Citat:
Citat:
Med tanke på att hon (och Kuk-löse Roberto) tvingade stackar dottern, 12 åriga Vanessa, att DOFTSPRAYA hela lägenheten efter hon lagat ett gott matbröd när de kom hem, för annars skulle minsann fettot sätta i sig hela brödet omgående. Vilken annan förälder som helst hade varit stolt över sin 12 åriga dotter och blivit glada för den goda doften och brödet när de kom hem. Bara för att det FINNS kakor eller bröd hemma så innebär det ju inte att man måste vräka i sig allt på en gång, men man kan faktiskt ta en normal bit och lämna det andra.
Har själv till exempel gott om både öl och vin i ett av mina kylskåp. Kanske 20-30 flaskor öl och fem sex flaskor vin. Även om jag tycker om dessa goda drycker, har lite roliga sorter, så innebär det inte att jag måste dricka upp allt nu. Det kan gå en månad emellan jag tar något men ibland kan det bli en-två öl tre dagar i rad. Dessutom alltid bra att ha ifall man får besök eller om man blir lite hastigt bortbjuden. Då kan man alltid rycka ett par flaskor vin och ge bort. Kan man inte låta alkohol eller kakor eller mat vara så har man grava problem och bör söka hjälp.
Flodhästen borde verkligen söka hjälp, hon lär ju ha en kombination av ett helt gäng psykiatriska diagnoser. Inget fel i det, men sök hjälp dum-fan, så KANSKE folk börjar ta dig på allvar om några år.