2017-08-24, 05:05
Medlem
Det finns ju en massa olika företag som säljer följare till instagram och andra sociala medier. Hur kan någon ens tro att dom där kommentarerna skulle vara riktiga människor. Jag trodde inte det redan innan jag fattade att man kunde köpa sådana. Helt sjukt. Naturligtvis har hon tagit det billigaste där man får flest för pengarna och det märks på resultatet. Till och med såna där emojs finns att beställa i olika antal. Det förklarar varför det finns liknande kommentarer med otaliga emojs som påminner om hennes egna inlägg. Den där Wolter är nog något som Anna hittat på själv och gjort en beställning på.

Den som säger emot nu får googla själv och förmodligen borde alla fatta att det inte finns något som är äkta alls med den här damen. Dessutom måste hon tala om i var och varannan mening att hon är ärligheten själv vilket väcker dåliga vibbar. "Ärliga Harrys bilar" har man ju hört talas om.
Citera
2017-08-24, 05:47
Medlem
Tagelapas avatar
Är det inte märkligt att av alla de som medverkar i BLVIP så är det bara tant Book som fläker ut sig i tidningarna var och varannan dag. De andra har väl kanske något slags liv att leva men inte hon. Hennes livsluft är att grååååååta i tidningar.
Förut var det Kikki D som grät och kurade i offerkoftan men hon är slagen med hästlängder(och hästtänder) av Anna Books enorma offerkofta som tyvärr inte tycks minska utan istället öka.

Hur många förändringar hon än gör med sitt utseende, tänder, hår, ögonbryn, drogbantning, nagelförlängning och fan och hans moster så kommer hon inte att må bättre inuti.
Inuti är hon en så trasig människa så om hon väljer att ändra utseende istället för att ta psykiatrisk hjälp då kommer hon hela tiden att må sämre och sämre med en utgång som inte är bra.
Hon ser verkligen inte ut att må bra även om hon försöker förmedla att livet är toppen nu med nya tänder och viktminskning.

Vad det gäller hennes enorma skivsuccéer så borde hon ha pengahögar som gör att hon har råd att köpa nytt handfat för 2000 samt låta bli att hamna hos kronofogden. Men det är väl som allt annat med tant Book, lögn.

Man brukar ju kunna säga att om något går som en anka och låter som en anka så är det en anka.
I det här fallet kan man säga "om något ser ut som en offerkofta och gråter som en offerkofta så är det Anna Book".

Men jag tycker det är synd och skam att den förbannade pellejönsen Roberto som ligger på en filt och sparkar med benen och ropar efter mamma (anna) inte under åren har kunnat ta sig i kragen och sett till att hans hustru fick vård i tid. Vilket förbannat kräk han är.

En hel familj som lever i en livslögn.
Citera
2017-08-24, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Jäklarns vad rädd jag blev när jag såg bilden på AB i arftikeln!! Det är ju ett lik som någon har sminkat upp med en liter bindoplast.
Ett lik med extremt vita tänder.
Citera
2017-08-24, 07:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Huvva! Hon ser ju ut lite som Uffe Larsson efter hans viktnedgång. Han gick ju dock och mulade bara några få år efter han tappat 50 pannor.
Snarlik Michael Jackson.
Citera
2017-08-24, 08:03
Medlem
Hennes version om tänderna:
Citat:
Anna Book avslöjar sanningen om tänderna

Citat:
Jag har velat fixa min mun i fem år. Eller egentligen har jag velat fixa mina tänder sedan jag var 15 år. Jag sög på tummen så länge, säger hon till Nöjesbladet.

Citat:
Och just hennes tänder är ett känsligt kapitel. Till Nöjesbladet väljer hon att berätta att hon skaffat nya porslinskronor för att hon så länge skämts för sitt leende. Ingreppet innebar att hon fick slipa ner sina gamla, riktiga tänder.
– Mina tänder var så sjuka av svår muntorrhet efter mina 17 bukoperationer och många tunga mediciner i långa perioder som torkar ut slemhinnorna i munnen. Tänderna blev gulare och gulare. Jag röker inte, jag dricker inte kaffe och jag kände ”vad fan händer med mina tänder”. Jag hade konstant smärta, det ilade, isade och värkte och jag kunde inte leva.

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...n-om-tanderna/
Citera
2017-08-24, 08:25
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Snarlik Michael Jackson.

+1

Precis vad jag tänkte! Ser läskigt ut.
Citera
2017-08-24, 08:33
Medlem
manodepressivs avatar
Man skulle kunna samla ihop flera one-hit-wonders och ge dem en gemensam plats i Så mycket bättre. En dag får de riktiga artisterna sjunga Attack, Millas mirakel, Anna Book, Chattanooga och Angel. Och varje vecka får en av one-hitarna sjunga en låt av en riktig artist.

Det tråkiga med Anna Book är att hon inte har något eget artistisk uttryck. Hon saknar inte bara låtar för att kallas storslagen artist. Det skulle bli som att ställa vilken karaokevärdinna från sunkig förortskrog som helst på scen.

Vad tror ni hennes startvikt i Biggest loser var? Jag gissar på 107 kg.
Citera
2017-08-24, 08:56
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Man skulle kunna samla ihop flera one-hit-wonders och ge dem en gemensam plats i Så mycket bättre. En dag får de riktiga artisterna sjunga Attack, Millas mirakel, Anna Book, Chattanooga och Angel. Och varje vecka får en av one-hitarna sjunga en låt av en riktig artist.

Det tråkiga med Anna Book är att hon inte har något eget artistisk uttryck. Hon saknar inte bara låtar för att kallas storslagen artist. Det skulle bli som att ställa vilken karaokevärdinna från sunkig förortskrog som helst på scen.

Min gissning är 130 kg
Citera
2017-08-24, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv

Ingen aning, men ju mer ju bättre för henne sett ur tävlingsperspektivet, naturligtvis. Men tävlar de i antal minskade kilon eller i viktprocent? För om det gällde kilon rakt av skulle ju en kortvuxen, mullig kvinna aldrig ha en chans att vinna mot storvuxna män som bär på mycket övervikt. För övrigt undrar man ju hur många Biggest Loser-deltagare som efteråt utvecklade ätstörningar? Inte sunt.
Citera
2017-08-24, 09:44
Medlem
SamuraiBennys avatar
jag har länge begrundat och funderat på om det inte finns ord för typen av skrift hon använder sig av förutom "mer smileys än ord". Ännu inte kommit fram till något vettigt ord med lite schwung i.

men jag har faktiskt sett en nästan oroväckande liknande typ.

catphischers på facebook. ni vet det plingar till i vänförfrågan, visst är man nyfiken, kan ju vara någon man träffat på krogen som hittat en. Men nej; "Dinka Eriksson" och sådana konstiga namn, enkom kvinns (undrar om flickor upplever samma sak?) och så kollar man förstrött på deras wall, alltid samma sak! det är nästintill porraktiga bilder på ibland helt andra kvinnor och med kommentarer som på sättet är spökligt Anna Books. Borttaget naturen av "behöver pöka!" och sånt men det kommer kanske på Books Insta snart med. Inspirationskälla?
Citera
2017-08-24, 09:46
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Hennes version om tänderna

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...n-om-tanderna/
Det var det jag gav mig fan på, att hon satt in B-laget
Citera
2017-08-24, 09:47
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Är det inte märkligt att av alla de som medverkar i BLVIP så är det bara tant Book som fläker ut sig i tidningarna var och varannan dag. De andra har väl kanske något slags liv att leva men inte hon. Hennes livsluft är att grååååååta i tidningar.
Förut var det Kikki D som grät och kurade i offerkoftan men hon är slagen med hästlängder(och hästtänder) av Anna Books enorma offerkofta som tyvärr inte tycks minska utan istället öka.
Är det någon mer än Book av de svenska artisterna från 80-talet som lever kvar i den bubblan medvetet och tror att de fortfarande är stora artister trots att de inte är det?

Jag och några vänner kom in på ämnet Book under en middag/fest i helgen, då började vi prata om just det.

Pernilla Wahlgren går ju inte runt och snackar om sin avdankade solokarriär och Piccadilly Circus. Efter det gjorde hon ju t.ex. musikaler, fars och TV.

Kikki Danielsson släpper fortfarande musik regelbundet, ganska hyllad country på senare år, så hon har ju alltid haft musiken. Kikki har dessutom medvetet släppt tidningarna när det gäller offerkofta för ett antal år sedan, till tidningarnas förtret. Numera läser man bara saker Expressen/AB plockar från hennes sociala medier. Men Book växlar ju upp och ökar hela tiden. Book klarar sig inte utan media, löp och trams-tv, det ÄR hennes liv.

Herreys, främst Richard, gör ju fortfarande en del musikjobb. Mest som en kul grej, Anna skulle nog kunna döda för ett enda sådant jobb. Däremellan ligger de väl lågt med musikkarriären och har andra bra jobb.

Lili & Susie jobbar väl med djur och grejer numera, jag har faktiskt noll koll. En av dem släppte några sololåtar för en del år sedan vill jag minnas, inget väsen av det. De tramsar i alla fall inte runt i tv och tidningar och gråter ut om hur de minsann förtjänar rampljuset.

Carola har ju ångat på årtionde efter årtionde, om än inte lika starkt som förr.

O.s.v.

Men Book lever ju fortfarande kvar i sin ABC-värld, hon kan ju inte släppa den och ältar om sin "fantastiska" karriär hela tiden. Gör tjockis-tv och Fortet, gråter ut i media, fajtas med arga snickaren och sänder bisarra liveklipp från Instagram.
Senast redigerad av emma80 2017-08-24 kl. 09:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in