2017-09-02, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Frågan är vad som kommer efter självlysande kameltänder. Kolsvarta gorillabröst?

Är inte de det aktuella utgångsläget nu efter hetsbantningen?
Citera
2017-09-02, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Är inte de det aktuella utgångsläget nu efter hetsbantningen?
Jag är mera nyfiken på vad som hänt med gallret i magen nu när hon krympt. Har gallret också krympt? Annars måste det skava någonstans. Hela hennes sjukdomshistoria är full av motsägelser och vansinnigheter bl.a. 17 (enligt henne själv) magoperationer. Hon är en kvinnlig Münchhausen.
Citera
2017-09-02, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tror det är det här hon menar. Drinkskola med homo-Frans, Anna är full som vanligt.
https://www.youtube.com/watch?v=uTElyiTL0kQ&t=171s

Tramsfrans berättade i en podd om sitt besök i drinkskolan. När han anlände till Casa Toledano Book blev han tagen åt sidan av tv-teamet som meddelade att Anna låg till sängs och behövde vila. Det hade blivit för många mojitos tidigare på dagen. När hon väl piggnade till betedde hon sig som ett vettvilling. Bl.a. insisterade hon på att ringa hem till Frans mamma och larva sig. Köket såg också ut som ett slagfält vilket framgår av klippet.

Intressant f.ö. att Anna pratar om "tattare". Det framstår om oklart vad hon själv har för ursprung, bortsett från att hon är "spanjorska". Hennes morföräldrar är t.ex. födda i Finland.
Citera
2017-09-02, 14:23
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Tramsfrans berättade i en podd om sitt besök i drinkskolan. När han anlände till Casa Toledano Book blev han tagen åt sidan av tv-teamet som meddelade att Anna låg till sängs och behövde vila. Det hade blivit för många mojitos tidigare på dagen. När hon väl piggnade till betedde hon sig som ett vettvilling. Bl.a. insisterade hon på att ringa hem till Frans mamma och larva sig. Köket såg också ut som ett slagfält vilket framgår av klippet.

Intressant f.ö. att Anna pratar om "tattare". Det framstår om oklart vad hon själv har för ursprung, bortsett från att hon är "spanjorska". Hennes morföräldrar är t.ex. födda i Finland.

Jag har hört ett rykte att hennes pappa härstammar från en resandesläkt, om det är sant eller ej vet jag inte.... kanske någon annan som vet mer?
Citera
2017-09-02, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Jag har hört ett rykte att hennes pappa härstammar från en resandesläkt, om det är sant eller ej vet jag inte.... kanske någon annan som vet mer?
Han ser ut som en matglad tiggare på det gamla fotot.
Citera
2017-09-02, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Var han inte cirkusarbetare??
Citera
2017-09-02, 15:26
Medlem
snowbells avatar
Är det någon som vet vad han heter/hette?
Kanske kan någon intelligent flashbackare googla om man vet hans namn?
Själv är jag tyvärr ganska värdelös på såna sökningar...
Citera
2017-09-02, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Jag är mera nyfiken på vad som hänt med gallret i magen nu när hon krympt. Har gallret också krympt? Annars måste det skava någonstans. Hela hennes sjukdomshistoria är full av motsägelser och vansinnigheter bl.a. 17 (enligt henne själv) magoperationer. Hon är en kvinnlig Münchhausen.

Det är inget hönsgaller precis 😅
Det är mjukt och tunnt
Citera
2017-09-02, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Det är inget hönsgaller precis 😅
Det är mjukt och tunnt
Det var ju tur! Annars hade vi fått ytterligare operationer på halsen ...
Citera
2017-09-02, 15:55
Medlem
Helt sjukt att att hon kan få uppmärksamhet ännu.
Har hon gjort ngt vettigt i sitt liv.
Bättre hon uppfostra sin son istället för o leka D kändis.
Citera
2017-09-02, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Nej, jag tror han var någon slags polis i zigenarkåren. På fyllan träffade han Annas fyllkaja till mor och därav tråden som avkomman föranlett.
Citera
2017-09-02, 16:18
Medlem
Boopidoos avatar
Idag har hon varit på ridskolan igen och tydligen varit så duktig att hon tycker att hon kan SYNDA idag. Jag gissar med mat och dryck... så spänn fast säkerhetsbältena... blir säkert en "underhållande" live ikväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in