2017-07-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Konstigt att inte kvällsblaskorna inte skrivit om det ?? det måste ju innebära hur många klick på deras sida
Nä det är inte konstigt alls. Brukar de publikt hänga ut så unga förövare? Skulle ju inte kunna gå att skriva om det utan namn, och få klick.
Citera
2017-07-28, 20:40
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Det är såklart inte hans namn, han skriver ut en oväns namn så när Anna läser detta så börjar hon terrorisera fel person. Höhö

Ungefär som om jag skulle skriva under med namnet Darrar

/Darrar 😀

Vi som trodde du skrev så för att du älskar att suga av Mohammadi Darrar
Citera
2017-07-28, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Vi som trodde du skrev så för att du älskar att suga av Mohammadi Darrar

Ingen i Darrarklanen heter Mohammadi.

Nu skriver Anna och klagar på att hennes bröst blivit mindre eftersom hon gått ner i vikt. Hon gillar sina två girlisar dvs brösten.
Senast redigerad av Darrar 2017-07-28 kl. 21:18.
Citera
2017-07-28, 21:43
Medlem
alicewonderlands avatar
...men vafan, värst vad hon bryr sig om storleken på sina bröst? Kanske finns det lite andra issues f n? Kanske kan plastik-pengarna användas till sonens ögonlock? Kanske kan man släppa utseendet lite och odla lite andra kvaliteter? Det är väl inget fel på att vara överviktig, man kan ju vara en fin människa som inte alltid har sig själv i fokus...?
Citera
2017-07-28, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...men vafan, värst vad hon bryr sig om storleken på sina bröst? Kanske finns det lite andra issues f n? Kanske kan plastik-pengarna användas till sonens ögonlock? Kanske kan man släppa utseendet lite och odla lite andra kvaliteter? Det är väl inget fel på att vara överviktig, man kan ju vara en fin människa som inte alltid har sig själv i fokus...?
Herr Bock kanske kräver en viss storlek på tuttarna för att tända. Inget knulleri kan göra att fru Book förlorar priset i BL?
Citera
2017-07-28, 23:18
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Ingen i Darrarklanen heter Mohammadi.

Nu skriver Anna och klagar på att hennes bröst blivit mindre eftersom hon gått ner i vikt. Hon gillar sina två girlisar dvs brösten.

Vad har Annas bröst med den här tråden att göra? Jag trodde att du värnade om att inte dra upp människors utseende. Här kör vi skvaller. Hat kan du köra i din egen tråd om familjen Darrar...
Citera
2017-07-28, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Nä det är inte konstigt alls. Brukar de publikt hänga ut så unga förövare? Skulle ju inte kunna gå att skriva om det utan namn, och få klick.
Det är sånt här skvaller se o hör eller va fan kärring tidningarna lever på
Citera
2017-07-28, 23:46
Medlem
Vad fan är Darrar nu då nått ja missat ?? ??
Citera
2017-07-29, 00:15
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Vad fan är Darrar nu då nått ja missat ?? ??

Helt OT, men här har du länken (FB) Marockansk klan som utsätter Termovägen för grov brottslighet och styr området!

Det som irriterar mig är att folk som startar en sådan hattråd ska sitta och moralisera om vad som skrivs här. Familjen Darrar har fått mycket mer skit än familjen Tunna. Men vår allsmäktige moralpredikant "Darrar" är naturligtvis av en annan uppfattning...
Citera
2017-07-29, 04:41
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag snubblade över nåt kul när jag letade efter en låt på youtube, "Anna Books massutsskick" Det var Katrin .Z. som då för 7? år sen var på radio NRJ och läste upp ett, flera sms från Anna Book till henne angående nytt mobilnummer.. tror hon att HELA artistSverige är intresserade av henne? Eller ja, dumma mig, hon tror ju att HELA VÄRLDEN är intresserad av just henne! Hahaha, stackars Anna, insikten går aldrig upp för henne tyvärr.
Ett legendariskt klipp https://www.youtube.com/watch?v=yJVUvEXZphA
Citera
2017-07-29, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Vad har Annas bröst med den här tråden att göra? Jag trodde att du värnade om att inte dra upp människors utseende. Här kör vi skvaller. Hat kan du köra i din egen tråd om familjen Darrar...

Anna skriver själv om sina bröst

annatoledanobookÄlskar mina nyfixade naglar 💖💖💖 & jaaaa, så även mina " girlisar " ( jaaaa, mina bröst!!! ) MEN.....dom börjar bli små🤔 Varför tappar man mest i ansiktet & tex. brösten FÖRST, när man börjar gå ner i vikt?!? 😔 & jag har ju inte ens nått min målvikt ännu?!🤔 Jag VILL ju ha mina bröst kvar!!!! Men bli smalare.....det är ett jävla dilemma ( inte sant?!? ) kanske var dumt att förminska dom så tidigt som jag gjorde?!?🤔 Oj....nu vart det visst ett bröstinlägg😂 Men det är väl bara HÄRLIGT? 🔥🔥🔥 JAG älskar iallafall bröst & kvinnokroppen i största jävla allmänhet & då menar jag ALLA UNDERBARA HÄRLIGA & OLIKA kroppstyper & FORMER I ALLA dess former 💪🏽👊🏽💪🏽🔥🔥🔥 #nai
Citera
2017-07-29, 05:28
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Rättegången har redan varit. Han är ju dömd.
Ja, någon sa att hon var i Spanien när hon borde varit på rättegång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in