2017-08-14, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Fast är inte de köpta följarna bara datorgenererade script och inte människor?
Om de inte är människor behöver hon ju inte tala engelska i sändningen
Om hon nu övergått från matmissbruk till bantningspillermissbruk så funkar inte hjärnan varför hon säkert tror att hela Saudiarabien och Texas följer hennes fiskrätt.
Citera
2017-08-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Då är det han som får skiten då, om Anna brakar ihop.

Inatt uppdaterade Anna sin fejsbok. Vilket hon inte gjort på länge.
Kikade lite på Robbans också, och han går all in för att hylla sin fru.
Stefan Brandt är en seriös läkare. Tror inte att han träffat på någon som Anna B tidigare. Jag misstänker att såväl läkare som BLV-ledningen inte kan hantera AB. Jag tror också att man nu vill ha det hela överstökat så fort som möjligt.
Anna Book har nog bränt alla skepp snart. Hoppas vi alla!
Citera
2017-08-14, 15:49
Medlem
Citat:
Nä, men produktionen borde väl ha visst ansvar för deltagarna? En läkare borde åtminstone kolla upp dem regelbundet under denna hetsbantning, så att de inte blir sjuka (som Anna).

Vad vinner de?
TV4 är ett kommersiellt bolag och bryr sig inte om folk i allmänhet som inte går att tjäna pengar på. Book är fortfarande aktuell då kanalen hoppas att vi roas eller förväntas lite kontroversiellt beteende från världsartisten.
Citera
2017-08-14, 15:53
Medlem
Citat:
Då är det han som får skiten då, om Anna brakar ihop.

Inatt uppdaterade Anna sin fejsbok. Vilket hon inte gjort på länge.
Kikade lite på Robbans också, och han går all in för att hylla sin fru.
Om hon var uppe i natt visar det ännu mer prov på att allt inte står rätt till. Typiska symptom på tjack och hon har gett sig fan på att hon ska vinna tävlingen i BL. Har finalen redan spelats in? Hon kommer gå dit i högform eftersom ribban höjs när det gäller otillåtna medel och hjärnan lever nog sitt eget liv.
Citera
2017-08-14, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
TV4 är ett kommersiellt bolag och bryr sig inte om folk i allmänhet som inte går att tjäna pengar på. Book är fortfarande aktuell då kanalen hoppas att vi roas eller förväntas lite kontroversiellt beteende från världsartisten.
Gurkelurkan, jag gillar din humor! Hela denna tråd är hysteriskt underhållande, tyvärr! Och ännu roligare är det just pga att huvudpersonen inte fattar nåt.
Citera
2017-08-14, 15:56
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Stefan Brandt är en seriös läkare. Tror inte att han träffat på någon som Anna B tidigare. Jag misstänker att såväl läkare som BLV-ledningen inte kan hantera AB. Jag tror också att man nu vill ha det hela överstökat så fort som möjligt.
Anna Book har nog bränt alla skepp snart. Hoppas vi alla!
Är han seriös och vill behålla jobbet, så är det nog bäst att han håller ett öga på Booken.
Hon rasar ihop vilken dag som helst nu.

Jag hoppas att Anna tar en lååång paus och tar hand om sig och sin familj. För att senare komma tillbaka betydligit starkare i psyket.
Citera
2017-08-14, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Har hon varit och blekt tänderna ytterligare? Tycker dom är till och med vitare än förut. Det ser ut som frigolitbitar i hennes mun. Man ser inte ens var den ena tandraden börjar och den andra slutar när hon har tänderna ihop. Kanske är för att ansiktet blivit brunare.
Går det?
Citera
2017-08-14, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Har hon varit och blekt tänderna ytterligare? Tycker dom är till och med vitare än förut. Det ser ut som frigolitbitar i hennes mun. Man ser inte ens var den ena tandraden börjar och den andra slutar när hon har tänderna ihop. Kanske är för att ansiktet blivit brunare.
Det sista du skrev stämmer. Jag trodde det var Michael Jackson själv som stod och strödde chili på fisken. Hon är tillräckligt neurotisk för att aldrig ge upp och i hennes tillstånd kommer hon inte ge sig förrän huden är kolsvart och tänderna lyser vita som i neon. Om hon inte äter längre och håller sig vaken dygnet runt lär vi få se ett spektakel inom kort. Tycker mig redan se att ögonen blivit som på en ko samtidigt som hon krymper överallt och tänderna blivit ännu större för den käften.
Citera
2017-08-14, 15:58
Citat:
Om hon var uppe i natt visar det ännu mer prov på att allt inte står rätt till. Typiska symptom på tjack och hon har gett sig fan på att hon ska vinna tävlingen i BL. Har finalen redan spelats in? Hon kommer gå dit i högform eftersom ribban höjs när det gäller otillåtna medel och hjärnan lever nog sitt eget liv.
Den seriösa läkaren borde väl märka om hon knarkar, kan man tycka.
Citera
2017-08-14, 16:02
Medlem
Citat:
Är han seriös och vill behålla jobbet, så är det nog bäst att han håller ett öga på Booken.
Hon rasar ihop vilken dag som helst nu.

Jag hoppas att Anna tar en lååång paus och tar hand om sig och sin familj. För att senare komma tillbaka betydligit starkare i psyket.
Vad menar du. Ska han åka hem till Book och kontrollera om hon drogar med bantningspiller? Ska han flytta in där och vara vaken dygnet runt som hon? Roberto borde kanske kontrollera vad lilla frugan har för sig då hon lämnar honom mellan sexakterna.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-14 kl. 16:08.
Citera
2017-08-14, 16:06
Medlem
Citat:
Den seriösa läkaren borde väl märka om hon knarkar, kan man tycka.
Nej, det är svårt på en människa som i normalt tillstånd uppför sig nästan likadant. Han kanske bara ser den överaktiva sångfågeln som en pratglad och trevlig prick? Eller också vill han inte bli inblandad i drogträsket.
Citera
2017-08-14, 16:11
Medlem
Citat:
Nej, det är svårt på en människa som i normalt tillstånd uppför sig nästan likadant. Han kanske bara ser den överaktiva sångfågeln som en pratglad och trevlig prick? Eller också vill han inte bli inblandad i drogträsket.

Jag misstänker att Anna uppfattas som ganska hypad när hon träffar BL-folket. Många tar ett steg tillbaka och vill inte ha med henne att göra helt enkelt. När BL-teamet draftade henne hade hon nog fortfarande kvar sina gamla gaddar och verkade mer normal. Som idag skulle ingen tagit med henne i programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in