Citat:
Ursprungligen postat av
MariaSofia
Tack! Tar gärna tips via PM.
Gick till HKH Drottningens nära väninna tidigare och var mycket nöjd, men hon är tyvärr sjukskriven nu och blir borta ett bra tag. Mina ögonbryn tänkte jag också accentuera lite... nja, snarare faktiskt markera riktigt jäkla ordentligt med någon av de nya tekniker som finns numera. Är det någon som har synpunkter på det? Eller kanske blir OT förresten, sorry.
Från det ena till det andra läste jag nyligen i Expressen om parets syn på att hetsa upp sig genom att spana in andra personer utanför förhållandet. Och måste medge att det skrämmer mig lite, hur gör man om de ger sig på en?
Hm, hon blir mer och mer självsäker vilket är både positivt och negativt.
Eftersom hon alltmer liknar en sexmissbrukare så kommer hennes gränser hela tiden flyttas och med tanke på att både hon och dottern filmar sig halvnakna och hetsar upp sig med porrsnack och annat så är det nog inte långt till att hon snart är otrogen.
Karln kommer inte att orka med att ha sex flera timmar i sträck någon längre period så hon är nog snart på jakt efter nya offer för att stilla sitt sexmissbruk. Matmissbruk, sexmissbruk och missbruk av bantningsmedel, alkohol och annat ger samma resultat: självdestruktion och förnedring.
Varje gång faller hon och familjen allt hårdare mot marken och gräver ett allt större hål för sig själva och till slut kommer de inte upp utan förgås om de inte får hjälp.
Sök hjälp mot alla missbruken innan det är alldeles för sent, människa!!!