Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-30, 18:49
  #10477
Medlem
"Mina faketänder sitter faktiskt på mina riktiga tänder" Och "mina tänder är nedslipade, som typ Gollum". Anna Book logik på hög nivå. Live igen nu... Så sanslöst sjukt och så likt en fjortonåring.
Citera
2017-08-30, 19:14
  #10478
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Herre gud - nu är hon live igen.
Hennes grimaser, vilda flirtande, tungslickande, luftpussande..... .... är så sjukt.
Att en snart 50-årig kvinna ligger i sin säng och mimar till musik... ... jisses - det gör min 14-åring.
Är "hopprepsmick" framför spegeln nästa karriärsdrag?
Dessutom har hon full krigsmakeup (inkl lösögonfransar)... och säger att hon är såååå svettig och trött efter sin powerwalk .....

Helvete....jag skulle skriva något men kommer alldeles av mig. Din avatar är nog det jävligaste jag sett på länge. Tur att inte båda näsborrarna kom med också.
Fy fan så otäck den bilden är.

Mima till musik är väl vad hon får göra för det mesta numera. Hemma. Hon är ju inte så väldigt eftertraktad som sångerska utan hon deltar ju enbart som driftskucku i de flesta program.

Urk nu måste jag logga ut och hämta mig ifrån avatarchocken.
Citera
2017-08-30, 19:54
  #10479
Medlem
Hur roligt hade det inte varit att kommentera både Anna Brolin, Mia Skäringer samt Dragomirs Instagram och frågat hur dom kan välja att visa sig med en kvinna som tydligt är för våldtäkt mot barn?

Eller varför inte den tonfiskätande tandläkaren som ännu en gång visat sig i samband med henne?
Citera
2017-08-30, 20:04
  #10480
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Helvete....jag skulle skriva något men kommer alldeles av mig. Din avatar är nog det jävligaste jag sett på länge. Tur att inte båda näsborrarna kom med också.
Fy fan så otäck den bilden är.

Mima till musik är väl vad hon får göra för det mesta numera. Hemma. Hon är ju inte så väldigt eftertraktad som sångerska utan hon deltar ju enbart som driftskucku i de flesta program.

Urk nu måste jag logga ut och hämta mig ifrån avatarchocken.

Walking Dead!
Citera
2017-08-30, 20:14
  #10481
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Walking Dead!

Ja, jag fick en flashback från den här boken som jag plötsligt mindes från min barndom. Figuren på framsidan är väldigt lik nya Anna, bortsett från att hans fingrar är finare. Märkligt hur hon kan bli så fettfri i ansiktet och ändå vara rätt rund på resten av kroppen.
https://gamebooks.org/gallery/figfan05sw.jpg
Citera
2017-08-30, 20:23
  #10482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Herre gud - nu är hon live igen.
.....

På eftermiddagen var hon också live, när hon körde bil. 😡😡😡 Inte mycket intelligens där inte, tydligen viktigare att hålla koll på kommentarerna än på vägen.
Citera
2017-08-30, 20:32
  #10483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, jag fick en flashback från den här boken som jag plötsligt mindes från min barndom. Figuren på framsidan är väldigt lik nya Anna, bortsett från att hans fingrar är finare. Märkligt hur hon kan bli så fettfri i ansiktet och ändå vara rätt rund på resten av kroppen.
https://gamebooks.org/gallery/figfan05sw.jpg
Jag tror hon fettsugit sig lite här och var. På intervjun med Expressen ser det ut som om ögonen ska trilla ur skallen och överläppen stramar över dom stora kolosserna till tänder. Hon visade också sina ödlefötter och den nya tatueringen och då blev man riktigt äcklad. Hon håller låda i ett och beskriver sig själv oavbrutet som den primadonna hon anser sig vara. Hela kroppsspråket vittnar om hur hon höjer sig själv och talar samtidigt om att hon alltid tyckt sig vara underbart vacker. Ska bli kul att se när fasaden rasar för sån där narcissism är outhärdlig. Hon talar som att hon är en tillgång för alla som vill njuta av hennes skönhet och fantastiska familj och karriär. En drömintervju fansen på Instagram,
__________________
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-30 kl. 20:35.
Citera
2017-08-30, 20:42
  #10484
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Om de nu är kära.... eller bara fortfarande lever ihop för att han inte vågar lämna. Hon är verkar fullständigt besatt av honom på ett nästintill ohälsosamt sätt. Han är en toffel som gör allt hon ber om och vågar inte säga ifrån till henne

Allt pekar ju på att han är lika körd i huvudet som hon. Innan tyckte jag lite synd om honom men ju mer man ser av honom och hans beteende så blir det tydligt att de passar ihop som handen i handsken.
Citera
2017-08-30, 20:45
  #10485
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Sonen Book är nog förlorad vid det här laget. Vuxenförebilderna passiv pappa och dominant mamma verkar ju redan ha präglat honom med tanke på hans senaste sexbrott. Såå uselt att soc & co inte kunnat ingripa tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Hon kommer troligen att skylla hans kommande misslyckanden på någon form av handikapp; exvis dyslexi, ADHD, ögonfel, hjärtfel, magsjukdom, hormonell störning (ärftlig!) och sist men inte minst välja ut en partner till honom som passar henne. Han har lärt sig av sin mor att kvinnor styr och män måste skyddas och gullas med, blir aldrig vuxna mao.

Jag är fortfarande nyfiken på vad du anser att en HEADSTRONG kvinna - i detta fallet Anna Book som tråden handlar om - bör göra så att det inte spårar ur med barnuppfostran på det vis du beskriver. Om hon vill hitta en RIKTIG MAN men mest stöter på individer med din syn på vuxenhet, hur blir det då?

Anna kanske har gjort sitt allra yttersta för att hitta en man med mer stake i en den toffel hon lever med nu? Vem vet? Vad säger experterna i ämnet?
Citera
2017-08-30, 20:56
  #10486
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, jag fick en flashback från den här boken som jag plötsligt mindes från min barndom. Figuren på framsidan är väldigt lik nya Anna, bortsett från att hans fingrar är finare. Märkligt hur hon kan bli så fettfri i ansiktet och ändå vara rätt rund på resten av kroppen.
https://gamebooks.org/gallery/figfan05sw.jpg

När man är medelålders och äldre och bantar alldeles för fort så blir man mager och urgröpt i ansiktet och även halsen blir magrare. Därför brukar normala dietister och pt inte rekommendera att man hetsbantar i (över-)mogen ålder.
Dessutom lär hon gå upp det hon gått ned plus lite till när hon släpper taget och inte längre har tryck på sig att äta rätt och motionera. Å andra sidan växer hon i tänderna då för som det är just nu så är tänderna för stora för ansiktet.
Hon var ju idiot nog att fixa tänderna innan hon bantat klart.
__________________
Senast redigerad av Tagelapa 2017-08-30 kl. 21:01.
Citera
2017-08-30, 21:36
  #10487
Medlem
Boopidoos avatar
Nu är det dax igen. Hon sitter och tittar på gamla klipp från Idol. Nu är det så tydligt att hon "unnat sig ngt" - vad kan man vara spekulera om
När hon är i den här dimman förstärks alla hennes "ticks". Hon svär som en borstbindare, skrattar som ett psykfall, kommenterar livechatten som en totalt IQ-befriad person. Gullegullandet är minimalt, elakheterna maximala. Vilket jävla stolpskott
Citera
2017-08-30, 22:54
  #10488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nu är det dax igen. Hon sitter och tittar på gamla klipp från Idol. Nu är det så tydligt att hon "unnat sig ngt" - vad kan man vara spekulera om
När hon är i den här dimman förstärks alla hennes "ticks". Hon svär som en borstbindare, skrattar som ett psykfall, kommenterar livechatten som en totalt IQ-befriad person. Gullegullandet är minimalt, elakheterna maximala. Vilket jävla stolpskott
Kan man se detta någonstans?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback