Citat:
Ursprungligen postat av
MaeWest
Kanske är Annas mening? Att göra Antonio så pass illa omtyckt, så han väljer att bosätta sig på en öde ö och därmed sopas undan från den "Dysfunktionellt löjliga familjen Toledano-Book"?
Måste kännas "betryggande" med en mor som skriver att "alla inblandade var barn"?
Barn som får och ger sex...i Anna och hennes familj tydligen något som kan ses som...normalt"?
Nja, jag tror faktiskt att hon i sin sedvanliga hybris tänker att "rättvisan" ska ha sin gång, han var ung och full, sanningen kommer att komma fram, vittnen var inte pålitliga etc. Anna trodde nog hon var smartare än alla andra och den här "regissören" är ju bara ett kändiskåt våp som gör vad som helst för att själv bli känd.
Så vad är det som framkommit? Jo, att ett vittne möjligen var för berusat, satt illa till och att ytterligare ett vittne inte var säker på vad hen sett. Var Anna på festen? Nej. Hur vet hon ens vad som har hänt? Naturligtvis ligger det i sonens intresse att sopa detta under mattan. Varför skulle han vara trovärdig? En tjej såg Antonio jucka sin penis i munnen på ett halvt medvetslöst barn. Det kanske räcker så? Hur full var inte Antonio då? Vad var hans intention om inte annat än att fördömjuka tjejen? Oavsett om han var sexton och hon tretton eller vad det handlade om, så är det fel. Det finns inget normalt i ett sådant beteende.
Jag tror på fullaste allvar att hon skulle bli mottagen i alla TV-soffor med öppna armar och omhuldad och sonen skulle bli rentvådd. Men Anna har ju haft fel förut.
(Jag kommer spontant att tänka på rättegången efter att hon vägrat betala mattfirman som så smakfullt klädde hennes övervåning med heltäckningsmatta. När de inte fick betalat så menade Anna att hon gjort reklam för dem på Instagram och att skulden därmed var betald (återigen hybris). Det tyckte inte domaren. Anna förlorade rättegången och fick betala mattan och arbetet, med viss rabatt. Jag gissar att mattfirman gick med på det för att få betalt alls. Efter rättegången tog en strålande glad Anna emot pressen (var väl en journalist där...) och meddelade att "Jag är så glad då jag vann rättegången." Så talar ju en psykopat. En som inte kan acceptera verkligheten när det går emot.