2017-07-18, 17:23
Medlem
Jaha Tunnan bevistar galapremiärer? NOT när hon slog igenom vart hon bjuden på premiärer osv men kändisvärlden ruttnande tämligen snart på Tunnans grandiosa personlighet och hon åkte väck från listorna, numera är hennes premiärer när hon lyckas tränga sig in eller att det är öppen dörr.
Citera
2017-07-18, 17:29
Medlem
Undrar vad som blir Tunnans nästa race? Stalkers var länge sedan, om några är ute efter våldtäckarungen för käftsmäll eller kastar ägg på rutorna är det säkerligen en stalker som är tänd på tänderna,
Citera
2017-07-18, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
AB måste ha mått jäkligt dåligt av sitt utseende med tanke på vad hon har utsatt sig för i form av Biggest Looser, fejkhår, fejktänder, fejknaglar, fejkögonbryn i 3D kompletterat med en massa filter när det snappas eller instagrammas. Utseendedebaclet i kombo med ständiga utbrott för ingenting på insta, och säkert i den verkliga vardagen, tyder på Sveriges svagaste självkänsla.

"fejkhår, fejktänder, fejknaglar, fejkögonbryn"...du glömde 17 magoperationer, GBP-op och gäddhängsborttagning...arma kvinna, säger jag bara.
Hon har inte fattat att det inte bara sitter i utsidan om man ska ha en karriär inom nöjesbranschen...det handlar ju om att ha "star-quality" och en otrolig genomslagskraft för att lyckas.
Att sjunga ABC i 35 år funkar liksom inte...speciellt som det var den i särklass löjligaste text jag hittills hört på en schlager.
Stackars Anna...att skaffa sig kritvita hästtänder och löshår funkar liksom inte i dagens hårda konkurrens bland de artister som verkligen presterar och som kan sjunga, skriva låtar och få till texter som berör.
Citera
2017-07-18, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
"fejkhår, fejktänder, fejknaglar, fejkögonbryn"...du glömde 17 magoperationer, GBP-op och gäddhängsborttagning...arma kvinna, säger jag bara.
Hon har inte fattat att det inte bara sitter i utsidan om man ska ha en karriär inom nöjesbranschen...det handlar ju om att ha "star-quality" och en otrolig genomslagskraft för att lyckas.
Att sjunga ABC i 35 år funkar liksom inte...speciellt som det var den i särklass löjligaste text jag hittills hört på en schlager.
Stackars Anna...att skaffa sig kritvita hästtänder och löshår funkar liksom inte i dagens hårda konkurrens bland de artister som verkligen presterar och som kan sjunga, skriva låtar och få till texter som berör.

Ojsan...glömde fettsugningen också.
Citera
2017-07-18, 18:44
Medlem
Har sockerpullan kommit hem än? Om dom där fotona var nytagna borde hon vara här nu? Jag väntar intensivt på nästa drama vilket borde vara dags snart om hon håller takten. Marknadschefen kan väl inte heller ha hur lång semester som helst då hon är nyanställd?
Citera
2017-07-18, 20:02
Medlem
alicewonderlands avatar
Oj familjen i Segundacasa har fått finbesök av finaste Samir och Sigrid! De leker med den dömde våldtäktsmannen i "vår" pool...Tur att man slipper tänka på div ledsamheter i Primeracasa...
Citera
2017-07-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Oj familjen i Segundacasa har fått finbesök av finaste Samir och Sigrid! De leker med den dömde våldtäktsmannen i "vår" pool...Tur att man slipper tänka på div ledsamheter i Primeracasa...
Det är samma skrot och korn. Har aldrig förstått storheten i Samir och Sigrid är en slampa som ligger med dom flesta hon dansar med i tävlingen. Sist hade hon ett förhållande med den där gamla gubben som jag har glömt namnet på. Det blir säkert gruppsex ikväll när barnen somnat.
Citera
2017-07-18, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland

Roberto visar dem runt på "tomten" och säger att "här kan man vara sig själv, inga fotografer". Nä, men en fru som lägger ut allt ni gör på Instagram. Tönt!
Citera
2017-07-18, 21:10
Medlem
Man kan inte låta bli att intresserat notera på Anna Books Instagram att TV4-profiler har ryckt ut för att skyla över hennes victim-blaming av en våldtagen 13-åring... Ingen skugga över Biggest Loser VIP, det är det viktigaste för dem... Jag förmodar att de inser att Anna Book kommer att vinna stort. På den goda sidan antar jag att de även kommer att få Anna Book att hålla klaffen om saken tills programmet har sänts. Det borde hon gjort från början, istället för att skylla på ett utsatt barn.
Citera
2017-07-18, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar

Som vilka då t.ex..? Silvana Imam och Little Jinder?
Citera
2017-07-18, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Roberto visar dem runt på "tomten" och säger att "här kan man vara sig själv, inga fotografer". Nä, men en fru som lägger ut allt ni gör på Instagram. Tönt!

Gud, han tror verkligen att han och Anna är typ Beyonce och Jay-Z, som måste kämpa för att gömma sig för paparazzis.
Citera
2017-07-18, 23:36
Medlem
Anna skriver så här i en kommentar på Insta:

"annatoledanobook@lillanoran 🙈 Tack, det var snällt skrivet 🙏🏼☀️ Jag går olika länge. Ibland mer högintensivt & ibland lågsinnade & ibland mixar jag. Ger du ALLT? Ja, då kan 30 räcka - minst 2ggr per dag men gärna i combo med nån annan aktivitet / träning med. Men för det mesta. Går jag aldrig mindre än 1 1/2 - 2 timmar per gång minst 2ggr per dag. Men på BRA dagar blir det 3ggr plus annan träning med / just nu, då jag behöver gå ner så pass mycket. Men det viktigaste är trots allt maten. Sköter man inte maten & det man stoppar i sig. Ja, då får man aldrig samma resultat som om man verkligen tänker till. Speciellt om man har lätt att gå upp & har extremt dålig ämnesomsättning som jag har. Men kämpa på 💪🏽👍🏼😉"

Bra dagar går hon alltså sex timmar per dag plus annan träning, fantastiskt! Hur länge och många gånger orkar hon hålla på med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in