2025-08-20, 12:35
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Allt Annas hejande om dokumentären gör det värre för sonen. Det hela var på väg att vara gammalt grus och inget som så många la någon vikt vid då han var tonåring då och många ges en ny chans. Nu när detta vevas om och om igen så kommer det alltid att finnas kvar. Och någon resning i högsta domstolen ... du store värld, var får de allt ifrån Anna och Anjo?

Känns som att själva syftet från Anna och hennes sexuellt frigjord familj, är att offret skall smutskastas in absurdum.
Mellan raderna som Anna skriver, anser hon att sexuellt umgänge med barn är att ses om ett "pojkstreck" och att bli upprörd är ju "så befängt". Och så tramset om att ,som jag antar att Anna skulle ha uttryckt det-"obskyra vittnen utan sans och vett skall få förstöra en 16-årig pojkes hela framtid bara för att en flicka gillade att snaska kotte!"

Anna gillar verkligen sin offerkofta!
Citera
2025-08-20, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Känns som att själva syftet från Anna och hennes sexuellt frigjord familj, är att offret skall smutskastas in absurdum.
Mellan raderna som Anna skriver, anser hon att sexuellt umgänge med barn är att ses om ett "pojkstreck" och att bli upprörd är ju "så befängt". Och så tramset om att ,som jag antar att Anna skulle ha uttryckt det-"obskyra vittnen utan sans och vett skall få förstöra en 16-årig pojkes hela framtid bara för att en flicka gillade att snaska kotte!"

Anna gillar verkligen sin offerkofta!

Intressant att Anna talar om att det var en avsugning som pågick i alla fall.

Ja offret vill nog både Anna och Anjo komma åt, för det är ju inget fel som har pågåtts även om de själva talar om att det varit en avsugning med ett barn eller en totalberusad. Men ju mer det blir så desto mer vägs ju över i Antonios skuldskål. Hela hans framtid är nu nerspolad i toaletten tack vara mamma Anna.
Citera
2025-08-20, 13:09
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Intressant att Anna talar om att det var en avsugning som pågick i alla fall.

Ja offret vill nog både Anna och Anjo komma åt, för det är ju inget fel som har pågåtts även om de själva talar om att det varit en avsugning med ett barn eller en totalberusad. Men ju mer det blir så desto mer vägs ju över i Antonios skuldskål. Hela hans framtid är nu nerspolad i toaletten tack vara mamma Anna.

Kanske är Annas mening? Att göra Antonio så pass illa omtyckt, så han väljer att bosätta sig på en öde ö och därmed sopas undan från den "Dysfunktionellt löjliga familjen Toledano-Book"?

Måste kännas "betryggande" med en mor som skriver att "alla inblandade var barn"?
Barn som får och ger sex...i Anna och hennes familj tydligen något som kan ses som...normalt"?
Citera
2025-08-20, 13:18
Medlem
Citat:
Kanske är Annas mening? Att göra Antonio så pass illa omtyckt, så han väljer att bosätta sig på en öde ö och därmed sopas undan från den "Dysfunktionellt löjliga familjen Toledano-Book"?

Måste kännas "betryggande" med en mor som skriver att "alla inblandade var barn"?
Barn som får och ger sex...i Anna och hennes familj tydligen något som kan ses som...normalt"?

Över tiden har jag alltid upplevt det som om Anna tycker genuint illa om sin son. Den yngsta som hon kallar för råtta är hon inte heller så förtjust i men det är ingen mobbning där som med Antonio.

Detta som hon samtidigt menar att Antonio var ett barn och var den som var utsatt för någon som ville "snaska kotte". Hon är bra vriden.

Vad är egentligen Annas mål med livet nu? Det här med musiken verkar inte vara så aktuellt sen hon sjöng i kyrkan eller vad man ska kalla det? Tjöt i kyrkan kanske? Just det, Jesus är det va?
Citera
2025-08-20, 15:12
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:

Nja, jag tror faktiskt att hon i sin sedvanliga hybris tänker att "rättvisan" ska ha sin gång, han var ung och full, sanningen kommer att komma fram, vittnen var inte pålitliga etc. Anna trodde nog hon var smartare än alla andra och den här "regissören" är ju bara ett kändiskåt våp som gör vad som helst för att själv bli känd.
Så vad är det som framkommit? Jo, att ett vittne möjligen var för berusat, satt illa till och att ytterligare ett vittne inte var säker på vad hen sett. Var Anna på festen? Nej. Hur vet hon ens vad som har hänt? Naturligtvis ligger det i sonens intresse att sopa detta under mattan. Varför skulle han vara trovärdig? En tjej såg Antonio jucka sin penis i munnen på ett halvt medvetslöst barn. Det kanske räcker så? Hur full var inte Antonio då? Vad var hans intention om inte annat än att fördömjuka tjejen? Oavsett om han var sexton och hon tretton eller vad det handlade om, så är det fel. Det finns inget normalt i ett sådant beteende.
Jag tror på fullaste allvar att hon skulle bli mottagen i alla TV-soffor med öppna armar och omhuldad och sonen skulle bli rentvådd. Men Anna har ju haft fel förut.
(Jag kommer spontant att tänka på rättegången efter att hon vägrat betala mattfirman som så smakfullt klädde hennes övervåning med heltäckningsmatta. När de inte fick betalat så menade Anna att hon gjort reklam för dem på Instagram och att skulden därmed var betald (återigen hybris). Det tyckte inte domaren. Anna förlorade rättegången och fick betala mattan och arbetet, med viss rabatt. Jag gissar att mattfirman gick med på det för att få betalt alls. Efter rättegången tog en strålande glad Anna emot pressen (var väl en journalist där...) och meddelade att "Jag är så glad då jag vann rättegången." Så talar ju en psykopat. En som inte kan acceptera verkligheten när det går emot.
Senast redigerad av Magictrix 2025-08-20 kl. 15:16.
Citera
2025-08-20, 15:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nja, jag tror faktiskt att hon i sin sedvanliga hybris tänker att "rättvisan" ska ha sin gång, han var ung och full, sanningen kommer att komma fram, vittnen var inte pålitliga etc. Anna trodde nog hon var smartare än alla andra och den här "regissören" är ju bara ett kändiskåt våp som gör vad som helst för att själv bli känd.
Så vad är det som framkommit? Jo, att ett vittne möjligen var för berusat, satt illa till och att ytterligare ett vittne inte var säker på vad hen sett. Var Anna på festen? Nej. Hur vet hon ens vad som har hänt? Naturligtvis ligger det i sonens intresse att sopa detta under mattan. Varför skulle han vara trovärdig? En tjej såg Antonio jucka sin penis i munnen på ett halvt medvetslöst barn. Det kanske räcker så? Hur full var inte Antonio då? Vad var hans intention om inte annat än att fördömjuka tjejen? Oavsett om han var sexton och hon tretton eller vad det handlade om, så är det fel. Det finns inget normalt i ett sådant beteende.
Jag tror på fullaste allvar att hon skulle bli mottagen i alla TV-soffor med öppna armar och omhuldad och sonen skulle bli rentvådd. Men Anna har ju haft fel förut.
(Jag kommer spontant att tänka på rättegången efter att hon vägrat betala mattfirman som så smakfullt klädde hennes övervåning med heltäckningsmatta. När de inte fick betalat så menade Anna att hon gjort reklam för dem på Instagram och att skulden därmed var betald (återigen hybris). Det tyckte inte domaren. Anna förlorade rättegången och fick betala mattan och arbetet, med viss rabatt. Jag gissar att mattfirman gick med på det för att få betalt alls. Efter rättegången tog en strålande glad Anna emot pressen (var väl en journalist där...) och meddelade att "Jag är så glad då jag vann rättegången." Så talar ju en psykopat. En som inte kan acceptera verkligheten när det går emot.
Enligt dokumentären (och det nyktra vittnet?) var Antonio nykter och agerade bartender med sprit hemifrån.

Det var i garagesovrummet mattan las in.
Citera
2025-08-20, 15:34
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/JjC3wtY

Finaste Anna har träffat sin halvsyster.
Dom slog verkligen på stort när dom köpte en present till dom.
Ett wasaskepp 🙄

Aha! Så Anna har nu börjat jaga efter sina syskon på faderns sida eftersom hennes syster och kusinen/låtsassystern i Sverige inte vill veta av henne.

Kanske kan språkförbistringen dom mellan funka till Annas fördel. Men gissningsvis så kommer hon vara den BÄSTASTE någonsin tills vi får konstiga Instagram-texter om svek med svartvita bilder.
Citera
2025-08-20, 15:40
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Enligt dokumentären (och det nyktra vittnet?) var Antonio nykter och agerade bartender med sprit hemifrån.

Det var i garagesovrummet mattan las in.
Ok. så det var en nykter Antonio som söp ner en trettonåring med Annas sprit och sedan förgrep sig på henne?
Citera
2025-08-20, 15:48
Medlem
TPLs avatar
"30°C
☀️🇪🇦🌊
Tvättat och det torkar på nolltid 👌🧺 Ska bara köpa en till ställning som är utdragbar så kan man hänga mer 😉
Njuter av lite apelsindricka & musik på terrassen där det svalkar otroligt skönt just nu 🥰
"

Snart är det som i Solna. Hög musik, skrål och skrän. Stackars grannar.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Citera
2025-08-20, 16:03
Medlem
osnutens avatar
Anna är ju förstås inte skyldig till någonting i Antonio-härvan!
Hon märkte säkert inte ens att det saknades några flaskor, i hennes "hemliga" förråd
Citera
2025-08-20, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"30°C
☀️🇪🇦🌊
Tvättat och det torkar på nolltid 👌🧺 Ska bara köpa en till ställning som är utdragbar så kan man hänga mer 😉
Njuter av lite apelsindricka & musik på terrassen där det svalkar otroligt skönt just nu 🥰
"

Snart är det som i Solna. Hög musik, skrål och skrän. Stackars grannar.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Vanliga människor kallar det för balkong, men Anna har en terras.
Citera
2025-08-20, 20:30
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ok. så det var en nykter Antonio som söp ner en trettonåring med Annas sprit och sedan förgrep sig på henne?

Det som sades, var att Antonio var den av några som såg till att för det mesta fanns redigt med sprit där på "Ballongberget" som var deras tillhåll.

Det jag reagerar på, är Annas, och tydligen även Robertos, sätt att se på detta. Att barn har och tar sex. Barn? Har och tar sex?
Vad har pågått i det där hushållet. Och helt uppenbart fortsatt pågår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in