2017-07-10, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Klicka på "Ladda ner", då får du upp en reklamsida. Klicka ner den och klicka på "ladda ner" igen, då börjar sidan laddas och du får upp domen snart.

Det står vilken myndighet/tidning som laddat ner filen

Jag vet att du går igång på att idiotförklara folk men det var inte svaret på min fråga.
Citera
2017-07-10, 19:21
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Har nu läst domen. Känns lite konstigt att flickan som söp skallen av sig får 300 tkr i skadestånd. Dessutom ville hon inte sluta ge oralsex.
Hur lyckades du läsa in 300 t i skadestånd.
Kompisen frias och betalar inget skadestånd - utan enbart AB och det blev 100 tusen, inte 300 tusen
Citera
2017-07-10, 19:26
Medlem
Readyfreddies avatar
Nu fick hon kommentarer om sonen även på instagram, får se hur länge de ligger kvar och om hon får ett raseriutbrott.
https://www.instagram.com/p/BWWzLgDh...danobook&hl=sv

Stackars Anna, nu krackelerar den fina fasaden än en gång.
Senast redigerad av Readyfreddie 2017-07-10 kl. 19:37.
Citera
2017-07-10, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Hört talas om Gene Simmons-syndromet, kanske är samma här.
Män vallfärdar till hotellet där han är. vill att deras kvinnor ska ligga med honom så deras idol satt på kärringen. Kan vara likadant i detta fall med Book-fansen. Det är sjukt, jag vet, men är mycket vanligt.
Ingenting är omöjligt då det gäller herr Bock och fru Book. Han ligger väl på hotellet när frugan turnerar i världen?
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-07-10 kl. 19:37.
Citera
2017-07-10, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Men sälla, minfil.org har väl någon form av spårning där den publika IPn på nerladdaren kan knytas till ägaren. Varför ska Loquita behöva beskriva exakt hur det går till?

Jag bad någon som visste hur det gick till, trodde det var ganska uppenbart.
Citera
2017-07-10, 19:51
Medlem
Citat:
Men va? Går jag igång på att idiotförklara folk? Vafan....?

Jag trodde du frågade "hur ser ni vem/vilka som laddat ner?"
Det var allt jag svarade på

Nej jag undrade hur sidan spårar nedladdaren eller om det bara är AB som kan spåras lagligt, eller något. Men tack ändå för svaret, trodde du var sarkastisk dock.
Citera
2017-07-10, 19:53
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Nu fick hon kommentarer om sonen även på instagram, får se hur länge de ligger kvar och om hon får ett raseriutbrott.

Ja nu går det ju inte att förneka då det kommit fram att sonen är dömd. Men enligt Anna blev han väl lurad eller tjejen som ljuger.

Undrar hur länge hans nuvarande relation håller efter detta bevis
Citera
2017-07-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

kommentarerna kom en som getingsvärm. Tycker synd om henne, sonen och familjen lär inte få det lätt nu framöver. Nu har de dock inget annat väl än att verkligen gå till roten med problemen och följdproblemen.
Citera
2017-07-10, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Har nu läst domen. Känns lite konstigt att flickan som söp skallen av sig får 300 tkr i skadestånd. Dessutom ville hon inte sluta ge oralsex.

Tja. Hon var 13 år och redlöst full. Det räcker med att vara 13 för att inte räknas som kapabel att ge samtycke till sex, är man dessutom kraftigt berusad är det ännu mer tveksamt. Domstolen slår ju fast att hon varit i ett särskilt utsatt tillstånd pga berusningen. Men det beror ju på om man i gammal hederlig tradition vill skylla på flickan/kvinnan som utsatts för sexualbrott, eller om man tycker att killar/män har nåt sorts ansvar för sina egna handlingar.
Citera
2017-07-10, 20:25
Medlem
Citat:
Klicka på "Ladda ner", då får du upp en reklamsida. Klicka ner den och klicka på "ladda ner" igen, då börjar sidan laddas och du får upp domen snart.

Det står vilken myndighet/tidning som laddat ner filen

Tack för hjälpen!
Citera
2017-07-10, 20:26
Medlem
Hon raderar så fingrarna blöder
https://minfil.org/k976U2bcb0/Screen...710-202408.png

Många som blir blockeliblockade nu kan tänkas!
Citera
2017-07-10, 20:34
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Hon raderar så fingrarna blöder
https://minfil.org/k976U2bcb0/Screen...710-202408.png

Många som blir blockeliblockade nu kan tänkas!
Det har jag förståelse för. Jag skulle också radera om det gällde mitt barn - inte kul att ha det hängande på sin sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in