2017-08-09, 08:05
Medlem
Anna har vaknat för nu är kommentarerna raderade. Så nu är världen perfekt för Anna igen, bara Gud så gott, recept tack, du och din fina familj. Kräksmiley.
Citera
2017-08-09, 08:17
Medlem
När Anna "renlevnadsmänniska- tur att jag inte dricker alkohol" Book verkar allt annat än nykter och särskilt renlevnads.... Men det var säkert Ainas fel....?

https://youtu.be/EYpcI9IwNEM
Citera
2017-08-09, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
När Anna "renlevnadsmänniska- tur att jag inte dricker alkohol" Book verkar allt annat än nykter och särskilt renlevnads.... Men det var säkert Ainas fel....?

Okej.
Påminner lite om programmet Nattsudd med Grundberg och Wallde som gick när jag var barn/ungdom :-)
Citera
2017-08-09, 08:31
Medlem
Citat:

Vilket sjukt program, tramsfrans Höhö kul att se vilken skitsnackare hon är. Med alkohol i kroppen kommer hennes sanna jag fram. Vilken vidrig människa😱
Citera
2017-08-09, 08:31
Medlem
Kanske osmakligt med tanke på vad som varit men här hojtar Anna "Sug för i helvete!".

https://youtu.be/uTElyiTL0kQ
Citera
2017-08-09, 08:36
Medlem
Citat:
Kanske osmakligt med tanke på vad som varit men här hojtar Anna "Sug för i helvete!".

https://youtu.be/uTElyiTL0kQ

Så går vi och blockar några.😂
Hon är fan helt störd.
Citera
2017-08-09, 09:19
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vilket sjukt program, tramsfrans Höhö kul att se vilken skitsnackare hon är. Med alkohol i kroppen kommer hennes sanna jag fram. Vilken vidrig människa😱
...men hjälp, hur alkad är hon egentligen? Ser ett förklarande ljus kring hela hennes person nu!Sättet hon pratar på (sluddrigt men ändå överartikulerat, som en som försöker låta nykter), svordomar etc (skitpårej, bajs), klarar inte av att ta itu med saker (arge snickaren-programmet), labil och skyller ifrån sig(någon gång ibland kanske?), kan inte hålla diet o aktivera sig normalt fysiskt (utom korta perioder),har inte haft koll på sin tonåring (varit "upptagen" själv på helgkvällarna?), har möjligen haft sprit hemma så att tonåringen har kunnat plocka med sig (enligt vissa uppgifter)...
Citera
2017-08-09, 09:38
Medlem
Citat:
Så går vi och blockar några.😂
Hon är fan helt störd.

Hur gammalt är detta?
Citera
2017-08-09, 09:40
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Jag är ändå nyfiken på vem på TV4 som hon har hållhakar på som gör att hon för vara med i kanalen så ofta. Fångarna på fortet, valprogrammet, Malou, efter tio, Lets Dance osv?

Ingen hållhake såklart. Tvärtom utnyttjar producenterna henne eftersom man vet att hon ställer upp på vilken skit som helst och man har ett antal platser att fylla med c-kändisar. Det är ju bara att kolla på resterande deltagare, bland annat Dr. Alban och Runar, snacka om dagsaktuella... Hade hon haft något som helst att säga till om så hade hon ju varit med i Mello igen, i "Så ska det låta" och som domare i nån av alla talangtävlingar. Det är ju det och matlagning som är hennes största stolthet. Tyvärr för henne så duger hon ju inget till där så istället får hon rulla runt på "Fångarna på fortet" och rulla negerbollar i "Hela kändis-Sverige bakar".

Jag vill också få fört till protokollet att jag inte vill ha bort Anna från TV eller tidningarna. Tvärtom vill jag ha en dygnet runt-stream av hennes liv men hoppas åtminstone på en tv-serie i stil med "Wahlgrens". Skadeglädje och lyteskomik är härligt, man får riktigt gotta ner sig i sina värsta sidor när det inte drabbar nån oskyldig.
Senast redigerad av Aigis 2017-08-09 kl. 09:47.
Citera
2017-08-09, 09:41
Medlem
Nytt instagram inlägg... vad är det nu för tv-program???? TV4 igen???

annatoledanobookI stallet igen & idag blir det Tv-inspelning 🐎❤️⭐️ Spännande program😉🐎❤️ #horsebackriding #passion #happy #fun #healty #takingcareofmyself
Citera
2017-08-09, 09:42
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Du far i mina ögon med lögner och ägnar dig åt näthat.
Anna har gjort fel men hon är knappast en parasit.
Jag hoppas att Annas nätmobbare snart ger upp.
Jag tror väl knappast att Mullenö är seriös (har skrattat gott åt tidigare inlägg!), men funderade på näthat/nätmobbning. Om en person hela tiden serverar material om sig själv, messar tidningar om sina hår-, vikt- etc problem, gråter ut i TV-program, ljuger och kränker andra på sitt Instagram - får man inte finna sig i att bli omdiskuterad då? Om folk finner en avskyvärd och uttrycker det - är det verkligen mobbning? Läser Anna Book denna tråd borde hon väl kunna dra slutsatser om sitt beteende? I vilket annat forum kan vi diskutera hennes attityd till barnvåldtäkten? Jag står för att jag inte vill se henne i media, ja. Och det är inte främst för hennes egen skull, nej.
Citera
2017-08-09, 09:44
Medlem
Det står AnnaToledanoBook och under står AP Ridutveckling, klickar man där kommer man till deras sida som har foton på Anna, är ridskolan så desperat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in