2017-08-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Vad skrev du? Jag ja också skriva? Jag skrev ju tillTv4 på Facebook ohar inte fått var

Jag skrev

Hej!
Hur kan ni ge Anna Book tillträde i ert programutbud? Jag tycker ni gör fel som ger denna kvinna en köndisplattform att bedriva försvar för sin son som är dömd i hovrätten för våldtäkt mot barn. Visst, hon har inte våldtagit men hennes son och det är ett hån mot offret att Anna Book med sitt kändisskap ska kunna bedriva opinion för sin son. Hur tror nu atr flickan och vittnena känner det när hon tar med sig sonen på kändisevent? Hon skriver och för ut att vittnen ljuger och offer inte alltid är offer osv. Är detta något ni på TV4 står bakom? Borde inte ni stå bakom vittnen och offer?
Gör det rätta, ta bort Anna från er kanal. Det finns många bra artister och kändisar som förtjänar tv-tiden bättre.

Bifogar domen och förundersökningen och skärmbilder från Annas olika kommentarer på sociala medier.
Citera
2017-08-08, 13:05
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Inte vad jag vet, någon på Twitter skrev igår att hon borde anmälas för övergrepp i rättssak. Något hon gjort eller sagt som jag missat. Skriver man Book Toledano i sökrutan så kommer det fram en hel del. Anna kan tydligen inte få Twitter att radera så mycket heller. Bara på instagram kan hon radera.

Samtidigt, vem vågar anmäla Anna och få henne efter sig brrr

Tycker att folk i tråden kan ta och lugna ned sig ett hekto eller två, de är ju mer speedade än Anna någonsin varit. Trakasserar hon 13-åringen så ser jag ingen som helst anledning till att inte anmäla. Då de redan är trakasserade i så fall.

Visst har Anna med familj hanterat det här uruselt. Men deras beteende bleknar, när folk beter sig värre.
Citera
2017-08-08, 13:08
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Är Anna anmäld för trakasserier mot 13-åringen?
Jag tror inte att det kan kallas för trakasserier men det enda lämpliga beteendet hade naturligtvis varit att inte skriva något alls, hålla en låg profil, inte visa sig offentligt, inte publicera på Instagram. Hon skriver att hon inte kan pausa sitt liv, nä nej, men lev det med någon slags värdighet...
Citera
2017-08-08, 13:11
Medlem
Citat:
Jag skrev

Hej!
Hur kan ni ge Anna Book tillträde i ert programutbud? Jag tycker ni gör fel som ger denna kvinna en köndisplattform att bedriva försvar för sin son som är dömd i hovrätten för våldtäkt mot barn. Visst, hon har inte våldtagit men hennes son och det är ett hån mot offret att Anna Book med sitt kändisskap ska kunna bedriva opinion för sin son. Hur tror nu atr flickan och vittnena känner det när hon tar med sig sonen på kändisevent? Hon skriver och för ut att vittnen ljuger och offer inte alltid är offer osv. Är detta något ni på TV4 står bakom? Borde inte ni stå bakom vittnen och offer?
Gör det rätta, ta bort Anna från er kanal. Det finns många bra artister och kändisar som förtjänar tv-tiden bättre.

Bifogar domen och förundersökningen och skärmbilder från Annas olika kommentarer på sociala medier.

Tack
Citera
2017-08-08, 13:16
Medlem
Citat:
Tycker att folk i tråden kan ta och lugna ned sig ett hekto eller två, de är ju mer speedade än Anna någonsin varit. Trakasserar hon 13-åringen så ser jag ingen som helst anledning till att inte anmäla. Då de redan är trakasserade i så fall.

Visst har Anna med familj hanterat det här uruselt. Men deras beteende bleknar, när folk beter sig värre.

Du, jag bor med en familj på gatan som började som Annas, lite småbrottslighet innan 15 och socialen kopplades in, skolan gjorde massor. Sedan brakade helvetet lös. Brotten blev grövre och grövre. Alltid samma visa, föräldrarna satt i rätten och klagade på att just deras barn var fina och oskyldiga. Nu sitter vi i skiten pga denna klan, varje år nya brott, nya domar och trakasserier på gårdarna.
Termovägen är nu klassat av polisen som utsatt område. Vi har lärt oss att samhället inte skyddar oss när vi vittnar. Jag vittnade för en kvinna som blev överfallen på gården. Det gör jag inte om.

Vi har Anna som beter sig på precis samma sätt. Svartarbeten, skulder, stöld, våldsbrott, misshandel, hot och nu våldtäkt med barn. Ska detta fortsätta? Är det sådana människor vi ska se i tv och bli kändisar och föredömen för våra barn?
Senast redigerad av Darrar 2017-08-08 kl. 13:21.
Citera
2017-08-08, 13:19
Citat:
Du, jag bor med en familj på gatan som började som Annas, lite småbrottslighet innan 15 och socialen kopplades in, skolan gjorde massor. Sedan brakade helvetet lös. Brotten blev grövre och grövre. Alltid samma visa, föräldrarna satt i rätten och klagade på att just deras barn var fina och oskyldiga. Nu sitter vi i skiten pga denna klan, varje år nya brott, nya domar och trakasserier på gårdarna.

Vi har Anna som beter sig på precis samma sätt. Svartarbeten, skulder, stöld, våldsbrott, misshandel, hot och nu våldtäkt med barn. Ska detta fortsätta? Är det sådana människor vi ska se i tv och bli kändisar och föredömen för våra barn?

Är ni på "Bajsrunkaren" och "spika upp fittor-killen" också?

Visst är det mycket med Anna som inte står rätt till. Men jag misstänker starkt någon diagnos, eller ett par. Och dem biter ju inga arga flashbackare på. Och är det så att hon trakasserar brottsoffer, så ska det ju gå den lagliga vägen med anmälning osv.
Citera
2017-08-08, 13:23
Medlem
Citat:

Visst är det mycket med Anna som inte står rätt till. Men jag misstänker starkt någon diagnos, eller ett par. Och dem biter ju inga arga flashbackare på. Och är det så att hon trakasserar brottsoffer, så ska det ju gå den lagliga vägen med anmälning osv.

Då ska verkligen inte media utnyttja en sjuk person.
Citera
2017-08-08, 13:26
Citat:
Då ska verkligen inte media utnyttja en sjuk person.
Nej, precis. Så man/någon borde få henne till doktorn.
Citera
2017-08-08, 13:42
Medlem
så nu har jag mailat tv4 tittarservice o bifogat lite av varje...

nä nu ska jag åka o handla o betala me lite tonfisk serru
Citera
2017-08-08, 14:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jaha, blir det vatten och bröd nu då för familjen? 100000 kr är inte bara att snyta fram och svärfadern kan ju inte vara glad och stolt över vad barnbarnet ställt till med. Det bästa för alla parter vore om de gjorde som Tito Beltran och flydde landet för att få ordning på sina liv en gång för alla.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-08-08 kl. 14:27.
Citera
2017-08-08, 14:36
Medlem
Den äckliga bölhoran sänder live på instagram nu.

Finns det appar som kan spela in livesändningarna?
Citera
2017-08-08, 14:40
Medlem
Vad är egentligen syftet med att skicka domar mm till TV-kanaler och tidningar (som f.ö. redan har full koll på det på egen hand), samt potentiella uppdragsgivare m.fl?
Att jävlas med Anna och hennes familj, ja det förstår jag. Men har ni som gör det funderat på konsekvenserna?
Om ni lyckas med ert uppsåt, så kommer snart familjen Toledano Book stå utan någon inkomstkälla. Det som händer då är att vi andra - inkl. er som hetsat fram situationen - får stå för familjens uppehälle via t.ex. socialbidrag.

Jag har inte mycket till övers för Anna Book, och jag äcklas av vad hennes son har gjort. Men det fråntar ingen annan, inte ens Flashback-skribenter, ansvar för sitt eget handlande.
Att Antonio har visat sig vara ett svin, är det en anledning för er att också vara det, eller hur tänker ni?
Drivs ni av en längtan att era skattepengar rent konkret ska försörja familjen Toledano Book, eller hur resonerar ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in