2017-08-07, 11:46
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Min gissning är att hon väljer att chockera på något sätt; kanske spela in porr med någon annan föredetting på dekis. Jag kan se hon och Anders "kuken" Borg spela in tillsammans och kalla det "Fångarna på Borgen" eller "Anna i ABC-Borgen".

Fan vad hemskt. Årets skräckis. Hoppas hon inte läser och snor ditt förslag.
Citera
2017-08-07, 11:48
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Hade hon efter domen skrivit på sin instagram att pga privata skäl så måste jag ta hand om min familj och kommer därför inte kunna vara aktiv på Instagram eller några som helst intervjuer och tv program och bett om att få vara ifred med familjen så hade alla förstått och respekterat henne. Hon hade efter en period kunnat vara med i riktiga samhällsprogram om ungdomar på glid, föräldrarskap osv Men nu...

Hade hon haft förstånd att agera så som du skriver ovan då hade hon mötts av respekt.
Citera
2017-08-07, 11:49
Medlem
Citat:
TV4 kan klippa om programmet så Anna försvinner. Det kostar inte många kronor att någon tekniker sitter vid datorn och klipper bort alla bildsekvenser där Anna syns.

Fullt så enkelt och billigt är det inte att klippa, tro mig. Det är inte bara att ta bort alla sekvenser med Anna, innehållet är ofta sammansatt med varandra. Visserligen hoppas jag att dom klipper bort Tunnan från programmet, men TV4 kanske är för snåla.
Citera
2017-08-07, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Heja mamma! Som föräldrar har vi en jättechans att nu få komma till tals. VI VÄGRAR DÅLIGA VUXENFÖREBILDER!
VI VÄGRAR ANNA BOOK!

Tack! Javisst är det som du säger! Jag kommer INTE ge mig! detta skall UT
Citera
2017-08-07, 11:53
Medlem
Domarna och FUP finns i andra tråden i Krimdelen av forumet.
Senast redigerad av Darrar 2017-08-07 kl. 12:09.
Citera
2017-08-07, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag förstår din poäng... Det verkar som att media ignorerar hur allvarligt det är att en kändis med massor av följare publikt försvarar en våldtäktsman. Förmodligen ser media människor som dig som potentiellt farliga rättshaverister som utgör ett hot mot dömda minderåriga kriminella... och missar poängen: I Sverige i dag har attacker mot unga kvinnor blivit ett problem. Det är inte läge att försöka skjuta över skuld på ett våldtaget barn, och det är inte acceptabelt på något plan.

Ett tips vore ju att kontakta Nordfront eller Avpixlat om detta. Dom är ju rätt ihärdiga med att hänga ut våldtäktsmän. Speciellt om deras namn har en utländsk klang.
Citera
2017-08-07, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Ett tips vore ju att kontakta Nordfront eller Avpixlat om detta. Dom är ju rätt ihärdiga med att hänga ut våldtäktsmän. Speciellt om deras namn har en utländsk klang.

mailar dem
Citera
2017-08-07, 11:59
Medlem
nu har jag mailat så gott som alka stora media såsom gp,dn, svd, ab, expressen mm bifogat det jag har
Citera
2017-08-07, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella

Det kanske du tycker, men jag håller verkligen inte med. Det brott Anna Books son har begått har han dömts för. Han ska ta sitt straff och förhoppningsvis lära sig skilja rätt från fel. Det är allt.

Att Anna Book använder sitt kändisskap och sin sociala plattform för att försöka få sin son att verka oskyldig genom att kasta skit på ett brottsoffer som dessutom är ett barn - samt ser till att framhäva sin sons coolhet genom att visa upp honom med diverse kändisar är problemet här.
Citera
2017-08-07, 12:03
Medlem
MoaLjungs avatar
Lyssna på vad hon säger om sin familj i denna och jämför med verkligheten.

http://www.youtube.com/watch?v=HRC9mcy0M1A
Citera
2017-08-07, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Lyssna på vad hon säger om sin familj i denna och jämför med verkligheten.

http://www.youtube.com/watch?v=HRC9mcy0M1A

Hon är så patetisk och om man samtidigt vet hur hon betedde sig efteråt mot arga snickaren. Usch
Citera
2017-08-07, 12:13
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Hon är så patetisk

Roliga är att köket är rätt fint. Till och med snickaren låter lite frågande varför han ska fixa det. Finns 0 anledning att hon inte skulle kunna laga mat och baka där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in