Angående Annas live på Insta den kvällen äldsta dottern fyllde år;
Hon var inte full. Hon sa att hon tycker om att duka fint och med fint proslin. Hon fyllde på vatten ur kranen 2-3 ggr under sändningen. Vid något tillfälle, antar någon skrev någon kommentar eller om hon bara eggade upp sig själv på andra kommentarer, sa hon att hon blev
uppfostrad att dricka ur fina glas.
Fuck you-gesten kom sig av att någon frågade henne om Snickaren och hon svarade något i stil med att: Vi pratar inte om den skiten mer.
Efter det kommer en av döttrarna gissar jag, lät som en tjej och ung sådan, och kommenterade skrattandes om det Anna just sagt. Då slog Anna om till "coola mamman" och slängde upp fingret och sa något jag inte minns nu. Hon kändes även vid att Anders har goda sidor men jag minns inte vad hon sa om det så lämnar det därhän.
Här kommer det jag stört mig på som
satan sen den senaste domen kom...
Det slirar in lite random kommentarer om sonens rättsliga prövning och vid något tillfälle sladdar en animerad son in i köket, utanför kamera-ögat, och säger "Är jag dömd eller?" och Mamma Anna ser lite perplex ut, ungjäveln uppreapar sin fråga och mumlar något men jag hör inte vad och Anna säger lugnt, att ja, du är dömd men domen har inte vunnit laga kraft. Ungjäveln är ännu animerad och säger något som röstlägesmässigt låter triumpferande men eftersom jag inte minns exakt så kommer det inget citat. Citatet är däremot:
"Burn! BUUURN!" Han vidriga attityd mot hela skiten får mig att mentalt kaskadkräkas. Jag undrar stilla hur hans flickväns föräldrar ser på saken. Och flickvännen själv. Den enda som brinner är äcklet själv... Höjt straff, det är en
BURN det, unge herrn. Plus att ryktet om honom kommer förfölja honom längre än hans icke-fungerande konsvekvenstänkande hjärna kommer att ha celler kvar.
Tvivlar på att Anna kommer sända live någonstans innan hon har tränat upp block-fingret. Lite ironiskt att Anna ser ett break komma, med jobb och synas i media, iom Biggest Looser VIP och så kommer detta i fokus. Hm, karma tjatar hon ofta om va?
Alla stavfel och ev. knas i texten = för trött för att skriva men lika frustrerad så bättre att få ur sig skiten känner jag.
Ugh, insåg just att jag glömde bajs och tonfiskegrejen. Men det var ett svar till någon som frågade om Annas tänder kostade pengar.

En klassisk Anna-flipp resulterade i bajs-svaret. Hon name droppa en massa kändisar med som aaaldrig skulle kunna få så vita tänder som hon. Och hennes blir aldrig kaffe eller te-fläckiga heller. Inget fäster på hennes stora vita gaddar.. Wow, hon måste alltså ha det mest makalösa köpta hästbett som alla är avis på. Orsaken till att hon skaffade dessa var såklart, wait for it...., pga hennes medicinska problem.
Så,
BUUUUUUUUUUURN.