Citat:
Ursprungligen postat av
Darrar
Jag är ändå nyfiken på vem på TV4 som hon har hållhakar på som gör att hon för vara med i kanalen så ofta. Fångarna på fortet, valprogrammet, Malou, efter tio, Lets Dance osv?
Ingen hållhake såklart. Tvärtom utnyttjar producenterna henne eftersom man vet att hon ställer upp på vilken skit som helst och man har ett antal platser att fylla med c-kändisar. Det är ju bara att kolla på resterande deltagare, bland annat Dr. Alban och Runar, snacka om dagsaktuella... Hade hon haft något som helst att säga till om så hade hon ju varit med i Mello igen, i "Så ska det låta" och som domare i nån av alla talangtävlingar. Det är ju det och matlagning som är hennes största stolthet. Tyvärr för henne så duger hon ju inget till där så istället får hon rulla runt på "Fångarna på fortet" och rulla negerbollar i "Hela kändis-Sverige bakar".
Jag vill också få fört till protokollet att jag
inte vill ha bort Anna från TV eller tidningarna. Tvärtom vill jag ha en dygnet runt-stream av hennes liv men hoppas åtminstone på en tv-serie i stil med "Wahlgrens". Skadeglädje och lyteskomik är härligt, man får riktigt gotta ner sig i sina värsta sidor när det inte drabbar nån oskyldig.