2015-05-16, 21:27
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Det stämmer, hon skall vara med som ett vittne för att hjälpa till att lösa gåtan om en mördad vän:

http://www.expressen.se/noje/lets-da...er-lets-dance/

Alltså, jag kan ha fel, men det låter ju som om de hade en högst ytlig relation så då undrar man vad Anna egentligen kan bidra i det här fallet?
Citera
2015-05-17, 00:46
Medlem
Fallet med FBI lär inte vara sista gången vi får se fru Book. Snart lika populär som familjen Wahlgren vilka också är med i samtliga program.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-05-17 kl. 01:14.
Citera
2015-05-17, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
"Jag har valt att leva tillbakadraget och fokusera på min hälsa, säger Anna Book efter programmet" Enligt Expressen

Leva tillbakadraget??????
Det roligaste jag hört på länge.
Tunnan gör ALLT för att försöka hålla sig kvar i rampljuset.

Hon är för sjuk den damen!
hon är verkligen sjuk!! Och den Vikt resan hur många år ska den ta? Och hur många Operationer ska krävas? På dom Tv bilder man såg i programet så väger hon mer än 70 kilo,
Varför detta konstanta ljugande?? Någon som förstår detta??
Ps!! Måste till viss del hålla med om att Dottern som gjorde samma Operation ser äldre ut än sin feta mamma.
Citera
2015-05-17, 18:36
Medlem
Nedomanskys avatar
När ska denna tjockis börja gå ner i vikt? Hon har väl snart provat allt, utom att äta mindre....
Citera
2015-05-18, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
När ska denna tjockis börja gå ner i vikt? Hon har väl snart provat allt, utom att äta mindre....
Hon kanske äter mindre men oftare. Om hon äter lite fast hela tiden blir det detta resultat som vi ser i alla tv-program. Ena dagen ser hon utmärglad ut i ansiktet och i nästa program har hon tjocka och runda kinder så näsan knappt syns.
Citera
2015-05-19, 02:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Idag när jag stod i kassakön i mataffären såg jag Fru Flodhäst lipandes på en löpsedel:
Anna Book: "Jag fick en panikattack på Mc Donald´s"

1. Vad gjorde hon på Mc Donald´s? Hon har ju börjat ett nytt sunt liv.
2. Berodde panikattacken på att burgaren/pommes/colan var för liten?
3. Berodde attacken på att hon trasslat in sig i håret igen, eller kanske på att hennes stalker visade sig i spegeln?
Frågorna hopar sig.
Citera
2015-05-19, 12:28
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Fallet med FBI lär inte vara sista gången vi får se fru Book. Snart lika populär som familjen Wahlgren vilka också är med i samtliga program.

Nej, Anna Book har verkligen profilerat sig under sin långa och framgångsrika karriär. Starkt jobbat vilket visar sig i att hon ständigt är eftersökt för olika programidéer.
Citera
2015-05-19, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Idag när jag stod i kassakön i mataffären såg jag Fru Flodhäst lipandes på en löpsedel:
Anna Book: "Jag fick en panikattack på Mc Donald´s"

1. Vad gjorde hon på Mc Donald´s? Hon har ju börjat ett nytt sunt liv.
2. Berodde panikattacken på att burgaren/pommes/colan var för liten?
3. Berodde attacken på att hon trasslat in sig i håret igen, eller kanske på att hennes stalker visade sig i spegeln?
Frågorna hopar sig.
Jag tror paniken kom av att hon inte hade plats i magen för den största Big Mac. Har man hål, nät och avkortad magsäck får det kanske bara plats en pommefritz?

Alternativ 2 kan vara att magen redan var fylld med småfralla och andra godsaker.
Citera
2015-05-19, 14:43
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky

Hade hon inte enligt egen utsago gått ner 50 kg? Kilona rasar väl av henne nu när hon promenerar milen på runt 40 minuter - enligt egen utsago.
Citera
2015-05-19, 16:53
Medlem
Kändes ovant på ngt sätt att se Tunnan utan att inte en enda tår klämdes fram trots allt! Kanske hon kände allvaret från FBI snubbarna och ville va lite seriös. Kanske ..
Citera
2015-05-19, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Nej, Anna Book har verkligen profilerat sig under sin långa och framgångsrika karriär. Starkt jobbat vilket visar sig i att hon ständigt är eftersökt för olika programidéer.

Vilken lång och framgångsrik karriär? Det enda hon har gjort är ABC för hundra år sedan, annars har hon varit med i alla tänkbara program för att hon vill få in pengar och för att hon alltid ställer upp. Jag tror knappast att hon är förstaval, snarare att ingen större kändis ställer upp. Hon gör allt för att hålla sig kvar i rampljuset, på noll meriter.
Citera
2015-05-19, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Ja när det gäller bantning är hon en förebild. Kan hon sluta vara fet, kan ju alla det.

En kampanj mot fetma med Anna som förebild skulle gynna folkhälsan.

Vadå sluta vara fet? Jag ser ingen större skillnad på henne i dag mot för några år sedan. Lite smalare i ansiktet, det är allt. Hon är varken en förebild som artist eller som bantare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in