2018-02-17, 22:56
Medlem
Den 4:e mars är det ny visningsdag av lägenheten så det verkar som om Roberto åter igen vill ”kolla marknaden”....

På Umeå-jodeln har någon skrivit ”Anna Book välkommen till Bostaden”. Det kommunala fastighetsbolaget i Umeå heter ”Bostaden”.
Ska Stolledanos Family kanske bli norrlänningar?

Lite senare....

Efter att ha sett Tunnans bidrag i dagens mello så förstår jag vad Umeå-Jodlaren menar med Umeå och bostaden.... Bostadens lägenheter är nämligen kända för att vara kalla. Alltså inte någon himt om att de ska flytta norrut
______

HAhA så bra...jag bor ca 80 mil norr om Sthlm och har jävligt kallt s å jag tyckte att det där med filten var bra! Tänkte vars kan man beställa den filten? men kom på att jag har ju flera filtar (plädar) liggandes i klädkammaren...så jag helt sonika klippte ett hål i en och vips fick jag en jätte pocho

Men skämt åsidå...har haft ca 0,1 % respekt för denna patetiska människa och sett program i TV där jag undrat om det var produktionen som "tvingat" människan att flänna (grina på svenska) eller om det var på riktigt! Men efter Arga snickaren så förstod jag att hon är sjuk i huvet!

Helt klart att hon har tryck in allt löst skinn annars skulle hon inte ha brösten under hakan!

Skrev till hennes dotter F på IG on undrade hur det kändes att ha sin morsa uthängd här på FB med över 1200 inslag...vips var inlägget borta och även jag!
Citera
2018-02-18, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Den 4:e mars är det ny visningsdag av lägenheten så det verkar som om Roberto åter igen vill ”kolla marknaden”....

På Umeå-jodeln har någon skrivit ”Anna Book välkommen till Bostaden”. Det kommunala fastighetsbolaget i Umeå heter ”Bostaden”.
Ska Stolledanos Family kanske bli norrlänningar?

Lite senare....

Efter att ha sett Tunnans bidrag i dagens mello så förstår jag vad Umeå-Jodlaren menar med Umeå och bostaden.... Bostadens lägenheter är nämligen kända för att vara kalla. Alltså inte någon himt om att de ska flytta norrut
______

HAhA så bra...jag bor ca 80 mil norr om Sthlm och har jävligt kallt s å jag tyckte att det där med filten var bra! Tänkte vars kan man beställa den filten? men kom på att jag har ju flera filtar (plädar) liggandes i klädkammaren...så jag helt sonika klippte ett hål i en och vips fick jag en jätte pocho

Men skämt åsidå...har haft ca 0,1 % respekt för denna patetiska människa och sett program i TV där jag undrat om det var produktionen som "tvingat" människan att flänna (grina på svenska) eller om det var på riktigt! Men efter Arga snickaren så förstod jag att hon är sjuk i huvet!

Helt klart att hon har tryck in allt löst skinn annars skulle hon inte ha brösten under hakan!

Skrev till hennes dotter F på IG on undrade hur det kändes att ha sin morsa uthängd här på FB med över 1200 inslag...vips var inlägget borta och även jag!
Tydligen för högt pris på lägenheten. Panik i Book familjen snart kommer farfar från Spanien och vill ha pengar.
Kök med mera betalt i Arga snickarens program, höjer värdet men bortskämda familjen klagar.
Madam Book har fått in lite snabba kulor och direkt går pengarna till Sveriges fulaste tänder. Åka med MY till Köpenhamn och lyxa till det.
Yes pengarna ryker fort när det gäller divan. Stackars hrToliado två jobb och en gråtande jätte baby som gråter ut i själv producerade live sändningar på nätet.
Som många andra tror jag att divan läser här.
Väx upp och bli mogen. Du är snart 50 år
Citera
2018-02-18, 00:49
Medlem
Tydligen för högt pris på lägenheten. Panik i Book familjen snart kommer farfar från Spanien och vill ha pengar.
Kök med mera betalt i Arga snickarens program, höjer värdet men bortskämda familjen klagar.
Madam Book har fått in lite snabba kulor och direkt går pengarna till Sveriges fulaste tänder. Åka med MY till Köpenhamn och lyxa till det.
Yes pengarna ryker fort när det gäller divan. Stackars hrToliado två jobb och en gråtande jätte baby som gråter ut i själv producerade live sändningar på nätet.
Som många andra tror jag att divan läser här.
Väx upp och bli mogen. Du är snart 50 år

Alltså vilken vanlig människa sitter och livar varje dag flera timmar och svara med babyröst till alla som skriver positiva inlägg till svar...ingen vad jag vet förutom Anna Tunnan Book...har undrat länge varför ingen i familjen eller i bekantskapskretsen stoppar hennes idiotiska utfall! Nä hon har inga som vill umgås med henne vilket hon inte har insett!

Tror inte SVt betalar så mycket för dessa mediokra inlägg...bilersättning och en lunch kanske.

Undrar vilka övriga tv program hon tackat nej till som hon har uttalat!!

Hon ser ju för fan fögjävlig ut sen hon vann BL VIP "först in the world"
Citera
2018-02-18, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Tror inte SVt betalar så mycket för dessa mediokra inlägg...bilersättning och en lunch kanske.

Bil/milersättnig från Solna till Östermalm 😅
Catching
Citera
2018-02-18, 02:20
Medlem
Anna går på Lyrica och blandar det med alcohol då går hon helt bananas
Citera
2018-02-18, 09:08
Medlem
Listan kan göras hur lång som helst, hon stjäl från sina vänner och snattar i butiker, försvarar sin våldtäktsdömda son och smutskastar de utsatta barnen, hon är otacksam mot arga snickaren som lägger en förmögenhet i reparationer och nyinstallationer i ”farfars” BR, hon är vulgär och verkar inte ha tagit till sig #metoo överhuvudtaget 🤢
Citera
2018-02-18, 09:59
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Listan kan göras hur lång som helst, hon stjäl från sina vänner och snattar i butiker, försvarar sin våldtäktsdömda son och smutskastar de utsatta barnen, hon är otacksam mot arga snickaren som lägger en förmögenhet i reparationer och nyinstallationer i ”farfars” BR, hon är vulgär och verkar inte ha tagit till sig #metoo överhuvudtaget 🤢
Ja precis. Du har så rätt. Blir duktigt trött på personer som bara landar in i tråden utan att ha något begrepp om tunnan ö h t.

Tunnan är ingen trevlig figur att ha o göra med.
Citera
2018-02-18, 11:42
Medlem
Nej hon är en vidrig människa med ett påklistrat leende , har stött på henne många gånger i jobbsammanhang och även på någon tillställning, en korkad brud utan stil
Citera
2018-02-18, 13:15
Medlem
Studsbolls avatar
Har tunnan börjar med lugnande medicin? Hon verkar tappat stinget. Inget BAM BAM BAM på länge.
Citera
2018-02-18, 13:24
Medlem
nu är det livesändning
Citera
2018-02-18, 13:28
Medlem
tunnan o felicia sitter i soffan o ser på nån musikvideo , filmar tvn o flabbar o säger att åh vilken pussmun han har ( sångaren) sen frågar tunnan felicia vad hon skulle säga om hon var ihop med denne kille, felicia svarar ”sing to me baby” sen gapskrattar tunnan...
Citera
2018-02-18, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Är du hennes revisor?

Nej, men jag har god insyn i vilken fantastisk ekonomi hon har. Pengarna bara strömmar in!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in