Flashback bygger pepparkakshus!
2017-08-16, 11:09
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu ligger en ny matbild ute på insta, torsk o nåt grönt..ALDRIG i livet att hon kommer hålla detta efter BL...hon kommer vräka i sig bröd o allt hon kommer över o sen lipa i media o skylla på hormoner eller nåt...nån som ska kolöa på henne i Örebro?

Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Ajo.. Om hon får panikångest av bröd så ligger hon dåligt till! Men hon har ju avslöjat att hon inte är i finalen så hon gör snart som hon vill dvs gräddsås, vitlöksbröd och majonnäs!

Med tanke på att hon (och Kuk-löse Roberto) tvingade stackar dottern, 12 åriga Vanessa, att DOFTSPRAYA hela lägenheten efter hon lagat ett gott matbröd när de kom hem, för annars skulle minsann fettot sätta i sig hela brödet omgående. Vilken annan förälder som helst hade varit stolt över sin 12 åriga dotter och blivit glada för den goda doften och brödet när de kom hem. Bara för att det FINNS kakor eller bröd hemma så innebär det ju inte att man måste vräka i sig allt på en gång, men man kan faktiskt ta en normal bit och lämna det andra.

Har själv till exempel gott om både öl och vin i ett av mina kylskåp. Kanske 20-30 flaskor öl och fem sex flaskor vin. Även om jag tycker om dessa goda drycker, har lite roliga sorter, så innebär det inte att jag måste dricka upp allt nu. Det kan gå en månad emellan jag tar något men ibland kan det bli en-två öl tre dagar i rad. Dessutom alltid bra att ha ifall man får besök eller om man blir lite hastigt bortbjuden. Då kan man alltid rycka ett par flaskor vin och ge bort. Kan man inte låta alkohol eller kakor eller mat vara så har man grava problem och bör söka hjälp.

Flodhästen borde verkligen söka hjälp, hon lär ju ha en kombination av ett helt gäng psykiatriska diagnoser. Inget fel i det, men sök hjälp dum-fan, så KANSKE folk börjar ta dig på allvar om några år.
Citera
2017-08-16, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Nej, hon är inte i final, hon åkte ur och tränar för att vinna hemmapriset, dvs det pris som den av de som röstats ut och gått ner mest vinner.
JA, då satsar jag på Ullareds-pojken!
Citera
2017-08-16, 12:50
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Kanske tvåa på bollen, men ser nu på min TV:reklam att Anna ska vara med i Breaking News (Filip & Fredrik) den 21/8. Sitter där smal med skinande tänder i rutan.

Hon var ju där i våras. Alltså reklam för den nya säsongen med material från förra som redan sänts.
Citera
2017-08-16, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Hon var ju där i våras. Alltså reklam för den nya säsongen med material från förra som redan sänts.

Kan ha fel, men i de olika sekvenserna i reklamklippet såg hon ut som två olika personer - en mycket rund och blek Anna med vit tunika och sen sittandes runt ett bord med andra människor - skrattandes, smal och brun med ngt färgglatt på sig. Jag fick intrycket att hon skulle vara med även denna säsong? Vore kanske inte så konstigt, hon är ju ändå en kioskvältare! 😁
Citera
2017-08-16, 17:01
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Nja hade hon skinande tänder så är det nog inte från januari...Spännande att se hur de ämnar förödmjuka henne denna gång, de har ju lite mer material att jobba med nu...frågan är om hon kommer att fatta det, sist var det ju när Linda levererade en version av ABC, som om det var en riktig låt/hit...Anna tog det väl som någon slags hyllning, haha!
Citera
2017-08-16, 17:15
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Nja hade hon skinande tänder så är det nog inte från januari...Spännande att se hur de ämnar förödmjuka henne denna gång, de har ju lite mer material att jobba med nu...frågan är om hon kommer att fatta det, sist var det ju när Linda levererade en version av ABC, som om det var en riktig låt/hit...Anna tog det väl som någon slags hyllning, haha!

Men Breaking news är ju direktsänt. Så möjligtvis att hon ställt upp på en trailer. Tror inte hon bjuds in igen.
Citera
2017-08-16, 17:41
Medlem
såg precis en stund på henne livesändning från tidigare idag, fy fasen vilket beteende, så märkvärdig o ser ut som en blandning av ET o michael jackson ju...
Citera
2017-08-16, 18:01
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Men Breaking news är ju direktsänt. Så möjligtvis att hon ställt upp på en trailer. Tror inte hon bjuds in igen.
...du har kanske rätt men jag skulle inte vara 100 på det. F&F drar sig nog inte och våran Anna är ju alltid lika pigg på att dela med sig av sig själv...
Citera
2017-08-16, 20:00
Medlem
Letrangeres avatar
Fattade inte först vad allt ståhej var om kring Anna Book innan jag såg ett YT klipp där hon slafsar i sig vattenmelon och är spydig och ful i munnen mot de hon pratar med i mobiltelefonen. Fy fan vilken attityd och ohyfsat sätt. Stöter jag på henne i Hagaparken någon helg så kommer jag sannerligen tala om för henne vilken smutsig personlighet hon uppvisar.
Man skulle tvätta henne i munnen med såpa och ge henne smisk på rumpan med björkriset.
Citera
2017-08-16, 21:20
Medlem
såg att Anna lagt ut foton på insta då hon besökt Ajlajk kläder...på en bild syns ett par been o randiga byxor...kommentarer som lovordar byxan o som frågar om det är annan själv på fotot men inte fått svar. Gick in på ajöajks hemsida o hittade exakt samma foto pö byxan/benen o där står attdet INTE är anna utan ett helt annat namn så nu är jagnyfiken på om anna svaratr på kommentaren...
Citera
2017-08-16, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
såg att Anna lagt ut foton på insta då hon besökt Ajlajk kläder...på en bild syns ett par been o randiga byxor...kommentarer som lovordar byxan o som frågar om det är annan själv på fotot men inte fått svar. Gick in på ajöajks hemsida o hittade exakt samma foto pö byxan/benen o där står attdet INTE är anna utan ett helt annat namn så nu är jagnyfiken på om anna svaratr på kommentaren...

Nu har hon lagt till i texten att hon lånat bilden, att det inte är hon men det var ju efter att företaget lagt ut bilden på instagram.

Citat:
annatoledanobookTack!!! Till alla underbara på @ajlajksweden för inbjudan till ert Showroom där jag fick för kika på er nya kollektion⭐️🔥👍🏼 Jag ÄLSKAR den!!!! Så snyggt, så man kan inte välja - & sååå bra i storlekarna 👍🏼⭐️👍🏼 Och tusen tack för alla fina orden & för er underbara energi, samt er kärleksfulla familjesammanhållning🙏🏼💖🍃🌷 Puss till Maria, Tommy & Leena, Sofia & Carina😘🙈🔥 Ni är UNDERBARA!!! #ajlajk #ajlajksweden #svenskdesign #love #nyakollektionen #sfd #nackastrand #fashionweek #madebyloveforyou #höstnytt OBS!!! Det är INTE JAG i dom snygga randiga byxorna! Bilden är lånad ifrån @ajlajksweden 🙏🏼
Hon är väldigt snabb på att svara när en kändis eller när ett företag, som här ajlajk skriver en kommentar men när andra vanliga dödliga frågar henne något så besvärar hon inte sig med att svara alltid.

Citat:
johansson_mariaSååå coola byxor
guiseppe62Super Kiss
v8ictoriaMåste fråga Anna skippa du alla kolhydrater å äter mest protein å grönsaker ? 🌸
mrsboijeÄr det du i byxorna?? ☺️💕👍🏻 Supersöta skor! @annatoledanobook
korvkalas_med_sophieHi Anna. My name is Sophie and I am fan from Austria. I listen to your song Samba Sambero. Very beautiful. Could you please say hi to all your fans in Klagenfurt?
rosenknoppgnesta72😍😍😍😍🙏🏻👌🏻👏
monicarydstromMåste vara en underbar känsla att kunna gå in i en butik och prova snygga kläder. Det var ett tag sedan 😞
vidartrojenborg💯💯💯💦💦☔️🥜👅👅
vidartrojenborg@carolinefredrika
hpson01Byxorna var to die for
flirtigafransarSå söta Rosa skor du har😍
pnilla.yorkSå snygga byxor!!!!! 😍
mmarfoSnygga byxor! 👍🏼 Och fina du Anna! 😊🌸
ajlajkswedenTack fina @annatoledanobook för ditt besök hos oss 🙏🏼💕 superkul att träffa dig och vi är så glada att du gillar våra kläder så mkt 😊 du är superfin i dem. Vi hörs och ses snart igen! Många kramar från Ajlajk-familjen 😘
annatoledanobook@ajlajksweden 😘❤️⭐️
mias2.0Strålande fina tänder!😁💕
mommor9😘❤️❤️❤️underbara Anna @annatoledanobook
loella_75👏👏 super fina byxor 😊
susannewollter💖👍💖👍
Senast redigerad av CalamityJane 2017-08-16 kl. 22:18. Anledning: la till text
Citera
2017-08-16, 22:32
Medlem
Det går inte att klä upp eller sminka en gris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in