2016-03-18, 11:25
Medlem
Nu har Tunnan lagt upp ett klipp på insta där äldsta dottern sjunger..OMG, det var inte vackert! Btw så märks det på hennes kropp att hon bor hemma hos mamma igen...
Citera
2016-03-18, 21:26
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Nu har Tunnan lagt upp ett klipp på insta där äldsta dottern sjunger..OMG, det var inte vackert! Btw så märks det på hennes kropp att hon bor hemma hos mamma igen...

Ja tvi vale så illa det lät!
Men "Byttan" och Tunnan tycker som vanligt att det låter såååååååååå bra.
Tunnan beskriver dotterns gapande så här på Instagram:

" Yeeees Beyonce Book eller ska vi bara säga Queen B 😂🎤👍🏼🎶👏🏼💃🏻🙌🏼 @feliciabook bjuder på sig själv ordentligt under inspelningen ~ Vi älskar dig & jäklar i min låda vad du sjunger baby👏🏼👏🏼"

Associerar med Beyonce!?
OMG! De båda bevisar nu att de verkligen har noll självinsikt.

Noterade också att Byttan har lagt ut...
Det blir garanterat en ny operation även där... på skattebetalarnas bekostnad
om hon nu inte kan få vara med i något TV program för att snåla till sig en
gratisoperation!
Ack vilken tragisk wt familj.
Senast redigerad av ABCD1 2016-03-18 kl. 21:35.
Citera
2016-03-18, 21:35
Medlem
ace_secs avatar
Har det kommit fram någon info om "deras" hus i Spanien. Vem som verkligen äger huset och dylikt?
Har vi bara en adress på huset så är det ju lätt att kolla upp med de spanska myndigheterna vem som står som ägare ^^

Hon ljuger ju om allt i sitt liv - så tillåt mig tveka på att huset är hennes!

Btw: vem slaktar katten? HELVETE vad surt dottern sjunger. Noll självinsikt?
Senast redigerad av ace_sec 2016-03-18 kl. 21:41.
Citera
2016-03-18, 22:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Har det kommit fram någon info om "deras" hus i Spanien. Vem som verkligen äger huset och dylikt?
Har vi bara en adress på huset så är det ju lätt att kolla upp med de spanska myndigheterna vem som står som ägare ^^

Hon ljuger ju om allt i sitt liv - så tillåt mig tveka på att huset är hennes!

Btw: vem slaktar katten? HELVETE vad surt dottern sjunger. Noll självinsikt?

Tunnan.s svärfar äger det huset, samt även 97 % av deras lägenhet här i Sverige. Detta finns redovisat tidigare i tråden. Där framgår även att svärfadern inte är så särskilt förtjust i Tunnan.
Citera
2016-03-18, 22:29
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tunnan.s svärfar äger det huset, samt även 97 % av deras lägenhet här i Sverige. Detta finns redovisat tidigare i tråden. Där framgår även att svärfadern inte är så särskilt förtjust i Tunnan.

Ok. Då är huset alltså varken hennes eller hennes mans
Citera
2016-03-18, 23:58
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:

Tunnan ljuger om ALLT!
Citera
2016-03-19, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Ja tvi vale så illa det lät!
Men "Byttan" och Tunnan tycker som vanligt att det låter såååååååååå bra.
Tunnan beskriver dotterns gapande så här på Instagram:

" Yeeees Beyonce Book eller ska vi bara säga Queen B 😂🎤👍🏼🎶👏🏼💃🏻🙌🏼 @feliciabook bjuder på sig själv ordentligt under inspelningen ~ Vi älskar dig & jäklar i min låda vad du sjunger baby👏🏼👏🏼"

Associerar med Beyonce!?
OMG! De båda bevisar nu att de verkligen har noll självinsikt.

Noterade också att Byttan har lagt ut...
Det blir garanterat en ny operation även där... på skattebetalarnas bekostnad
om hon nu inte kan få vara med i något TV program för att snåla till sig en
gratisoperation!
Ack vilken tragisk wt familj.

Hon kanske är släkt med Gunilla Persson,hon jämför också sin dotters sjungande med Beyonce och whitney huston
Citera
2016-03-19, 18:14
Medlem
ebba112s avatar
Citat:

Som jag förstått det enligt hennes instagram så är det inget hus utan en lägenhet i ett huskomplex med en pool bredvid...

http://annabook.spotlife.se/2013/07/...9%8F%E2%9D%A4/
Senast redigerad av ebba112 2016-03-19 kl. 18:17.
Citera
2016-03-19, 20:36
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Som jag förstått det enligt hennes instagram så är det inget hus utan en lägenhet i ett huskomplex med en pool bredvid...

http://annabook.spotlife.se/2013/07/...9%8F%E2%9D%A4/

Haha! Härligt att hon skriver "våning" om en 2-rums sketen lägenhet.
Och "våran" pool, då den är en del av ett lägenhetskomplex som ska delas med många andra familjer.

HERREGUD! Kan tunnan ALDRIG tala sanning????
Citera
2016-03-19, 20:56
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Haha! Härligt att hon skriver "våning" om en 2-rums sketen lägenhet.
Och "våran" pool, då den är en del av ett lägenhetskomplex som ska delas med många andra familjer.

HERREGUD! Kan tunnan ALDRIG tala sanning????

Jodå. Jag har hört henne säga att hon är hungrig!
Citera
2016-03-20, 02:00
Medlem
Det är lördag så även den gode pastorn har tittat ner i flaskor denna afton som inte riktigt är helga vin. Men skit i om jag druckit eller ej, jag vill bara yttra mig om vår kära Anna.
Känner inte ni med kära fränder att den totala lyckan skulle vara om hon och Berny Pålsson skulle börja kampera ihop? Då har vi två kvinnor utan självinsikt som verkligen gör sitt yttersta för att synas och höras (nu var det ett tag sen vi hörde något nytt från Bönan, men sak samma).
Undrar om Anna förstår att största fascinationen från vår sida går att jämföras med fascinationen när man ser någon blir stoppad av en polis eller något annat tragiskt.
Citera
2016-03-20, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Pastej
Det är lördag så även den gode pastorn har tittat ner i flaskor denna afton som inte riktigt är helga vin. Men skit i om jag druckit eller ej, jag vill bara yttra mig om vår kära Anna.
Känner inte ni med kära fränder att den totala lyckan skulle vara om hon och Berny Pålsson skulle börja kampera ihop? Då har vi två kvinnor utan självinsikt som verkligen gör sitt yttersta för att synas och höras (nu var det ett tag sen vi hörde något nytt från Bönan, men sak samma).
Undrar om Anna förstår att största fascinationen från vår sida går att jämföras med fascinationen när man ser någon blir stoppad av en polis eller något annat tragiskt.

Jag tror också på den här konstellationen och kryddar man med Gunilla Persson och systrarna från Hofors (kända från Ullared) så har vi verkligen något stort på gång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in