2017-09-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Anledningen till att Expressen och Aftonbladet skriver om den talanglöse är ju att det klickas på artiklar och de tjänar pengar. Om alla gav blanka fan i att läsa om Anna skulle hon jobba på ICA i Bergshamra inom en månad.
Inne eller utanför affären?
Citera
2017-09-04, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Den enda förklaring jag accepterar, är att Aftonbladet vill förmedla att Anna Book och hennes familj, är ett viktigt samhällsdokument om vår tid och hur det kan gå.

Det handlar inte bara om denna familj utan om det förfallet tidningar visar när de tar alla Anna Books utspel på ett fejkat allvar och gullar med henne, väl medvetna om att det rör sig om hänsynslös journalistik.

Att ens komma på tanken på en nyhetsredaktion att skriva om Anna Books nya sexualdrift med sin ständigt nykåte man är horribelt. De som jobbar på en tidning borde ha mer vett än Anna Book, då det hon ägnar sig åt är ett självskadebeteende.

Där har du en poäng!
Citera
2017-09-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Wow, vilken förvandling.

Jag som alltid brukar rekommendera folk att göra sådana här förvandlingar. i detta fall ångra jag nog.

Hon var mycket finare som tjockis, nu ser hon inte klok ut och det här extremt ovanligt att inte alla passar att bli smala ifrån ett liv som tjockis.

Hennes make har ju aldrig brytt sig om hennes vikt och så länge hon inte hälsan har tagit skada så tycker jag hon borde vart tjockis.

Undrar om det kommer att märkas en nedgång inom estetisk tandvård etc pga Annas förvandling?

Jag har själv bitit sönder ett par tänder (tack vare stenhårda nötter i müsli) och tänkte kanske passa på att fixa till utseendet på garnityret i samband med lagningarna, men vet ärligt talat inte om jag vågar. Kanske fler som blir avskräckta?
Citera
2017-09-04, 18:16
Medlem
Boopidoos avatar
Idag har jag lärt mig två saker:
Att se Stolpskottet äta banan är inte njutbart
Att "svära positivt" är OK - för det sa Stolpskottet efter att ha fått kritik för att hon svor så mycket i intervjun med Lotta Bromé
Så - i sann stolpskottsanda - jag är så i inihelvete, jävlar, förbannat glad för att det denna helvetiskt skithäftiga måndag äntligen är dax att se den här förbannat trevliga idioten i BL.
"Oh my fucking God"
Citera
2017-09-04, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Idag har jag lärt mig två saker:
Att se Stolpskottet äta banan är inte njutbart
Att "svära positivt" är OK - för det sa Stolpskottet efter att ha fått kritik för att hon svor så mycket i intervjun med Lotta Bromé
Så - i sann stolpskottsanda - jag är så i inihelvete, jävlar, förbannat glad för att det denna helvetiskt skithäftiga måndag äntligen är dax att se den här förbannat trevliga idioten i BL.
"Oh my fucking God"
Tror att svordomarna kan ha med medicineringen att göra. Eventuellt kan svältkosten påverka närminnet och att ordförrådet reduceras? Då tar man till kraftord som utfyllnad.
Citera
2017-09-04, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaSofia
Undrar om det kommer att märkas en nedgång inom estetisk tandvård etc pga Annas förvandling?

Jag har själv bitit sönder ett par tänder (tack vare stenhårda nötter i müsli) och tänkte kanske passa på att fixa till utseendet på garnityret i samband med lagningarna, men vet ärligt talat inte om jag vågar. Kanske fler som blir avskräckta?

Inga problem om du går till en välrenommerad inhemsk tandläkare. Enligt en hederlig svensk tandläkare jag frågat är det skillnad på utbildningsnivå vad gäller väst och öst, om man säger så. Anna Books ryska tandläkare har nog inte samma syn på professionalism som vi är vana vid hos inhemska tandläkare. Bara detta att erbjuda fillers, botox etc är verkligen märkligt.
Citera
2017-09-04, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Inga problem om du går till en välrenommerad inhemsk tandläkare. Enligt en hederlig svensk tandläkare jag frågat är det skillnad på utbildningsnivå vad gäller väst och öst, om man säger så. Anna Books ryska tandläkare har nog inte samma syn på professionalism som vi är vana vid hos inhemska tandläkare. Bara detta att erbjuda fillers, botox etc är verkligen märkligt.

Tack! Tar gärna tips via PM.

Gick till HKH Drottningens nära väninna tidigare och var mycket nöjd, men hon är tyvärr sjukskriven nu och blir borta ett bra tag. Mina ögonbryn tänkte jag också accentuera lite... nja, snarare faktiskt markera riktigt jäkla ordentligt med någon av de nya tekniker som finns numera. Är det någon som har synpunkter på det? Eller kanske blir OT förresten, sorry.

Från det ena till det andra läste jag nyligen i Expressen om parets syn på att hetsa upp sig genom att spana in andra personer utanför förhållandet. Och måste medge att det skrämmer mig lite, hur gör man om de ger sig på en?

Citat:
– Allt bli bara bättre och bättre. I de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna. Jag är en otroligt passionerad person, du har aldrig tråkigt med mig. Man måste få tycka att andra personer är vackra. Jag och Roberto har aldrig något problem med att säga "kolla den där tjejen" eller "damn, den där killen". Man retar aptiten ute men käkar hemma, konstaterar Anna Book om parets kärleksliv.
Citera
2017-09-04, 18:53
Medlem
Annas gaddar verkar vara ett hett samtalsämne i kändisvärlden.
I senaste avsnittet av podden I säng med Tobias och Gabriel (avsnitt 4 sept) berättar Gabriel att han har varit på middag med bl.a. Charlotte Perrelli och Magnus Carlsson. När han nu fick frågan om vilket som var det konstigaste samtalsämnet som kom upp under middagen, så svarade han
- Anna Books tänder!
Tobias, som har varit på ett kändisbröllop, berättar att samtalsämnet kom upp även där.
Båda låter det tydligt framgå att det inte varit i några beundrande och positiva ordalag som garnityret diskuterades.
Citera
2017-09-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Annas gaddar verkar vara ett hett samtalsämne i kändisvärlden.
Har all förståelse för det. Jag var tidigare inte särskilt intresserad av Anna Book, men såg en löpsedel som så att säga stack ut.
Citera
2017-09-04, 19:08
Medlem
Citat:

Om du har förstörda tänder så kör på. Det är så många jag ser varje dag som går ut hemska tänder och då är dom inte ens gamla utan i 20-30 års åldern.
Kanske har dom ramlat och slagit tänderna så dom har hamnat snett, rökning, snusning osv finns många skade ex där ute.

Har du redan fina tänder och vill ha filmstjärna leende så rekommendera jag inte. Varför ta risken liksom. Jag hade börjat med porslin tänder som nu Anna har gjort när man blir gammal då tänderna redan börja ruttna.
Har man väl börjat som Micheal Jacksson näsa så är det svårt att sluta sen.

Jag är för behandlingar så länge det finns fog för det. Det finns massa skräck ex där ute som hon Donna Versace och då har dessa pengar och ändå hjälper det inte att fixa till felen.

Starkast jag är emot är läppar och ögonbryn dom 2 är nog dom mest icke nödvändiga men samtidigt stora risker.
Citera
2017-09-04, 19:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Tack! Tar gärna tips via PM.

Gick till HKH Drottningens nära väninna tidigare och var mycket nöjd, men hon är tyvärr sjukskriven nu och blir borta ett bra tag. Mina ögonbryn tänkte jag också accentuera lite... nja, snarare faktiskt markera riktigt jäkla ordentligt med någon av de nya tekniker som finns numera. Är det någon som har synpunkter på det? Eller kanske blir OT förresten, sorry.

Från det ena till det andra läste jag nyligen i Expressen om parets syn på att hetsa upp sig genom att spana in andra personer utanför förhållandet. Och måste medge att det skrämmer mig lite, hur gör man om de ger sig på en?

Hm, hon blir mer och mer självsäker vilket är både positivt och negativt.
Eftersom hon alltmer liknar en sexmissbrukare så kommer hennes gränser hela tiden flyttas och med tanke på att både hon och dottern filmar sig halvnakna och hetsar upp sig med porrsnack och annat så är det nog inte långt till att hon snart är otrogen.

Karln kommer inte att orka med att ha sex flera timmar i sträck någon längre period så hon är nog snart på jakt efter nya offer för att stilla sitt sexmissbruk. Matmissbruk, sexmissbruk och missbruk av bantningsmedel, alkohol och annat ger samma resultat: självdestruktion och förnedring.
Varje gång faller hon och familjen allt hårdare mot marken och gräver ett allt större hål för sig själva och till slut kommer de inte upp utan förgås om de inte får hjälp.
Sök hjälp mot alla missbruken innan det är alldeles för sent, människa!!!
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-09-04 kl. 19:12.
Citera
2017-09-04, 19:12
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Anledningen till att Expressen och Aftonbladet skriver om den talanglöse är ju att det klickas på artiklar och de tjänar pengar. Om alla gav blanka fan i att läsa om Anna skulle hon jobba på ICA i Bergshamra inom en månad.
Läste någonstans (i tråden kanske?) att hon faktiskt sökt jobb i butik men där blev de så chockade av denna oväntade ära att de trodde att det var "candide camera"...enligt Anna, alltså. Så det blev förstås ingen anställning, herregud, tänk om Celine Dion sökt jobb på Willys...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in