2017-08-10, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag fattar inte varför Anna inte stänger av kommentarsfunktionen på nätterna. Få se hur länge dessa kommentarer får vara kvar

nicole.thornstenGillar du Hov1?
johannafrodeTYCKER DU OM HOV1???????? du svarade aldrig på liven!!!!!!
nicole.thornstenHAR HÖRT ATT HOV1 ÄR RÄTT SÅ BRA
xo.el.trash02Jag har hört att HOV1 är ganska så kända vad tycker du om dem
xo.el.trash02#hovahtakeovah
bellaajohannahov1????? Lyssna!!!
78lallalo@annatoledanobook vad är det för program som spelas in? 😀 när och var kan man se det? 😀
johannapannastekpannavet du anna, jag blev fett besviken när du blocka mig, JAG STÄLLDE BARA EN FRÅGA
johannapannastekpannaJAG FRÅGADE OM DU LYSSNADE PÅ EN GRUPP ELLER INTE
johannapannastekpannaHOVAH TAKEOVAH
johannapannastekpannaNU TÄNKER JAG BLOCKA DIG KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA HA ETT FORTSATT TREVLIGT LIV MED MYCKET HOV1 MUSIK
nathaliejjwdu har inte funderat på att bleka tänderna i en ännu vitare nyans? heh
izabelleeriksson_THIS IS A REAL HOVAH TAKEOVAH
privatajuliiiaHOV1<33
privatajuliiiaBeeeezt
izabelleeriksson_H
izabelleeriksson_O
izabelleeriksson_V
izabelleeriksson_1
komigenlinneaH
komigenlinneaO
komigenlinneaV
komigenlinnea1
lovaseideforsHOVAH
sammie.andersson@lovaseidefors TAKE OVAH
sammie.anderssonsäg hovaaaaaah #hovahseason
matildak01H O V A H #hovahtakeovah
fbrz74Försvara fler vidriga våldtäktsmän idag?
Det verkar inte finnas någon hejd på galenskapare. Jag tror att det är kommentarsmaskinen som hakat upp sig för det är inte normalt. Om det här är äkta människor så har dom ju i alla fall funnit varandra. Håller också med om att tråden spårade ut och blev ointressant att följa sista veckan. Tycker att dom här ungarna borde haft ett helvete med sorgliga förebilder och frågan är om dom har blivit skadade? Ömmar för den lilla Vanessa som faktiskt verkar både gullig och fin tjej. Book själv borde komma ner på jorden och det är väl det folk retar upp sig på att hon är så otroligt självgod.
Citera
2017-08-10, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det verkar inte finnas någon hejd på galenskapare. Jag tror att det är kommentarsmaskinen som hakat upp sig för det är inte normalt. Om det här är äkta människor så har dom ju i alla fall funnit varandra. Håller också med om att tråden spårade ut och blev ointressant att följa sista veckan. Tycker att dom här ungarna borde haft ett helvete med sorgliga förebilder och frågan är om dom har blivit skadade? Ömmar för den lilla Vanessa som faktiskt verkar både gullig och fin tjej. Book själv borde komma ner på jorden och det är väl det folk retar upp sig på att hon är så otroligt självgod.

Ja Vanessa verkar vara en go tjej som man hoppas kommer klara sig bättre på egna ben framöver, ja en mer självgod människa än mamma book är väl svårt att finna! Minsta man googlar om henne så är det ett jävla lipande, o ALLA andra har fel o är elaka! Att inte ha minsta självdistans...Att ligga i sängen o sända live med sin gubbe o bete sig som att man är en supermegastar äcklar mig. Att inte ha minsta lilla förståelse för att folk i allmänhet reagerar över det sonen har gjort, men själv kan hon kalla folk för både ditt o datt. Jag hade totalt missat detta med ikea, hårsnodd och även allt som stod i Cafe som jag länkade förut men alla dessa dramor och skit har ju så att säga varit runt henne hela tiden. Är det förresten nån som vet varför hon o josefin crafoord avskyr varann?
Citera
2017-08-10, 16:35
Medlem
Den plötsliga trådnostralgin fick mig att tänka på hur illa behandlad hon blev när hon var med i Fångarna på fortet förra gången:
– Jag vet att de andra lagen har ätit skaldjursplatåer och blivit jätteväl omhändertagna, att de varit på konditorier och festat med produktionsmänniskorna medan vi blev bemötta som skit, säger Anna till Aftonbladet.
Men när Anna och hennes familj anlände till Frankrike så lyste hummern och kanelbullarna med sin frånvaro. I stället fick Anna och kompani skjuts till en pizzeria där de enligt Anna fick "en halvtorr pizza".
För att inte tala om när vänskapen mellan Anna och Rednex-sångerskan Annika Ljungberg fick ett abrupt slut:
I tidningen beskriver Annika hur Anna under vigselceremonin stormade fram till altaret för att filma paret.
– När ceremonin var som vackrast och tårarna rann kom Anna Book in som en jävla flodhäst och förstörde allt, säger Annika.
Då den stormiga händelsen i kyrkan var överspelad och gästerna begett sig till den väntande bröllopsmiddagen fortsatte Anna Book, enligt Annika Ljungberg, sina försök att förstöra den goda stämningen.
Annika förklarar att ABC-sångerskan under middagen höll inte bara ett, utan två, tal - som båda fokuserades på Annas egen bukoperation.
Eller den gången hon hade 12 liter blod i kroppen (att jämföras med de 4-5 liter vi vanliga dödliga har), varav 2 liter fanns levrat i magen.
Citera
2017-08-10, 16:45
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Ja Vanessa verkar vara en go tjej som man hoppas kommer klara sig bättre på egna ben framöver, ja en mer självgod människa än mamma book är väl svårt att finna! Minsta man googlar om henne så är det ett jävla lipande, o ALLA andra har fel o är elaka! Att inte ha minsta självdistans...Att ligga i sängen o sända live med sin gubbe o bete sig som att man är en supermegastar äcklar mig. Att inte ha minsta lilla förståelse för att folk i allmänhet reagerar över det sonen har gjort, men själv kan hon kalla folk för både ditt o datt. Jag hade totalt missat detta med ikea, hårsnodd och även allt som stod i Cafe som jag länkade förut men alla dessa dramor och skit har ju så att säga varit runt henne hela tiden. Är det förresten nån som vet varför hon o josefin crafoord avskyr varann?

Just det där med alla larviga live-sändningarna retar mig. Finns väl inte någon "megastjärna" som håller på så, utan bara C kändisar och wannabe idioter som varit med i någon tramsig dokusåpa. Men fettot är ju så narcissistisk så hon tror väl att alla är intresserade av henne. Sen att hon sitter och filmar sig själv:
- medan hon åker bil utan bälte,
- ligger i sängen med bocken
- sitter på vårdcentralen
är bara patetiskt. Sen att hon uttalar sig så illa om folk som äter julbord på IKEA visar bara på att hon är helt blåst i skallen och befinner sig på en 12 årings nivå, vilket hon även varje dag bevisar på skrivsättet.
- lagar mat
Citera
2017-08-10, 16:56
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Den plötsliga trådnostralgin fick mig att tänka på hur illa behandlad hon blev när hon var med i Fångarna på fortet förra gången:
[indent]– Jag vet att de andra lagen har ätit skaldjursplatåer och blivit jätteväl omhändertagna, att de varit på konditorier och festat med produktionsmänniskorna medan vi blev bemötta som skit, säger Anna till Aftonbladet.

Eller den gången hon hade 12 liter blod i kroppen (att jämföras med de 4-5 liter vi vanliga dödliga har), varav 2 liter fanns levrat i magen.
Ja, om nu produktionsbolaget gjorde så så har de ju fattat att man inte kan ha fettot i möblerade rum och vid fine-dining.

Några 12 liter blod lär det inte vara frågan om, däremot kan det handla om sårvätska eller ascitesvätska. Visst kan jag förståelse för att fettot inte begriper skillnaden, men grejen är ju den att hon inte har koll på någonting alls. Ändå är hon bland den av de drygaste personerna i Sverige .
Citera
2017-08-10, 18:27
Medlem
Nu är det livedags på instagram!
Citera
2017-08-10, 18:36
Medlem
Vad är HOW 1 ??
Citera
2017-08-10, 18:38
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Vad är HOW 1 ??

Det är nog bara en sorts reklamspammande för dessa töntar.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Hov1
Citera
2017-08-10, 18:42
Medlem
vad händer på livesändningen idag då?

såg att det trillar in kommentarer om våldtäkten vid fotona men jag fixar inte o se live
Citera
2017-08-10, 19:18
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Vad är HOW 1 ??

HOV1 är en hip-hop-grupp
Citera
2017-08-10, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Snabb IKEA-resumé:
Anna och Roberto åkte till IKEA inför julen. De bestämde sig för att äta där, och Anna passade på att ta en bild i matkön, och la upp den på Instagram. Där försökte hon göra sig lustig över den fattiga pöbeln, som inte hade råd att äta julbord någon annanstans än på IKEA.
Reaktionerna lät inte vänta på sig. Annas följare blev rasande (ok, Susanne Wollter kanske inte blev det). Då backade Anna, och raderade bilden. Hon påstod att hon hade glömt telefonen i bilen under IKEA-besöket. Någon hade brutit sig in i bilen och snott telefonen, hackat sig in i den, gått in på IKEA och tagit en bild på matkön, skrivit det elaka inlägget och postat på hennes Instagram, för att sedan lägga tillbaka telefonen i bilen och låsa bildörren.
(Detta finns omnämnt i den här tråden, och på andra ställen på nätet)
Edit: Revolutions har tidigare gjort en ännu bättre sammanfattning.

När det gäller hårsnodden, så kan du läsa om det i Annas blogg (jag skrev åtta timmar, men det var visst bara fem, ber om ursäkt).
Andra som skrev om det var t.ex. Dagens Media och Aftonbladet.

Helt sinnessjukt ju. Lögnaktig och opålitlig är bara förnamnet. Att håna fattiga när man själv sitter hos kronofogden och får tigga om ett nytt kök av arga snickaren. Det är så man häpnar.

Vad är nästa steg? Att börja racka ner på överviktiga och säga att det bara är lathet och att man kan om man bara vill. Det skulle inte förvåna mig särskilt mycket om hon blir så styv i korken av sin egen viktnedgång att hon gör det. Som hon sen i vanlig ordning får äta upp när hon gått upp alla tappade kilon igen (vilket nog bara är en tidsfråga). Men då handlar det förstås inte om lathet utan någon ny okänd sjukdom som hon är den enda i världen som lider av.

Hon verkar ju ljuga om precis allt. Som den där gången hon på ut bilder på restaurangmat och påstod att hon lagat själv. Skäms hon inte? Vad säger hennes vänner om att hon ständigt slirar på sanningen. Eller har hon inga riktiga vänner förutom låtsasvännerna på Instagram. Men en vän som Anna behöver man inga fiender.
Citera
2017-08-10, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
vad händer på livesändningen idag då?

såg att det trillar in kommentarer om våldtäkten vid fotona men jag fixar inte o se live

Den var klen, hon filmade gående påväg nånstans, flåsade nonstop, kom fram och avslutade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in