2017-07-02, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
8 miljoner för det råttboet? Källa?

Tror INTE att den är värd det!

https://www.merinfo.se/person/Solna/...70/bq9bi-2sk0l

Det är värderat till det priset i alla fall. Belånat till max tro?
Citera
2017-07-02, 23:41
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
https://www.merinfo.se/person/Solna/...70/bq9bi-2sk0l

Det är värderat till det priset i alla fall. Belånat till max tro?

Värderingar från sådana tjänster ska man ta med en nypa salt.

En tvåa på 67 kavdrat såldes i maj för 3 540 000 kr i hennes hus. På våning två. Det ger kvadratmeterpris på 52 600.

Tunnans lägenhet är på 134 kvadrat, vilket med det kvadratmeterpriset ger 7 mille.

Men då ska man tänka på att större lägenheter generellt har mycket lägre kvadratmeterpris än mindre lägenheter. Man ska även tänka på att hennes lägenhet ligger på bottenvåningen; vilket också sänker värdet betydligt.

8 miljoner är det ICKE.
Citera
2017-07-02, 23:42
Medlem
Citat:
https://www.instagram.com/p/BWClGpUB...natoledanobook

Denna portion måste väl ändå vara hennes dagsbehov med tanke på hur mycket kcal havregrynsgröt innehåller?
Hade jag inte sett tallriken skulle det kunnat vara innehållet från Books magoperation .
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-07-02 kl. 23:45.
Citera
2017-07-02, 23:52
Medlem
Citat:
Värderingar från sådana tjänster ska man ta med en nypa salt.

En tvåa på 67 kavdrat såldes i maj för 3 540 000 kr i hennes hus. På våning två. Det ger kvadratmeterpris på 52 600.

Tunnans lägenhet är på 134 kvadrat, vilket med det kvadratmeterpriset ger 7 mille.

Men då ska man tänka på att större lägenheter generellt har mycket lägre kvadratmeterpris än mindre lägenheter. Man ska även tänka på att hennes lägenhet ligger på bottenvåningen; vilket också sänker värdet betydligt.

8 miljoner är det ICKE.

I en sådan relativt låg byggnad är väl bottenvåning attraktivare än en våning-tre bostad?
Senast redigerad av Brewingmob 2017-07-02 kl. 23:54.
Citera
2017-07-02, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hade jag inte sett tallriken skulle det kunnat vara innehållet från Books magoperation .

Nu när du säger det. Saften från hallonen ramar in slafset på ett motbjudande vis.
Citera
2017-07-02, 23:54
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
I ett sådan relativt låg byggnad är väl bottenvåning attraktivare än en våning-tre bostad?

Nej. Bottenvåning har i 99% av fallen alltid lägre kvadratmeterpris än bostäder på våningar högre upp.
Mer ljus, mindre insyn, mindre inbrottsrisk osv..
Citera
2017-07-02, 23:58
Medlem
Citat:
Nej. Bottenvåning har i 99% av fallen alltid lägre kvadratmeterpris än bostäder på våningar högre upp.
Mer ljus, mindre insyn, mindre inbrottsrisk osv..

Book kanske har altan?
Citera
2017-07-02, 23:59
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Nu när du säger det. Saften från hallonen ramar in slafset på ett motbjudande vis.
Kolhydratknarkare öser väldigt gärna på med vad som för mig ser absurt mycket av onyttigheter.
Istället för en sådan kaloribomb så skulle hon skippat allt utom havregrynsgröten och kanske unnat sig en eller två teskedar av det övriga. OBS inte av var sort utan totalt!
Senast redigerad av StigAllan 2017-07-03 kl. 00:12.
Citera
2017-07-03, 00:00
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Book kanske har altan?

Yes. Hon har altan. Träaltan.
Men uteplats är inget unikt när man bor på bottenvåning, det är standard.
Citera
2017-07-03, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jo jo, Fläsktunnans dotter som marknadschef. Här tar man i så man skiter ner sig! Snacka om att använda svulstiga titlar. Undrar vad hon har i lön? Jag skulle tippa på 16K före skatt. Har inte fläsktunnedottern varit utan jobb ett tag nu så kvalar in på arbetsförmedlingens åtgärder? Skulle inte alls förvåna mig om hon är anställd med lönebidrag, eller har aktivitetsstöd eller något åt det hållet. Nu vill jag verkligen poängtera att jag inte har något bekymmer med att någon skulle ha stödformer i sin anställning, men grejen med stolletando- familjen är ju att de alltid försöker få saker att låta bättre än vad de i själva verket är, och de faller alltid på eget grepp, varje gång, till Flashbackarnas glädje!

Vidare, om hon nu är marknadschef, vilka underställda har hon då? För att vara chef så måste det finnas underställda, annars har de ju ingen att leda!

Vidare så håller ju denna synnerligen suspekta klinik på med lite allt möjlig fiffel. Detta tyckte jag var kul. Att de har en laserapparat som hjälper mot tandfickor, muskelvärk, vid behandling av rotkanaler, bra för tandblekning, och används både på husdjur, hästar och människor http://www.brottbykliniken.se/?page_id=424 Jag fattar ju att DE inte använder den för husdjur, men man kan verkligen tänka att de gör det när man läser på deras sida. Tänk att Fido varit patienten i tandläkarstolen före dig!
Vet inte hur denna tandklinik är.Ser man på bilderna skulle jag hellre gå till en gatutandläkare i Pakistan med sin hemma gjorda Zingersymaskin borrmaskin. Enklast är ju att köpa lite tippex. Med de gaddarna skulle jag sluta le, men inte Solnas lilla nätta primadonna
Citera
2017-07-03, 06:43
Medlem
godboys avatar
Citat:
Per 1 dl torra gryn. Hennes portion ser ut att innehålla mer än 1 dl gryn.
När, det där är betydligt än en dl torra havregryn. Kanske två dl smör tillsatt?
Citera
2017-07-03, 11:37
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Nämen, tokigt dukat igen i "segunda casa".

Gaffeln ska ligga till vänster, Tunnan. Och knivseggen ska vara vänd mot tallriken, det har påpekats förut och då fick barnen skulden (bortsett från det, tonåringar brukar veta grundreglerna för hur man dukar).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in