2017-08-17, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Hur mycket väger fettot idag? Har hon kommit ned under 150 kg-strecket?
Jag tycker hon verkar hålla sig (bildledes) dold, kanske svältandes, till Biggest Loser-finalen.
Citera
2017-08-17, 17:20
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag förstår inte det där med att hon helt plötsligt verkar ha utländska följare. Hur har det kommit sig? Såg en massa utlänningar hennes livestreamar när hon var i Spanien?
Citera
2017-08-17, 18:04
Bannlyst
Var det inte pga sån här jojo-bantning som Mama Cass Elliott strök med? Det sliter väl oerhört på kroppen.
Inga likheter i övrigt då Mama Cass var en grym sångerska och stor artist....
Citera
2017-08-17, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag förstår inte det där med att hon helt plötsligt verkar ha utländska följare. Hur har det kommit sig? Såg en massa utlänningar hennes livestreamar när hon var i Spanien?

noterat samma sak, dessutom mycket mindre kommentarer o gillaklick, kanske inte så konstigt iof
Citera
2017-08-17, 18:17
Medlem
Om nu inte prinsessan book är i final, varför förbjuds hon visa helkroppsbilder? Hallberg lägger ju upp helkroppsbilder dagligen ex.
Citera
2017-08-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det kanske är billigare att prenumerera på dessa?
Citera
2017-08-17, 19:25
Medlem
Nu: Direktsändning från badkaret!!!
Citera
2017-08-17, 19:28
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Nu: Direktsändning från badkaret!!!

Hon har väl bikini på sig åtminstone? Eller? Snälla?
Citera
2017-08-17, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Hon har väl bikini på sig åtminstone? Eller? Snälla?
Jag tror inte det. Men det var, tack och lov, skumbad. Men jag vågade inte titta längre när hon började svänga runt med mobilen och visa skurmoppen, samtidigt som dottern kom in i bikini.
I bakgrunden kunde man skymta den tvättmaskin och torktumlare som Arga snickaren bjussade på.
Citera
2017-08-17, 19:39
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Jag tror inte det

Fast iofs, vad hade det gjort för skillnad egentligen, som att kolla på skräckfilm med ena ögat stängt.

Citat:
samtidigt som dottern kom in i bikini

Hoppas den stannar på.
Citera
2017-08-17, 21:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Jag tror inte det. Men det var, tack och lov, skumbad. Men jag vågade inte titta längre när hon började svänga runt med mobilen och visa skurmoppen, samtidigt som dottern kom in i bikini.
I bakgrunden kunde man skymta den tvättmaskin och torktumlare som Arga snickaren bjussade på.

Hahahaha jag skrattade rakt ut så grannarna bankade i väggen när jag läste inlägget

Vilken syn! En naken AB i badkaret viftande med skurmoppen som en gammal piratkapten
Citera
2017-08-17, 21:34
Medlem
tack gode gud att jag missade detta! inte konstigt att hennes barn blir konstiga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in