2017-08-01, 02:24
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Kolla in detta:

https://web.stagram.com/p/BXL-pNqj85q

Den feta äckliga föredettingen är ju totalt väck. Fattar hon inte hur pinsam hon är? Nä, tydligen inte.

Detta är modern svensk lyteskomik när det är som bäst.
Förr i tiden visade man upp det man kallade idioter på nöjesparker, så att publiken kunde skratta åt dem.
Idag visar idioterna självmant upp sig på internet.
Citera
2017-08-01, 04:43
Medlem
Roligaste är när man ser en vanskapt fot på filmen där dom ligger utanför den låsta poolen. Karln ser ju ut som ett mongo och den foten man ser en frekvens av verkar komma från nåt vanskapt. Stackars yngsta dottern som faktiskt verkar både gullig och oförstörd. Hoppas hon flyttar hemifrån så fot hon kan. Tragiskt och jag lider med Vanessa.

På den andra filmsnutten ser Book inte klok ut och man märker att dom där tänderna är alldeles för stora och dessutom verkar hon ha pumpat läpparna också. Måste vara hemskt för den yngsta att komma hem till en galen morsa som sitter och filmar sig själv hela dagarna. Karln är ute på jobb och fixar klockor till familjen.
Citera
2017-08-01, 04:51
Medlem
MoaLjungs avatar
Undrar hur lång Annas blocklista är vid det här laget.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
tänderna är alldeles för stora

Men det är ju Hollywood-tänder
Citera
2017-08-01, 05:51
Medlem
Vad pinsamt, beter sig som en 12-åring, hade skämts om hon var min mamma...
Citera
2017-08-01, 08:36
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Kolla in detta:

https://web.stagram.com/p/BXL-pNqj85q

Den feta äckliga föredettingen är ju totalt väck. Fattar hon inte hur pinsam hon är? Nä, tydligen inte.

Pinsam och pinsam... Jag tycker hon låter och ser ut som vilken trettonåring som helst som druckit sig full på billigt lådvin. Hon har bara en ovanligt lång tonårstid.
Citera
2017-08-01, 08:47
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Pinsam och pinsam... Jag tycker hon låter och ser ut som vilken trettonåring som helst som druckit sig full på billigt lådvin. Hon har bara en ovanligt lång tonårstid.
Nej, hon ser inte ut som någon 13-åring.
Hon brukar kontra tjockismobbare med att de är fula, men att hon kan banta.
Måste säga att hon var finare med några extrakilo, speciellt i ansiktet.
Nu är det bara två stora ögon och en massa bländvita tänder i ett i övrigt avmagrat och "hängande" ansikte.

Men jag förstår inte hur sådana som Anna, med sitt otrevliga och mästrande sätt, får frottera sig med självaste Stenis?
Citera
2017-08-01, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Undrar hur lång Annas blocklista är vid det här laget.

Men det är ju Hollywood-tänder
Hollywood-staket. Gammalt fint uttryck som nu kommer till heders igen, thanks to AB.
Citera
2017-08-01, 09:31
Medlem
MoaLjungs avatar
Vet inte med er men jag var inte kvar i kiss-och-bajs-åldern när jag var 13, 6-7-års-åldern kunde jag däremot hålla på. Så punkten när Annas utveckling stoppade kan vara någonstans runt lågstadiet, åldern stämmer in bra också på hur hon hanterar problem och ansvar och hennes narcissistiska syn på sig själv.
Citera
2017-08-01, 09:33
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
WTF? Har hon spårat ut helt? "Betalat med bajs" för att dom gillar tonfisk i Ryssland? När man inte trodde att hon kunde bli mer galen. Förstår hon inte att klippen sparas, eller tycker hon helt enkelt att hon "står på sig" med den ryggrad, ödmjukhet, respekt och integritet hon är så vida känd för?

Jag är glad att hon betalat med bajs för några pengar var dom där toalettstolsvita betarna inte värda.

Förresten Anna, ska man hinka i sig alkohol när man bantar?
Citera
2017-08-01, 11:42
Medlem
Såg trailern til BL VIP och såg att Camilla Henemark var med. Anna öste galla över en av deltagarna i sin live häromdagen, sa att hon bara gnällde och tyckte synd om sig själv för att hon inte hade nån familj som stöttade. Hon lovade att vi skulle få drama i programmet. Måste vara Camilla hon avsåg.
Citera
2017-08-01, 12:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Såg trailern til BL VIP och såg att Camilla Henemark var med. Anna öste galla över en av deltagarna i sin live häromdagen, sa att hon bara gnällde och tyckte synd om sig själv för att hon inte hade nån familj som stöttade. Hon lovade att vi skulle få drama i programmet. Måste vara Camilla hon avsåg.

Både Camilla och Anna är tragiska figurer som borde hålla sig borta ifrån medier och istället ta tag i sina problem en gång för alla. Ingen av dem mår mentalt bra vilket tevebolagen utnyttjar till max för att skapa "bra teve".
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-08-01 kl. 12:30.
Citera
2017-08-01, 14:04
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...är så spänd på hur det kommer förklaras att "hormonsjukdomen" gjorde det omöjligt för Anna att
gå ner i vikt, oavsett hur mycket hon tränade/åt nyttigt! Den som kom på hur denna hormonsjukdom besegrades borde ju vara aktuell för Nobelpriset i medicin, kanske bli en nyckelperson i UN!😀

Ja speciellt nu också då hon på något mirakulöst sätt lyckats gå ner i vikt. Har vi fått höra en fyra-fem olika förklaringar till hennes vikt.

Varför göra en dyr GBP om hon nu har en sjukdom som gör att det inte spelar någon roll vad vad hon åt eller tränade, stackars Anna gick ändå inte ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in