2016-02-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1

Sonen ser ut att...

Hm ja att Anna har någon form av störning är väl ganska klart Narcissistisk personlighetsstörning kanske?! Men kan vi inte låta bli att fälla omdömen och diagnoser över hennes minderåriga barn? Det känns inte riktigt schysst dessutom har de nog ganska tufft med en labil mamma som gråter ut i tidningar så ofta hon kan och majoriteten av svenskarna skrattar åt
Citera
2016-02-11, 22:47
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vad är oddsen för att hon snart dyker upp i Lyxfällan, snyftandes till sig mer prylar? Dessutom brukar de medverkande ofta få gratis MAT i ett halvår (Linas matkasse), något som borde få Tunnan att förnedra sig i TV en gång till.

Kan inte tänka mig att hon dyker upp i Lyxfällan. Det är ett skräpprogram med skräpdeltagare som TV3 lyckats hitta nånstans på de lägre stegen i samhället.

Dessutom så tror jag inte Anna Book har det så fattigt, även om det är knapert ibland. Men hon har tydligen en hel del uppdrag som hon försörjer sig på. Ljudböcker m.m.

Och det kanske där hon passar bäst. Bra röst, mediokert utseende enligt TV-tittarna.

Men någon fortsatt karriär för henne vad gäller Tv-framträdanden tror jag inte på, men självklart har hon sin lilla plats i underhållningsbranschen, men det gäller för henne att inse att hon aldrig mer kommer få en hit som hon fick med ABC, utan hon får finna sig i de jobb som jag skrev ovan.
Citera
2016-02-11, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten
Hm ja att Anna har någon form av störning är väl ganska klart Narcissistisk personlighetsstörning kanske?! Men kan vi inte låta bli att fälla omdömen och diagnoser över hennes minderåriga barn? Det känns inte riktigt schysst dessutom har de nog ganska tufft med en labil mamma som gråter ut i tidningar så ofta hon kan och majoriteten av svenskarna skrattar åt
Där håller jag med dig fullständigt. Så synd om hennes barn och hela familjen är dysfunktionell. För mig hade gärna myndigheterna fått ta barnen för länge sedan men nu är det nog för sent. Tror dom är mobbade i skolan och får lida för sin sjuka mamma. Sorgligt och tragedi. Man hoppas ju att inte barnen läser här men det hjälper nog knappast då dom känner av att mamma inte är som man ska vara. Man blir faktiskt lite ledsen för barnen.
Citera
2016-02-11, 23:58
Medlem
Sen undrar jag vem som är pappa till alla barnen. Samma eller olika? Vi hade en sån här kvinna när jag växte upp i en förort och 30 år senare minns man den damen i detalj. Helt sjukt. Stackars människa och alla barn och man.
Citera
2016-02-12, 00:39
Medlem
ace_secs avatar
Arga Snickaren-avsnittet känns som en Partaj-sketch. Sorgligt att den är på riktigt

Såg för övrigt lite om hennes man Roberto. Enligt hans Linkedin jobbar han som detektiv/bevakning på Active Defence. Kollade bolaget, vilket nu är avregistrerat och passivt sedan 2014. Där snackar vi breeeeed verksamhet; "undervisning i spanska, självförsvarskurser, simlektioner, värd för sammankomster, fester och marknader..."

http://www.allabolag.se/680605KLND/verksamhet
Senast redigerad av ace_sec 2016-02-12 kl. 01:05.
Citera
2016-02-12, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Sen undrar jag vem som är pappa till alla barnen. Samma eller olika? Vi hade en sån här kvinna när jag växte upp i en förort och 30 år senare minns man den damen i detalj. Helt sjukt. Stackars människa och alla barn och man.

Det är väl därför hon är så bra kompis med Camilla Läckberg. Samma skrot och korn men Camilla har en nästan tonåring som toy-boy.
Citera
2016-02-12, 11:28
Medlem
Men helt seriöst? Vad lever hon/dem av? Starta inte hon nåt tränings camp? Kan inte tänka mig detta var nån direkt guldgruva? Bidrag, pantsätter, lånar, snattar?
Citera
2016-02-12, 12:01
Citat:
Ursprungligen postat av Pimmelbreuten
Men helt seriöst? Vad lever hon/dem av? Starta inte hon nåt tränings camp? Kan inte tänka mig detta var nån direkt guldgruva? Bidrag, pantsätter, lånar, snattar?

Hon dubbar väl barnfilmer och gråter i media. Maken vet jag inte vad han jobbar med, men han klär sig finare än vad min VD-farsa gjorde när han åkte till jobbet. Så det måste vara något viktigt.

Lite sorgligt med dessa kändisar som viker ut sig i VIP-Arga snickaren. Speciellt Kicki, då jag känner med henne på något vis. Anna har däremot gjort en grej av sitt lipande, så henne är det svårare att tycka synd om. Visst behöver hon hjälp, men då med sig själv. Och det har hon inte accepterat ännu. Hon bor fortfarande i sitt luftslott. Hade hon mått bra av det, så hade jag inte sagt något, men det är uppenbart att hon inte gör det.
Citera
2016-02-12, 17:01
Medlem
Isnatts avatar
Jag har inte följt Annas liv nåt närmare, men tänker mig att hon hade varit lyckligare om hon ägnat sig åt att jobba med 'nåt vanligt' och låtit uppträdanden och så komma när dom kommer, så att säga.
Tror Anna och hela familjen skulle må fint av att hon gick till kassan på nåt willys, jobbade på förskola eller liknande. Det ger inkomst och familjer mår bättre om alla har nåt att göra istället för att gå och längta efter nåt som nog inte kommer ske.
Citera
2016-02-12, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag har inte följt Annas liv nåt närmare, men tänker mig att hon hade varit lyckligare om hon ägnat sig åt att jobba med 'nåt vanligt' och låtit uppträdanden och så komma när dom kommer, så att säga.
Tror Anna och hela familjen skulle må fint av att hon gick till kassan på nåt willys, jobbade på förskola eller liknande. Det ger inkomst och familjer mår bättre om alla har nåt att göra istället för att gå och längta efter nåt som nog inte kommer ske.
Anställning på Willys är uteslutet. Alla handlare bör ha läst om hur hon gömde falukorven i hyllan.
Förskola är uteslutet. Ingen förälder vill lämna sina barn under omvårdnad av en person som är fullständigt labil och mytoman. Finns inte många jobb att välja på för någon som fläker ut sig och visar upp okunskaper på vartenda område. Hon klarar inte att städa, baka, hålla fingrarna i styr och listan kan bli lång.
Citera
2016-02-12, 21:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Någon som bor i Märsta eller landar med pendeln och kan kolla trycket i lokalen?
Bara 100 meter från stationen, tidigare Swedbanks lokaler.

https://www.facebook.com/search/top/...us%20Caf%C3%A9
Citera
2016-02-13, 01:30
Inte kollat in denna Anna Book så ingående förut, och som ni andra här verkar ha gjort, men nu när jag läste lite ur denna tråden så var jag ju bara tvungen att, och detta jag med då, "kolla in denna Anna Book". VIP Arga, o. s. v.
Men alltså är man så skör och så svag och som hon vill framstå så ställer man sig fan inte framför några kameror, inte. Hon klarar ju inte ens utav att, detta anonymt, stå i en telefonkö, men eller hur?
Samtidigt som hon Anna Book här är en mycket usel skådespelerska så lyckas hon ändå skådespela sig fram här i livet.
Shit, men vilken läskig publik hon verkar ha och som ger henne denna typen av framgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in