågar Cirkus Book vid fotknölarna.
Citera
2017-09-17, 16:31
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
https://www.instagram.com/p/BZI2QJGAPfV/?tagged=miken40

Då vet vi hur Book nästlade sig in på 40-årskalas, lovade storartat framträdande med sina många hits.

Blev mimande till ABC.
Nej, nej nej fyyfan så pinsamt.. har hon absolut noll självinsikt? Stackars människa.
Citera
2017-09-17, 17:12
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
https://www.instagram.com/p/BZI2QJGAPfV/?tagged=miken40

Då vet vi hur Book nästlade sig in på 40-årskalas, lovade storartat framträdande med sina många hits.

Blev mimande till ABC.

Kära nån. Ett gig där hon mimar på någons 40-årskalas i Luleå. Och minglar på bild med en massa människor som är minst 10 år yngre än henne och som hon låtsas känna. Det liknar mer och mer David Brent från the Office. Gör hon vad som helst för pengar nu? Fast det är klart - de har ett maffigt skadestånd att betala och fogden knackar snart på dörren till svärfars lägenhet.
Citera
2017-09-17, 17:14
Medlem
Jag tycker hon börjar se fet ut igen.

Vi vet ju inte hur de andra ser ut efter BL VIP. Jag är jäkligt nyfiken på hur de andra ser ut. Varför är det bara Booken som visas i media?
Citera
2017-09-17, 17:21
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Nej, nej nej fyyfan så pinsamt.. har hon absolut noll självinsikt? Stackars människa.
Det här är så SJUKT! Inte med ett ord har hon berättat att det är ett"gig" - alltså att mima till den enda låt hon är "känd" för på en 40-års fest i Luleå
🤣🤣🤣🤣
Dessutom finns ett klipp där hon dansar med gästerna men inte ens klarar av att sjunga Carolas "Hej Mickey

(Kul med de som spammade sönder hennes senaste live... hon blockerade och blockerade och blockerade... men blev tvungen att ge upp)
Citera
2017-09-17, 17:32
Medlem
Jag tycker att Book låter väldigt kraxig nu för tiden. Antingen är det för att hon gapar och skriker på allt och alla eller också att hon tar något medel vilket brukar torka ut kroppen inklusive stämband. Hon lät hemsk i klippet som Sofia och Pernilla spelade upp. Svor, smackade och talade som en pundare. Snart börjar hon kanske tugga vilket många gör som går på otillåten substans?
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-17 kl. 17:40.
Citera
2017-09-17, 17:48
Medlem
När man ser Book i programmet får man lite vibbar om att allt inte står rätt till. När spelades detta program in? Har hon stoppat upp en kondom i slidan full med tabletter som hon knaprar redan där? Det kan ju vara därför hon inte åt något av alla frestelser då hungerkänslorna brukar vara som bortblåsta av visst intag. Hon är ju generellt väldigt impulsiv och borde vräkt i sig allt vad som fanns där normalt?
Man blir mer och mer fundersam och värst är att hon sitter och kör bil eventuellt påtänd?

Om hon sen hade sån (h)järnbrist i programmet borde hon nu inte äta som en undulat utan verkligen tänka på sin hälsa. Sen undrar jag när människan sover? Hon verkar ju fara omkring och vara överallt vilket också är obegripligt.
Citera
2017-09-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tycker att Book låter väldigt kraxig nu för tiden. Antingen är det för att hon gapar och skriker på allt och alla eller också att hon tar något medel vilket brukar torka ut kroppen inklusive stämband. Hon lät hemsk i klippet som Sofia och Pernilla spelade upp. Svor, smackade och talade som en pundare. Snart börjar hon kanske tugga vilket många gör som går på otillåten substans?
I klippet säger hon oxå att hon köpt sin lägenhet cash. Men i tråden hävdas att lyan ägs av svärfadern.
Citera
2017-09-17, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
I klippet säger hon oxå att hon köpt sin lägenhet cash. Men i tråden hävdas att lyan ägs av svärfadern.
Det är inte samma lägenhet. Den hon säger sig ha betalat cash var den hon flyttade till när hon flyttade hemifrån. Den lägenhet familjen bor i nu har de flyttat till senare. Huruvida svärfar äger den eller inte, har jag ingen aning om. Går det att kolla upp någonstans?
Citera
2017-09-17, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det är inte samma lägenhet. Den hon säger sig ha betalat cash var den hon flyttade till när hon flyttade hemifrån. Den lägenhet familjen bor i nu har de flyttat till senare. Huruvida svärfar äger den eller inte, har jag ingen aning om. Går det att kolla upp någonstans?

Enligt merinfo.se äger varken Roberto eller Anna någon fastighet, och de bor i en bostadsrätt. Alltså ägs den säkert av svärfadern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in