2017-08-05, 08:06
Medlem
MoaLjungs avatar
Vad fan tror hon egentligen. Det hon gör är som att vifta bort flugor från en bajshög. Dem kommer fortsätta komma tillbaka i evighet.
Citera
2017-08-05, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Vad fan tror hon egentligen. Det hon gör är som att vifta bort flugor från en bajshög. Dem kommer fortsätta komma tillbaka i evighet.

Hon tror att om det inte syns så finns det inte.
Citera
2017-08-05, 08:21
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Nu är alla kommentarer om våldtäkten raderade
Nja, jag ser fortfarande den kommentaren.

https://www.instagram.com/p/BHP-02Yg...natoledanobook

Om man scrollar ner till sista kommentaren, där finns den.

Jaja, den lär väl ryka när Anna kollar sin Instagram. Det kvittar nog att det är ett över ett år gammalt inlägg, färska kommentarer vilka inte är till hennes belåtenhet lär rensas notoriskt.
Citera
2017-08-05, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fordon. En linje där ALLA sökanden kommer in, dvs bottenskrapet som inte kommer in någon annanstans.

Var ligger den skolan?
Citera
2017-08-05, 08:24
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Hon tror att om det inte syns så finns det inte

Som när man var liten och gjorde sönder grejer och gömde. Skrev innan i tråden att Anna verkar vara som en 7-åring i huvudet. Ytterligare ett exempel som stämmer på det.
Citera
2017-08-05, 08:40
Medlem
Citat:
Som när man var liten och gjorde sönder grejer och gömde. Skrev innan i tråden att Anna verkar vara som en 7-åring i huvudet. Ytterligare ett exempel som stämmer på det.

Fast hon är beräknande också. Hon vet att produktionsbolaget tittar i sociala medier om hur fansen skriver om programmet och om deltagarna. Ser dom att det står skit så blir de inte glada eftersom dom vill dra tittare och tjäna pengar. Reklamföretaget lär inte vilja betala reklampengar till ett program förknippat med våldtäkt mot barn i sociala medier. Jag ser att ingen på Twitter när man söker Anna Book eller BL skrivit något om domen från igår.
Citera
2017-08-05, 08:43
Medlem
Blir det för mycket negativa skriverier kring Anna Book om våldtäkten mot barn så kommer inte media ta in henne mer. Det vet hon och därför rensar hon.
Citera
2017-08-05, 08:44
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ser dom att det står skit så blir de inte glada eftersom dom vill dra tittare och tjäna pengar. Reklamföretaget lär inte vilja betala reklampengar till ett program förknippat med våldtäkt mot barn i sociala medier.

Men dom måste väl nästan fatta att hon tar bort kommentarerna. Tror inte dom är så lättlurade. Anna tror det kanske däremot. Folk vet ju ändå om det i vilket fall och dom blir förknippade med det ändå.
Citera
2017-08-05, 08:57
Medlem
Citat:
Men dom måste väl nästan fatta att hon tar bort kommentarerna. Tror inte dom är så lättlurade. Anna tror det kanske däremot. Folk vet ju ändå om det i vilket fall och dom blir förknippade med det ändå.

Ja de fattar att folk skriver men de ser att hon håller rent och snyggt och det ser även reklamföretagen.
Citera
2017-08-05, 10:56
Medlem
Nytt härligt instagraminlägg från Anna.

annatoledanobook💪🏽⭐️👍🏼 Jag fick äran att vara lagledare för dom här sjukt begåvade & bästa människorna. I nya säsongen utav Fångarna på fortet på @tv4 Min älskade dotter @feliciabook ⭐️❤️👌🏽 & min grymma Coach @avmhollsten 💪🏽⭐️❤️ Alltid sjukt spännande på fortet. För som Gunde alltid säger - På fortet kan vad som helst hända - & man kan aldrig vara säker på hur det slutar 😂 Med andra ord, SPÄNNANDE😱 #fångarnapåfortet #teambookhollsten #tv4 #compition #fortboyard #france🇫🇷 #strong #willwewin #willwelose #exaiting #spännande #teamblack
Citera
2017-08-05, 10:57
Medlem
Det rensas för fullt bland kommenterarerna. Inte många sekunder som kommentarer om hennes son får ligga kvar.
Citera
2017-08-05, 11:04
Medlem
nu var det två roliga kommentarer sist på hennes nya instabild, bla ett öppet brev till anna book, ger det 2 min 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in