2017-07-11, 23:34
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Nu jävlar är lilltunnan och kommenterar bland kommentarerna också... Herre gud en så efterbliven familj!!!

Hävdar att barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book är felaktigt dömd

För att göra det enklare för andra här inne på FB: Felicia Book briljerar.

feliciabook
Varför skulle vi inte stå upp för honom när vi vet att han är oskyldig, ni har ingen aning om hur många gånger han gråtit ut och brutit ihop i min famn pga dom här anklagelserna. Offret har faktiskt aldrig själv sagt att Antonio våldtagit henne. Och det är bara 1 person som sa att det såg ut som att hon var på knä framför honom men hon säger själv att hon inte såg. Han är faktiskt ett offer och det är det som är det sorgliga, otroligt att man aldrig tror på killar. Det finns inte en chans att en kille som är anklagad för våldtäkt faktiskt är oskyldig, helt sjukt.

feliciabook
@amanda_larsens Antonio Och hans gamla vänner kom till oss efter och dom berättade allt, den pojken som vart friad berättade vad som hänt mellan honom och flickan och min bror sa "usch va äckligt hon är bara 03a" han gick fri bara för att han ljög och påstod att han inte visste att hon bara var 13. Antonio har varit ärlig hela tiden och han är felaktigt dömd och det värsta är att den här stämpeln blir man inte av med även om man blir friad efter överklagan. Oskyldig och det här är vad han och vi som hans familjemedlemmar blir utsatta för. Det är inte första gången rättsystemet brister och det här är extremt hemskt. Hon har blivit våldtagen, ja, vidrigt. Men det är inte killen som våldtog henne som är dömd, han går fri. Det är han om någon som borde få allt detta hat, inte min bror som slet bort honom från tjejen och drog upp hennes byxor.

feliciabook
Det här hände ju då för ett år sen och i väntan på rättegång så har han fått ha en kontaktperson ja, en kontaktperson som lyssnat på antonio och läst alla papper och han tror på Antonio. Våldtäkten hände alltså inte efter @___la_la__la___ . Han är dömd ja, men han är absolut ingen våldtäktsman

feliciabook
@cleoingberg har jag ingen empati för offret? När har jag sagt det? Lägg inte ord i munnen på mig är du snäll. Det är som sagt VIDRIGT att hon vart isatt för en våldtäkt. Och jag tycker det är hemskt att fel person är dömd för det. Så jag har empati för båda två. Tycker du det verkar som att jag inte bryr mig om situationen. @m4rcu5l0v6r3n ni kan säga vad ni vill, ni har bestämt er. Han är dömd ja, felaktigt dömd

Men Felicia blir duktigt satt på plats:

cleoingberg
@feliciabook Nu ska jag ta ett stycke DIREKT från domen " Vittnen berättar hur dom ser Antonio Book hålla flickans huvud mot sin höft och utfört oralsex. Antonio var väl medveten om flickans unga ålder. "
Citera
2017-07-11, 23:35
Medlem
Nu skriver även instagramkontot Snubbarsuger om barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book

https://web.stagram.com/p/BWa10tUDR2y
Citera
2017-07-11, 23:41
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Nu jävlar är lilltunnan och kommenterar bland kommentarerna också... Herre gud en så efterbliven familj!!!

Hävdar att barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book är felaktigt dömd
Ja, jävlar vilken cirkus det blev. Trodde det skulle komma någon enstaka kommentar som Anna kvickt skulle sudda bort, absolut inte denna störtflod.
Som man bäddar får man ligga och hade Anna varit ödmjuk och trevlig tidigare hade folk inte vädrat blod som nu.

Familjen borde inse och acceptera att sonen är lite "eljest" och göra allt för att han ska få hjälp, stoppa huvudet i sanden är det absolut sämsta dom kan göra.
Citera
2017-07-11, 23:43
Medlem
Grabben kommer inte att få det lätt när semestetn är slut o dags att flaxa hem till el Stockholmo igen. Sen väntar plugget för både honom o lillasyrran Vanesssa. Har läst domen och reagerat på att Antonio var redigt nykter i sammanhanget och när hans tjejkompis ber honom gå o sära på 13 åringen och denne Robin N... Så gör han det men istället utnyttjar han tillfället så att även han får sig en absugning innan han hjälper henne m byxorna. Väl hemma igen sitter båda grabbarna och skrattar åt alltihop och berättar för Vanessa som var hemma, att Robin pullat tjejen mm. Antonio var fullt medveten om vad han gjort då han konstigt nog inte var onykter. Sen tror jag knappast han fått någon lektion hemifrån om vad som faktiskt räknas som våldtäkt. Anna borde släppt sitt jävla periscopande och ge sig ut och försöka på sig en seriös kariärr som sångerska och inte flänga runt i div lekprogram.
Citera
2017-07-11, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

feliciabook
Varför skulle vi inte stå upp för honom när vi vet att han är oskyldig, ni har ingen aning om hur många gånger han gråtit ut och brutit ihop i min famn pga dom här anklagelserna. Offret har faktiskt aldrig själv sagt att Antonio våldtagit henne. Och det är bara 1 person som sa att det såg ut som att hon var på knä framför honom men hon säger själv att hon inte såg. Han är faktiskt ett offer och det är det som är det sorgliga, otroligt att man aldrig tror på killar. Det finns inte en chans att en kille som är anklagad för våldtäkt faktiskt är oskyldig, helt sjukt.

feliciabook
@amanda_larsens Antonio Och hans gamla vänner kom till oss efter och dom berättade allt, den pojken som vart friad berättade vad som hänt mellan honom och flickan och min bror sa "usch va äckligt hon är bara 03a" han gick fri bara för att han ljög och påstod att han inte visste att hon bara var 13. Antonio har varit ärlig hela tiden och han är felaktigt dömd och det värsta är att den här stämpeln blir man inte av med även om man blir friad efter överklagan. Oskyldig och det här är vad han och vi som hans familjemedlemmar blir utsatta för. Det är inte första gången rättsystemet brister och det här är extremt hemskt. Hon har blivit våldtagen, ja, vidrigt. Men det är inte killen som våldtog henne som är dömd, han går fri. Det är han om någon som borde få allt detta hat, inte min bror som slet bort honom från tjejen och drog upp hennes byxor.

feliciabook
Det här hände ju då för ett år sen och i väntan på rättegång så har han fått ha en kontaktperson ja, en kontaktperson som lyssnat på antonio och läst alla papper och han tror på Antonio. Våldtäkten hände alltså inte efter @___la_la__la___ . Han är dömd ja, men han är absolut ingen våldtäktsman

feliciabook
@cleoingberg har jag ingen empati för offret? När har jag sagt det? Lägg inte ord i munnen på mig är du snäll. Det är som sagt VIDRIGT att hon vart isatt för en våldtäkt. Och jag tycker det är hemskt att fel person är dömd för det. Så jag har empati för båda två. Tycker du det verkar som att jag inte bryr mig om situationen. @m4rcu5l0v6r3n ni kan säga vad ni vill, ni har bestämt er. Han är dömd ja, felaktigt dömd

Men Felicia blir duktigt satt på plats:

cleoingberg
@feliciabook Nu ska jag ta ett stycke DIREKT från domen " Vittnen berättar hur dom ser Antonio Book hålla flickans huvud mot sin höft och utfört oralsex. Antonio var väl medveten om flickans unga ålder. "

Detta är alltså "marknadschefen" på den exklusiva kliniken Brottbykliniken som skriver detta

Har man inte mer koll på hur man ska agera så är kanske inte marknadschef något för fettot.
Citera
2017-07-11, 23:51
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

feliciabook
@amanda_larsens A Och hans gamla vänner kom till oss efter och dom berättade allt, den pojken som vart friad berättade vad som hänt mellan honom och flickan och min bror sa "usch va äckligt hon är bara 03a" han gick fri bara för att han ljög och påstod att han inte visste att hon bara var 13.

Vadå att han berättade? Enligt A själv så såg han allt? Eller ja, vad menar hon
ATB har i huvudsak uppgivit följande

När han kom tillbaka till R och målsäganden såg han hur R hade sina
fingrar i målsägandens underliv och samtidigt runkade av sig själv. Han såg också
att målsäganden sög av R. Han såg ”juckrörelser” och att R hade sina
händer på målsägandens huvud
Citera
2017-07-12, 00:14
Medlem
Är det någon som vet hur familjen Toledano Book försörjer sig?
Det vanliga är ju att artister har ett bolag som de fakturerar genom. Men Anna Book har inget bolag registrerat (och i ärlighetens namn kan man väl inte kalla henne artist idag, bara för att hon sjöng ABC för 30 år sedan).
Ok, hon har dykt upp i Fångarna på fortet och något hästhoppningsprogram, och har rimligen fått betalt för det, men det kan inte på långa vägar räcka för att få familjen att gå runt. Det täcker väl knappt kostnaden för naglar och garnityr.
De fick ju en del inredning i samband med Arga snickaren, och det är inte att förakta. Men det ställer knappast bacon på bordet.
Makens påstådda företag i säkerhetsbranchen existerar inte heller. Arbetar han ens som väktare, eller är det också bara en rökridå?
Helt seriöst, hur försörjer de sig?
Citera
2017-07-12, 00:23
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Är det någon som vet hur familjen Toledano Book försörjer sig?
Det vanliga är ju att artister har ett bolag som de fakturerar genom. Men Anna Book har inget bolag registrerat (och i ärlighetens namn kan man väl inte kalla henne artist idag, bara för att hon sjöng ABC för 30 år sedan).
Ok, hon har dykt upp i Fångarna på fortet och något hästhoppningsprogram, och har rimligen fått betalt för det, men det kan inte på långa vägar räcka för att få familjen att gå runt. Det täcker väl knappt kostnaden för naglar och garnityr.
De fick ju en del inredning i samband med Arga snickaren, och det är inte att förakta. Men det ställer knappast bacon på bordet.
Makens påstådda företag i säkerhetsbranchen existerar inte heller. Arbetar han ens som väktare, eller är det också bara en rökridå?
Helt seriöst, hur försörjer de sig?

Tror den dysfunktionella WT familjen Book Toledano inte har det särskilt fett.
Det är därför de mer än gärna visar upp sina julklappar och födelsedagspresenter som består av märkesprylar. Någon med pengar behöver inte arrangera och lägga upp bilder på sakerna men det gör dom.

Sen kostar ju naglar, hårförlängningar, gaddar och allt annat fejk mycket mer pengar än vad de har.
En dörrvaktare på en klockbutik tjänar inte särskilt bra och filmdubbning någon gång då och då är inte heller något man betalar naglar, hårförlängning och gaddar på så jag passar frågan vidare till nästa spekulant...

Hur försörjer de sig?
Citera
2017-07-12, 00:57
Medlem
Citat:
Nu får snart fläskgrisen se upp!!!
Även Försvarsstaben har laddat ner domen på hennes barnvåldtäktsdömda son Antonio Toledano Book
Både försvarsstaben och regeringskansliet. Det är väl bara en tidsfråga innan SÄPO knackar på hos den felaktigt dömde.
Citera
2017-07-12, 01:00
Medlem
MoaLjungs avatar
Vilken familj egentligen. Men dom håller ju åtminstone ihop. Det är rätt fint i alltihopa.
Citera
2017-07-12, 01:01
Medlem
siisters avatar
feliciabook Det här hände ju då för ett år sen och i väntan på rättegång så har han fått ha en kontaktperson ja, en kontaktperson som lyssnat på antonio och läst alla papper och han tror på A.

Haha. Det låter som att den här kontaktpersonen inte riktigt gör sitt jobb?
Citera
2017-07-12, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
feliciabook Det här hände ju då för ett år sen och i väntan på rättegång så har han fått ha en kontaktperson ja, en kontaktperson som lyssnat på antonio och läst alla papper och han tror på A.

Haha. Det låter som att den här kontaktpersonen inte riktigt gör sitt jobb?

Är ju såklart en lögn från gristrynet Felicia. Hon är lika falsk som hennes filter-utseende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in