2017-05-02, 09:06
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Analöppningar? Varför pratar hon om sånt? Ska hon förresten inte vara i karantän från sociala medier under inspelningen?

Trots att hon är helyllespanjorska klarar hon inte av att stava korrekt. På något språk (vi har ju tyvärr sett exempel på hennes usla engelska också, för att inte tala om svenska ...). "Ano" betyder "anus" på spanska, medan "año" betyder "år". Istället för att fira 19 år firar de alltså 19 anus tillsammans. Kanske för att det varit 19 års totalt anus för Roberto*. Kanske för att Anna behöver 19 anus för att skita ut de 8 kg chiliexplosion hon sätter i sig i veckan. Vem vet? Annas vägar äro outgrundliga.

*Stryk det där "kanske". 19 år med Anna, ja, tio minuter till och med, kan inte vara något annat än ett helvetiskt och obarmhärtigt anus.
Citera
2017-05-02, 12:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman
Trots att hon är helyllespanjorska klarar hon inte av att stava korrekt. På något språk (vi har ju tyvärr sett exempel på hennes usla engelska också, för att inte tala om svenska ...). "Ano" betyder "anus" på spanska, medan "año" betyder "år". Istället för att fira 19 år firar de alltså 19 anus tillsammans. Kanske för att det varit 19 års totalt anus för Roberto*. Kanske för att Anna behöver 19 anus för att skita ut de 8 kg chiliexplosion hon sätter i sig i veckan. Vem vet? Annas vägar äro outgrundliga.

*Stryk det där "kanske". 19 år med Anna, ja, tio minuter till och med, kan inte vara något annat än ett helvetiskt och obarmhärtigt anus.

Hehehe ok då förstår jag

I övrigt håller jag med om att livet måste vara påfrestande för hela familjen pga hennes komplexa sjukdomsbild. Han har ju turen att kunna träffa vanligt folk på dagarna genom sitt jobb men barnen har det nog inte lätt.
Citera
2017-05-02, 18:15
Medlem
Undra hur många gånger Anna kommer att bryta ihop och gråta under programmet:
Citat:
Här tränar Book i "Biggest loser"

I flera års tid har Anna Book kämpat för att gå ned i vikt.
Nu är sångerskan och tv-profilen klar för den nya kändisversionen av "Biggest loser" – som sänds på Sjuan.
Enligt uppgift är även Runar Söörgard och Jonas Hallberg med i "Biggest loser VIP".
– Det kommer bli en känslosam säsong, säger Lotta Andersson, exekutiv producent.

Citat:
Nya bilder visar hur Anna Book – iklädd rosa jacka – tränar under inspelningen av programmet.

http://www.expressen.se/noje/har-tra...biggest-loser/
Citera
2017-05-02, 18:56
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

Jag har aldrig tittat på Biggest Looser men nu blir det av. Kan bli riktigt underhållande med Anna Book där.
Citera
2017-05-02, 20:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

Oj, det här kan bli tufft för Anna. Både Runar och Jonas är väl i grunden mer tränade än hon?
Jonas Hallberg är väl mer lång än tjock så jag vet inte varför han vill vara med i programmet men producentbolaget kanske hade svårt att få ihop deltagare och tog bara någon kändis i högen för att kunna göra programmet.
Citera
2017-05-02, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Oj, det här kan bli tufft för Anna. Både Runar och Jonas är väl i grunden mer tränade än hon?
Jonas Hallberg är väl mer lång än tjock så jag vet inte varför han vill vara med i programmet men producentbolaget kanske hade svårt att få ihop deltagare och tog bara någon kändis i högen för att kunna göra programmet.

Nä,Jonas är väl inte speciellt tjock. Inte heller Runar,förutom småfet i ansiktet,som typ Brolin,fotbolls-spelarn.

Anna kommer garanterat att skylla på alla hennes "sjukdommar" för att hon måste äta för att gå ner i vikt.
Citera
2017-05-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Anna kommer garanterat att skylla på alla hennes "sjukdommar" för att hon måste äta för att gå ner i vikt.

Det är där det intressanta i detta spektakel kommer in.. Hon som sagt otaliga gånger, till och med i tv, att hon inte går ner och dessutom går UPP av att inte äta tillräckligt, hur fan ska hon förklara att hon faktiskt går ner under programmets gång under deras upplägg (förutsatt att hon följer deras plan) ?? Hur hon än gör så förlorar hon!
Citera
2017-05-02, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Det är där det intressanta i detta spektakel kommer in.. Hon som sagt otaliga gånger, till och med i tv, att hon inte går ner och dessutom går UPP av att inte äta tillräckligt, hur fan ska hon förklara att hon faktiskt går ner under programmets gång under deras upplägg (förutsatt att hon följer deras plan) ?? Hur hon än gör så förlorar hon!

Undrar jag med. Men hon kommer nog med sina förklaringar..

OM hon skulle gå ner i vikt i programmet,kommer hon att gå upp direkt hon är hemma igen-för kom ihåg: Hon har en sjukdom som gör henne tjock!!
Citera
2017-05-03, 00:33
Medlem
StigAllans avatar
Det fanns inga fetton som Anna i Buchenwald eller Auschwitz!

Konstigt att av alla miljoner som strök med där så borde väl ändå någon med Annas genetiska kombination varit presenterad som det ständiga fettot med underligheten att hon eller han blir fetare ju mindre som stoppas in i ansiktet!
Citera
2017-05-04, 07:35
Medlem
Enligt Aftonbladet har Lilla Anna känt av en stor knöl i bröstet och det har tydligen gjort väldigt ont..

Det är ingen ände på eländet för vår Världsartist.
Citera
2017-05-04, 08:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Lång? Det är ju inte programledaren från Måndagsbörsen som är med utan stylisten...Han kan inte vara mycket längre än en smurf

Oj, jasså jag trodde det var programledaren Jonas Hallberg

Stylisten med samma namn har jag lite dålig koll på gällande längd och kroppsform.

Nåväl som sagt får Anna det ändå tufft eftersom de andra deltagarna troligen är mer motiverade än vad hon hittils verkat vara. Kanske blir det förändring nu men det återstår att se. Matmissbruk måste behandlas även kognitivt, det räcker inte med bara en dietlista.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-05-04 kl. 08:08.
Citera
2017-05-04, 08:07
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Och eftersom Shaftesbury i vanlig ordning inte klarar av att länka: https://unvis.it/aftonbladet.se/noje...knol-i-brostet

Höjdpunkter:
Citat:
För tio månader sedan upptäckte Anna Book en knöl i sitt ena bröst.

I ”Cancerpodden” berättar hon om paniken och det faktum att hon inte gjort en mammografi på tio år.

– Jag var väldigt rädd för jag hade extremt ont, säger hon i podden.

Citat:
I ”Cancerpodden” berättar hon att att hon skulle gjort det år 2009. Samma år gick hennes mamma bort i KOL och Book var tvungen att genomgå flera stora operationer.

– Jag drabbades av två livshotande tarmvred. När jag gjort tarmvredsoperationerna fick jag opereras akut en gång till och jag har totalt gjort 17 bukoperationer. Det är väldigt mycket smärta, tid och rehabilitering som tagit min tid, kraft och energi. Det här med att gå och kolla brösten har hamnat längre och längre ner på listan, säger hon i podden

Samma snyftharang som vanligt.

Citat:
Enligt Book har knölen nu försvunnit men hon har bestämt sig för att ta tag i mammografin i samband med att hon ska göra en hälsoundersökning inför sin medverkan i en ny tv-produktion.

Tacka gudarna för det, vi vill ju inte förlora vår outsinliga bookska humorkälla!

Citat:
Nöjesbladet har sökt Anna Book.

Intressant att de inte lyckats få tag i henne. Det beror väl antagligen på att hon är upptagen med Biggest Loser, men det måste svida rejält i hennes tunnesjäl att missa en chans att hora lite i skvallerpressen för att dryga ut chiliexplosionskassan.
Senast redigerad av GemytligGentleman 2017-05-04 kl. 08:08. Anledning: Stavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in