2017-08-08, 14:45
Medlem
Readyfreddies avatar
Hon har ju verkligen husdjursurnor som köksporslin
http://www.smadjurskremering.se/wp-c...IMG_8016_1.jpg
Citera
2017-08-08, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Vad är egentligen syftet med att skicka domar mm till TV-kanaler och tidningar (som f.ö. redan har full koll på det på egen hand), samt potentiella uppdragsgivare m.fl?
Att jävlas med Anna och hennes familj, ja det förstår jag. Men har ni som gör det funderat på konsekvenserna?
Om ni lyckas med ert uppsåt, så kommer snart familjen Toledano Book stå utan någon inkomstkälla. Det som händer då är att vi andra - inkl. er som hetsat fram situationen - får stå för familjens uppehälle via t.ex. socialbidrag.

Jag har inte mycket till övers för Anna Book, och jag äcklas av vad hennes son har gjort. Men det fråntar ingen annan, inte ens Flashback-skribenter, ansvar för sitt eget handlande.
Att Antonio har visat sig vara ett svin, är det en anledning för er att också vara det, eller hur tänker ni?
Drivs ni av en längtan att era skattepengar rent konkret ska försörja familjen Toledano Book, eller hur resonerar ni?
Flashback är också folkets röst. I allt mediabruset ser jag Flashback som en fyrbåk, en demokratisk åsiktspelare. Vi är många som tycker det är fel av skvallerpress, TV4 m fl att exponera en dysfunktionell familj, inte minst i kommande Biggest Looser VIP. Detta mot bakgrund av att vi vanliga dödliga vill ha schyssta vuxenförebilder för våra barn. Föräldrar och son i Book-familjen svarar inte upp mot det. Vi är alla överens om att familjen behöver något helt annat än exponering. VI VILL INTE HA MERA BOOK!
DET ÄR NOG NU.
Citera
2017-08-08, 15:23
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Men så otäckt Är faktiskt rädd för henne nu. Vad för sorts människa ser prydnad i djururnor? Skulle aldrig gå in i Book-huset utan minst en kniv.
Citera
2017-08-08, 15:45
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Vad är egentligen syftet med att skicka domar mm till TV-kanaler och tidningar (som f.ö. redan har full koll på det på egen hand), samt potentiella uppdragsgivare m.fl?
Att jävlas med Anna och hennes familj, ja det förstår jag. Men har ni som gör det funderat på konsekvenserna?
Om ni lyckas med ert uppsåt, så kommer snart familjen Toledano Book stå utan någon inkomstkälla. Det som händer då är att vi andra - inkl. er som hetsat fram situationen - får stå för familjens uppehälle via t.ex. socialbidrag.

Jag har inte mycket till övers för Anna Book, och jag äcklas av vad hennes son har gjort. Men det fråntar ingen annan, inte ens Flashback-skribenter, ansvar för sitt eget handlande.
Att Antonio har visat sig vara ett svin, är det en anledning för er att också vara det, eller hur tänker ni?
Drivs ni av en längtan att era skattepengar rent konkret ska försörja familjen Toledano Book, eller hur resonerar ni?
Hon får väl skaffa sig ett jobb som alla andra! Så himla lätt tror jag inte att det är nuförtiden att ordna försörjningen genom soc, det blir väl A-kassa först och främst? Felicia bör väl kunna bidra till familjeförsörjningen/alt flytta hemifrån. Står svärfar för boendet?
Vinsten är att slippa se henne. Det var illa nog med allt fjant runt hennes viktnedgångar och hur dåligt hon mår eftersom alla behandlar henne så illa, men när hon vill skuldbelägga sonens våldtäktsoffer var det droppen...
Citera
2017-08-08, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Flashback är också folkets röst. I allt mediabruset ser jag Flashback som en fyrbåk, en demokratisk åsiktspelare. Vi är många som tycker det är fel av skvallerpress, TV4 m fl att exponera en dysfunktionell familj, inte minst i kommande Biggest Looser VIP. Detta mot bakgrund av att vi vanliga dödliga vill ha schyssta vuxenförebilder för våra barn. Föräldrar och son i Book-familjen svarar inte upp mot det. Vi är alla överens om att familjen behöver något helt annat än exponering. VI VILL INTE HA MERA BOOK!
DET ÄR NOG NU.

Jag håller med, Flashback är ett sätt för folket att säga vad vi tycker utan att någon raderar och censurerar våra åsikter. Om tillräcklig många reagerar och skriver till media så måste dom lyssna på oss. Vi vill inte se Anna Book mer. Kanske läge att starta namnlistor att skicka till TV4s chefer. Låt oss slippa Anna Book!
Citera
2017-08-08, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
annatoledanobookDax att fixa Kycklingröra som mellis 👌🏽💪🏽 #vidasana #healthylifestyle #comidasana #healthyfood #nyttigmat #nyttliv #tahandomdinkropp #goodfood
ljungkvist.mikaelDuktig du är 😎😎😎
ls64sVad duktig du är. Imponerande 😄
arvetotterVilken förändring, Anna! Otroligt duktigt gjort! Vacker har du alltid varit, men nu är du helt stunning! Önskar dig och de dina allt gott!
rebeccaevelinalarssonRecept? 😍 @annatoledanobook
lilleskutt94Vart är din fina skål ifrån?
frokensegerVill gärna ha recept☺😊

Tillkommit en kommentar som inte kommer få vara kvar länge till

grannenorbergDin son är ett jävla äckel arsle
Citera
2017-08-08, 16:18
Medlem
Citat:

Varför måste hon och familjen få bidrag? Vi andra arbetar, det ska väl hon också kunna göra ex hemtjänst, skolbespisningen - hon gillar laga mat, restaurang mm finns många jobb om man vill jobba.
Citera
2017-08-08, 16:22
Medlem
Någon som kallar sig "t" har skrivit ett inlägg på bloggbevakning ang Annas livesändning där maken tydligen gått bananas live.

"Var det förresten ingen som såg Anna Books man Robertos ”utbrott”/tillrättavisning av ett par fotgängare när Booken livesände på instagram igår? Roligaste jag har sätt på länge om jag ska vara ärlig, lite smått besviken över att jag inte läst någonting om det någonstans!"

"Kanske ska förtydliga; Anna satt i passagerarsätet när ett par fotgängare verkar ha korsat vägen framför Bookens bil. Roberto blev väldigt bestört över detta eftersom han värnar om fotgängares säkerhet och envisades med att stanna bilen för att lära ut lite trafikvett till fotgängarna. Roberto påstod att han kom från huvudled medan fotgängarna menade att han kom från en utfart och var tvungen att lämna företräde till fotgängarna. Roberto sade någonting i stil med att han hade pratat med polisen och var säker på att det var en huvudled och envisades med att dom skulle ta hans regnummer och ringa honom om han hade fel, eftersom han var så säker på att han hade rätt. Det var, vad jag uppfattade det som, en relativt otrevlig stämning och Roberto höjde rösten rätt så rejält. Anna book satt tyst som en mus i passagerarsätet medan hon fortsätta livesända.
Kom igen, det måste ha varit någon annan härinne som såg detta livesända spektakel utspelas?"

Gaaah, det är så trist att vara blockad. Och trist att ingen filmar spektaklet när hon livesänder! :-D
Citera
2017-08-08, 17:09
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NylonBaron
Dom måste ju vara ironiska, eller hur?
Haha börjar man läsa kommentarerna så är man böjd att säga att nästan allihop är ironiska...?
Citera
2017-08-08, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
http://www.smadjurskremering.se/wp-c...IMG_8016_1.jpg
Ja eller hur! Exakt lika. Den kommentaren är den enda som Anna tagit bort, märkligt va?
Citera
2017-08-08, 17:45
Medlem
Enligt säkra källor som pratat med Jelena på Brottbykliniken så arbetar inte Felicia där längre.
Det funkade inte att ha en "offentlig" person i företaget. Jelena ville inte bli inblandad i allt som har med Book att göra. Därför hon har raderat alla bilder på sin privata Instagram som familjen Book var med på.

Vad ska lilltunnan nu titulera sig som?
Citera
2017-08-08, 18:23
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Någon som kallar sig "t" har skrivit ett inlägg på bloggbevakning ang Annas livesändning där maken tydligen gått bananas live.

"Var det förresten ingen som såg Anna Books man Robertos ”utbrott”/tillrättavisning av ett par fotgängare när Booken livesände på instagram igår? Roligaste jag har sätt på länge om jag ska vara ärlig, lite smått besviken över att jag inte läst någonting om det någonstans!"

"Kanske ska förtydliga; Anna satt i passagerarsätet när ett par fotgängare verkar ha korsat vägen framför Bookens bil. Roberto blev väldigt bestört över detta eftersom han värnar om fotgängares säkerhet och envisades med att stanna bilen för att lära ut lite trafikvett till fotgängarna. Roberto påstod att han kom från huvudled medan fotgängarna menade att han kom från en utfart och var tvungen att lämna företräde till fotgängarna. Roberto sade någonting i stil med att han hade pratat med polisen och var säker på att det var en huvudled och envisades med att dom skulle ta hans regnummer och ringa honom om han hade fel, eftersom han var så säker på att han hade rätt. Det var, vad jag uppfattade det som, en relativt otrevlig stämning och Roberto höjde rösten rätt så rejält. Anna book satt tyst som en mus i passagerarsätet medan hon fortsätta livesända.
Kom igen, det måste ha varit någon annan härinne som såg detta livesända spektakel utspelas?"

Gaaah, det är så trist att vara blockad. Och trist att ingen filmar spektaklet när hon livesänder! :-D

Han hade pratat med polisen om att det var gatan var en huvudled...innan... detta hända?

Jag måste ändå säga att dagens skratt kom från att Anna tydligen hade kremeringsurnor i köket. Hur/var fick hon tag i dem undrar man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in