2017-06-18, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tror inte Råttungen ställt till något, hade det varit så hade det vart ordentliga rubriker typ Folkkär sångerskas son misstänkt för våldtäkt

Tror jag inte,då han är minderårig. Förmodligen har han satt på nån yngre tjej och hennes föräldrar anmält det. Rubriceras som våldtäkt då man inte är byxmyndig.
Citera
2017-06-18, 10:03
Medlem
enfindams avatar
Vilken förvandling hon har genomgått, Anna. Jag höll inte på att känna igen henne! Hon måste ha gått ner ordentligt i vikt men måste ha gjort mer med sitt utseende. 🍓
Citera
2017-06-18, 10:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
Är det Roberto den stackarn som får jobba dygnets alla timmar för att de ska ha råd med all denna "lyx". Tandkronor är inte direkt billigt att sätta in. Har sex stycken själv då jag tidigare bet fel och bet sönder mina framtänder. Då var några år sedan nu kostade varje krona ca 6000 kronor tror jag det var. Så nä det blir ingen billig historia.

Det är kronor, manikyr, hårförlängning, hotellfrukostar, 3d ögonbryn, ny tv och dyra presenter till ungarna. Men att skrapa ihop 2000 på sex år till nytt handfat eller ringa en reparatör för tvättmaskinen går inte.
Citera
2017-06-18, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Är det Roberto den stackarn som får jobba dygnets alla timmar för att de ska ha råd med all denna "lyx". Tandkronor är inte direkt billigt att sätta in. Har sex stycken själv då jag tidigare bet fel och bet sönder mina framtänder. Då var några år sedan nu kostade varje krona ca 6000 kronor tror jag det var. Så nä det blir ingen billig historia.

Det är kronor, manikyr, hårförlängning, hotellfrukostar, 3d ögonbryn, ny tv och dyra presenter till ungarna. Men att skrapa ihop 2000 på sex år till nytt handfat eller ringa en reparatör för tvättmaskinen går inte.
En anhörig till mig fick remiss till tandprotektik från folktandvården. Patient och övertandläkare gjorde en behandlingsplan på vad som skulle göras, kostnad, tidsåtgång, etc.
Har för mig att patienten ska betala upp till 15000 kronor ur egen ficka, resterande ersätter försäkringskassan, om hela behandlingen utförs inom 1 år OCH att patienten betalar sina kostnader kontinuerligt.
Detta hoppas jag bara gäller patienter med RIKTIGA problem, att de får den hjälpen menar jag-om de nu har råd..
INTE artister som vill se snygga ut!
Men man vet aldrig med detta ruttna land.. inget förvånar mig längre om Anna får det mesta betalt av försäkringkassan,
hon är ju f.f relativt ung menar jag och kan väl knappast ha börjat få problem med urgamla fyllningar, plomber som trillar ut, tandlossning..m.m. Så Anna gör nog detta för att bättra på utseendet.
Citera
2017-06-18, 11:41
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hade det varit någon ordning hade hon åtminstone motionerat och tränat så att hon bibehåller sin nedbantade figur men det verkar vara lite med det. Istället springer hon till tandläkaren och ruinerar sig. Karln måste väl jobba fyrdubbla skift för att de ska kunna betala tandläkarräkningen skulle jag tro. Tandläkare har fri prissättning såg jag i någon tidning så det kan ju bli en dyr affär för henne.
Ja, han jobbar väl dubbelt vad jag fattar. Fattar inte att han inte säger åt fettot att hon faktiskt får stå för sin lyx-konsumtion själv, eller dra åt helvete. Jag skulle bara själv jobba dubbelt om jag verkligen var tvungen för att täcka baskostnaderna eller om det fanns något mål med pengarna.
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Nä, det visar ju hur fel det står till i det hemmet. Jag kan ju inte för mitt liv tro att ekonomin är nämnvärt bättre idag. Hur nu man kan lägga ner massa pengar på trams som "nya tänder" och annat trams när man inte har råd att köpa en ny tvättmaskin när man behöver en ny är för mig en gåta. Självklart skall man underhålla och laga sina tänder vid behov, men inte för syns skull. Undrar vad hon har för deal med denna tandläkare? Tandläkaren borde ju begripa att ens ha med Tunnan att göra leder till att normala väljer att gå någon annan stans. För snyggt är det inte.
Citera
2017-06-18, 14:17
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Det var minst sagt kändistätt på bröllopsfesten och bland andra Samir Badran, Anja Pärson, Micael Bindefeld, Fredrick Federley, Nassim al Fakir, Jan Johanssen, Jeanette Carlsson, Tony Irving, Andreas Lundstedt, Tess Merkel, Lina Hedlund, Roy Fares, Nanne Grönvall och Sofia Wistam firade brudparet.

Alla fick komma på Läckbergs och Simons bröllop - alla utom Anna Book
Citera
2017-06-18, 14:18
Medlem
Har hon skrivit ngt på sin blogg om läckbergs bröllop?
Citera
2017-06-18, 14:18
Medlem
ace_secs avatar
Anna Book var och såg Celine Dion igår.

Sällan har väl skillnaden mellan två personer varit så stor. En av världens största megastjärnor, i samma rum som vår patetiska svenska Book ^^ Snacka om motpoler
Citera
2017-06-18, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
https://www.instagram.com/p/BVY9TBXh...natoledanobook

Nya bilden på henne på middagen med bögen.

Tänderna ser ju fortfarande helt groteska ut!! Ser ut som en häst!
Och jämför med de bakre tänderna.... Är hon helt blind? Ser hon inte hur
groteskt det ser ut? Och hennes bekanta - varför säger de inget till henne?

Freakshow deluxe!

Jag misstänker på allvar att AB driver med oss. Finns ingen nu levande tandläkare som skulle nedlåta sig till insättning av dessa hästgaddar. I min barndom kunde man köpa dylika på Buttericks. AB ger igen nu för allt vi har sagt, skrivit och gjort.
Citera
2017-06-18, 17:33
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Alla fick komma på Läckbergs och Simons bröllop - alla utom Anna Book
Ja haha, CamSim har väl hört om hur det gick till när Anna Book blev bjuden till Rednex-Annikas bröllop

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle13448346.ab
Citera
2017-06-18, 17:42
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Tandläkaren kanske gör det billigt/gratis för "all den goda reklmanen" hon får i sociala medier
Det tror jag också, att tänderna är gratis för Anna.
Här ett exempel på en annan f.d. dokusåpastjärna/b-kändis/bloggerska som förmodligen får sin behandling gratis då hon märkt sitt inlägg "Sponsored post"

http://ainalesse.nu/2017/june/smaller.html
Citera
2017-06-18, 17:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Ja haha, CamSim har väl hört om hur det gick till när Anna Book blev bjuden till Rednex-Annikas bröllop

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle13448346.ab

Hehehe, jasså det är utifrån den händelsen uttrycket "flodhästen i rummet" kommer

Skämt å sido så förstår jag Camilla Läckberg. Anna är för egocentrisk att ha med på fester. Lite förvånande att hon inte stoltserar med en idolbild av henne stående bredvid Celiné Dion i blaskan men Celinés vakter kanske motade bort Anna när hon försökte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in