2016-06-10, 17:06
Medlem
Min brors kusins avatar
Gick nog till såhär, hon hade glömt att ta på BH´n, hästen gjorde vilda krumbukter för att få av tyngden på ryggen, skumpandet gjorde att en av hennes tuttar träffade henne på hakan vilket gjorde henne medvetslös med ambulansfärd som resultat. Case closed
Citera
2016-06-10, 19:39
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
AKUT SJUK UNDER INSPELNING!

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...vt-inspelning/

Hehe...

Oddsen för denna händelse hade inget spelbolag erbjudit spel på, det är en 1.0 händelse; tunnan kommer alltid drabbas av något som kräver omsorger som i sin tur kräver snyftartiklar. Hon är unik. Helt jävla unik!
Citera
2016-06-10, 19:57
Medlem
Hoppas någon bryter mot tystnadsplikten och kan ge en rapport om Tunnans beteende när hon hamnar på hospitalet, är tämligen säker på att hon skriker om VIP behandling och är nedlåtande i vanlig ordning mot fotfolket.
Citera
2016-06-11, 21:31
Medlem
Hon har två följare som berömmer allt hon gör. Kramiz och finaste ingår hela tiden i deras vokabulär. Förstår inte att alla ber henne göra en kokbok, hon gör ju för sjutton samma mat varje dag. Grädde, kyckling, pasta, chili explosion och massor av tomatpuré och grädde i allt. Det är väl för f-n inte matlagning. All mat har samma färg och läggs upp på stora fat så den måste ju vara iskall innan den serveras.
Citera
2016-06-11, 22:17
Medlem
StigAllans avatar
Som ovanstående skriver.
Fetton som Anna Book kan inte laga mat, det är samma fettbemängda repertoar hela tiden.

Lär dig att variera lite och skippa fettet!
Rör dig dessutom i motionsspåret utan karl!
Då kanske det blir lite fart på fettklumpen med en vrålkåt neger efter sig, på eget ansvar går det tyvärr inte.
Citera
2016-06-12, 13:03
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon har två följare som berömmer allt hon gör. Kramiz och finaste ingår hela tiden i deras vokabulär. Förstår inte att alla ber henne göra en kokbok, hon gör ju för sjutton samma mat varje dag. Grädde, kyckling, pasta, chili explosion och massor av tomatpuré och grädde i allt. Det är väl för f-n inte matlagning. All mat har samma färg och läggs upp på stora fat så den måste ju vara iskall innan den serveras.

Anna Books kokbok skulle bli en höjdare. Jag tror mycket väl att det kan bli ytterligare en framgångsrik bransch för Anna.
Citera
2016-06-12, 16:15
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Anna Books kokbok skulle bli en höjdare. Jag tror mycket väl att det kan bli ytterligare en framgångsrik bransch för Anna.
Den enda som har potential där är namnet på booken.

Till exempel Annas KokBook. Varsågod Anna, den bjuder jag på.
Citera
2016-06-12, 16:23
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Den enda som har potential där är namnet på booken.

Till exempel Annas KokBook. Varsågod Anna, den bjuder jag på.

Pluspoäng på den...

Det finns en bok för dom allra största fansen i Annas Fanclub...jag vet inte om den omnämnts tidigare...

http://www.adlibris.com/se/bok/boken...-9789185319152

Given kvällslektyr för många flashbackare...
Citera
2016-06-12, 16:51
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Pluspoäng på den...

Det finns en bok för dom allra största fansen i Annas Fanclub...jag vet inte om den omnämnts tidigare...

http://www.adlibris.com/se/bok/boken...-9789185319152

Given kvällslektyr för många flashbackare...
Hur pass stort fan måste man vara då? 150 kg? 200?
Citera
2016-06-12, 18:13
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Hur pass stort fan måste man vara då? 150 kg? 200?

Och hur tjock är världens tjockaste book?
Citera
2016-06-13, 00:41
Medlem
Vilka stjärnskott som deltar förutom Book. Gamla dokusåpakändisar och usla människor som TV-kanalen kan driva med och betala kaffepengar i arvode. Book går dock inte av för hackor utan fortsätter att skapa sin sjukhushistorik. Om man inte klarar uppdraget så hittar man på att magen spricker för att få åka ambulans och slippa. Vilken djävla familj om man tänker efter.
Citera
2016-06-14, 19:57
Medlem
S35Es avatar
Fick nys om en skvallernotis i senaste numret av Hänt i vecket eller vad det var.

Citat:
Ursprungligen postat av Det snackas på stan...
Vi tycker nästan lite synd om den runda och ständigt aktuella schlagerdonnan. När hon tror att folk inte ser så fiskar hon fram fickpluntan ur handväskan och tar sig en slurk. Att hon luktar konjak som ett helt destilleri är inget som verkar bekomma henne. Vännerna omkring henne vågar inte säga någonting.

Kan det vara Tunnan som man syftar på? "Schlagerdonna" är kanske lite långsökt men det är ju sånt de blaskorna lever på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in