2017-08-05, 00:56
Medlem
annatoledanobookOBS!!! Läs noga!!! ❤️🇪🇸🇸🇪 Så otroligt stolt över vår fina son🙏🏼 Man ska verkligen inte döma en bok, efter det vackra omslaget ~ För det finns såååååå mycket mer fina & intressanta saker inuti, & du @antonio.toledano.book är världens finaste & bästa rakt igenom, på alla sätt & vis⭐️❤️⭐️ Vi älskar dig sååå mycket Antonio @antonio.toledano.book & du ska veta att vi uppskattar verkligen din ärlighet ~ & att också du, litar på oss 🙏🏼❤️🙏🏼 Kunde inte fått en finare son.
Vi kommer alltid finnas för dig & dina systrar.
& det är så fint att få ert förtroende. När vi ser hur andra ungdomar har det med de vuxna dom har runt sig....så blir vi ännu stoltare & lyckliga❤️ För den fina relationen vi har i livets alla stunder ~ i glädje & sorg, i stort & i smått ❤️ te queremos, para siempre 😘❤️😘❤️😘❤️ #familia #lomejor #amor #respeto #nr1 #parasiempre

Hittade detta inlägg då jag scrollade igenom Fru TB:s instagram, det är ifrån September förra året (omkring en månad efter själva våldtäkten). Jodå, man tackar.
Citera
2017-08-05, 01:00
Medlem
Sista kommentaren i denna har heller inte hunnit raderas...:https://www.instagram.com/p/BHP-02Yg...natoledanobook

Någon som vet vad Pixiboken kom in på för gymnasium/program?
Citera
2017-08-05, 01:20
Medlem
Gabriel Knights avatar
Varför stänger hon inte ner de sociala medierna och funderar över hur man ska gå vidare nu?
Normala föräldrar skulle snabbt stänga ner alla sociala medier och sedan göra allt för att få ordning på sin familj, planera hur skadeståndet ska betalas, öppna upp för stödsamtal, både enskilt och för hela familjen och sedan göra allt för att inte barnen ska hamna i mer trubbel och kriminalitet osv men inte denna tossiga familj tydligen.
100000 kr snyter man inte fram på en gång och de bör betala av summan så snart som möjligt eftersom det är ränta på den så det här blir en dyr affär. Frågan är ens om de är så pass kreditvärdiga att de kan låna ihop pengarna på banken trots makens olika jobb.
Troligen tror de att de kan vinna i HD men det är ju inte ens säkert att deras överklagan får prövningsrätt så det bästa för dem är att ta en ordentlig time-out och fundera över sina livsval innan det är alldeles försent.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-08-05 kl. 01:22.
Citera
2017-08-05, 01:29
Medlem
cosmic_dancers avatar
Vad blir rättegångskostnaderna för dem nu när de tog domen vidare och förlorade?
Citera
2017-08-05, 01:36
Medlem
Svimfärdigs avatar
Angående Annas live på Insta den kvällen äldsta dottern fyllde år;
Hon var inte full. Hon sa att hon tycker om att duka fint och med fint proslin. Hon fyllde på vatten ur kranen 2-3 ggr under sändningen. Vid något tillfälle, antar någon skrev någon kommentar eller om hon bara eggade upp sig själv på andra kommentarer, sa hon att hon blev uppfostrad att dricka ur fina glas.

Fuck you-gesten kom sig av att någon frågade henne om Snickaren och hon svarade något i stil med att: Vi pratar inte om den skiten mer.
Efter det kommer en av döttrarna gissar jag, lät som en tjej och ung sådan, och kommenterade skrattandes om det Anna just sagt. Då slog Anna om till "coola mamman" och slängde upp fingret och sa något jag inte minns nu. Hon kändes även vid att Anders har goda sidor men jag minns inte vad hon sa om det så lämnar det därhän.

Här kommer det jag stört mig på som satan sen den senaste domen kom...
Det slirar in lite random kommentarer om sonens rättsliga prövning och vid något tillfälle sladdar en animerad son in i köket, utanför kamera-ögat, och säger "Är jag dömd eller?" och Mamma Anna ser lite perplex ut, ungjäveln uppreapar sin fråga och mumlar något men jag hör inte vad och Anna säger lugnt, att ja, du är dömd men domen har inte vunnit laga kraft. Ungjäveln är ännu animerad och säger något som röstlägesmässigt låter triumpferande men eftersom jag inte minns exakt så kommer det inget citat. Citatet är däremot: "Burn! BUUURN!" Han vidriga attityd mot hela skiten får mig att mentalt kaskadkräkas. Jag undrar stilla hur hans flickväns föräldrar ser på saken. Och flickvännen själv. Den enda som brinner är äcklet själv... Höjt straff, det är en BURN det, unge herrn. Plus att ryktet om honom kommer förfölja honom längre än hans icke-fungerande konsvekvenstänkande hjärna kommer att ha celler kvar.

Tvivlar på att Anna kommer sända live någonstans innan hon har tränat upp block-fingret. Lite ironiskt att Anna ser ett break komma, med jobb och synas i media, iom Biggest Looser VIP och så kommer detta i fokus. Hm, karma tjatar hon ofta om va?

Alla stavfel och ev. knas i texten = för trött för att skriva men lika frustrerad så bättre att få ur sig skiten känner jag.

Ugh, insåg just att jag glömde bajs och tonfiskegrejen. Men det var ett svar till någon som frågade om Annas tänder kostade pengar. En klassisk Anna-flipp resulterade i bajs-svaret. Hon name droppa en massa kändisar med som aaaldrig skulle kunna få så vita tänder som hon. Och hennes blir aldrig kaffe eller te-fläckiga heller. Inget fäster på hennes stora vita gaddar.. Wow, hon måste alltså ha det mest makalösa köpta hästbett som alla är avis på. Orsaken till att hon skaffade dessa var såklart, wait for it...., pga hennes medicinska problem.

Så, BUUUUUUUUUUURN.
Citera
2017-08-05, 01:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Sista kommentaren i denna har heller inte hunnit raderas...:https://www.instagram.com/p/BHP-02Yg...natoledanobook

Någon som vet vad Pixiboken kom in på för gymnasium/program?
Fordon. En linje där ALLA sökanden kommer in, dvs bottenskrapet som inte kommer in någon annanstans.
Citera
2017-08-05, 03:26
Medlem
Sjuka människa. Hon behöver hjälp. Lever i förnekelse och tror att om hon hyllar sonen tillräckligt mycket så försvinner den hemska sanningen att hennes son är en dömd pedofil och våldtäktsman. Det blir ingen sanning att Antonio är en underbar person för att du fortsätter säga att det är så!!! Skärp dig vuxna kvinna! Hur fan kan man prioritera yta hos sig själv när ens barn är så illa ute och så tydligt på glid.
Citera
2017-08-05, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
ok, orkar inte läsa igenom 200 sidor med nya inlägg o dom gamla innan det. kan ngn länka nytagen bild på henne. hört hon e smaaaal + länka domen o berätta lite snabbt vad det gäller ? tack.
Det är hemligt och du får vänta till i november. Under tiden har du gamla härliga bilder på rultan och när man är 146 cm hög, 135 cm runt midjan och ödlefötter finns mycket att gotta sig i. Tids nog ser du bara ett streck och något vitt som sticker ut upptill. Ge dig till tåls och ta inte ut händelser i förväg.
Citera
2017-08-05, 07:24
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
HR kallade inte ens till ny rättegång så att HD skulle ta upp fallet så inte då troligt.
Det finns finns ju liksom inga oklarheter utan det är ju glasklart vad som har hänt.

Det var självklart en ny förhandling i hovrätten.
Citera
2017-08-05, 07:31
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vad blir rättegångskostnaderna för dem nu när de tog domen vidare och förlorade?

De betalar inga rättegångskostnader. Det framgår av domen att dessa stannar på staten.
Citera
2017-08-05, 07:42
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Vad är/var det för kommentar?

hardboiledimmigrant Fint leende på en våldtäktsman

Den syns iaf där, nästan 7 h efter att du postade ditt inlägg. Är det den du syftade på så gav nog Anna upp och gick till sängs. Den lär väl ryka så fort hon vaknar och kör igång Instagram, hon verkar ju vaka som en hök där, minut för minut, alla sina vakna timmar.
Citera
2017-08-05, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Vad är/var det för kommentar?

hardboiledimmigrant Fint leende på en våldtäktsman

Den syns iaf där, nästan 7 h efter att du postade ditt inlägg. Är det den du syftade på så gav nog Anna upp och gick till sängs. Den lär väl ryka så fort hon vaknar och kör igång Instagram, hon verkar ju vaka som en hök där, minut för minut, alla sina vakna timmar.

Nu är alla kommentarer om våldtäkten raderade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in