2017-07-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Så fantastiskt med denna kontrast i hennes flöde:

exolroxs88Så roligt när det är dax att shoppa nya saker till hemmet 😊🦄
daggesKanske bättre och lägga pengarna på grabbens skadestånd istället?
kiaenwallRoligt med lite nytt tänker på
daggesKanske bättre och lägga pengarna på grabbens skadestånd istället?
kiaenwallRoligt med lite nytt tänker på dig
kevin111719Skäms du inte din son våldtog en 13 åring. Du måste inse att din son inte är perfekt. Du måste ouppfostra han bättre
charlottelandenFint👌🏼. Kul att planera och sen shoppa nytt. Ligger en bra möbelaffär i Fuengirola 👍🏼
olivkvinnanBlir lite bekymrad. Vad har inredning och materiella ting för betydelse i denna stund. Mitt liv hade rasat fullständigt om jag råkat ut för den situation ni är i.
sju_tonFint Anna!! 😍😍
nounoufoufouUsch osmakligt att lägga upp dessa bilder när det finns ett barn som blivit våldtagen av din äckliga son😡😡😡
champagneliaslågt anna. lågtZ

Det hela blir rätt groteskt

Hur ser hon (AB) ut inuti nu. Måste bli en inre krock. Förr eller senare.

Blir helt absurt när man läser alla kommentarer på instagram(imgrum).
Hon lägger ut foton på när hon tränar,på blommor,poolen,vilken bikini hon skall välja,precis som om inget har hänt.Kan verkligen inte förstå dessa följare som bara spelar med och kommenterar hur duktig hon är som tränar,hur vackra blommorna är och att de totalt ignorerar kommentarerna som handlar om Antonios övergrepp på en 13årig flicka.

Är hennes följare helt världsfrånvända precis som Anna?
Hur kan vuxna följare skriva t ex;åh ,så vackert ni har det i Spanien,vad duktig du är Anna som tränar osv,,,.
Visst att många kommentarer kunde skrivits bättre,men jag tror att det mestadels är många ungdomar som skriver och är väldigt upprörda,för de har ändå någon slags rättspatos att det inte är ok att utnyttja en 13årig flicka sexuellt.
Blir ju rent löjeväckande när Anna som är en medelålders kvinna skriver svar som är på en "fjortisnivå".

Varför stänger hon inte ner sitt instagramkonto?
Sist det stormade runt henne var väl när hon betedde sig så illa i det där programmet som följde upp vad som hände efter arga snickaren vip?
Då klarade hon inte av den tittarstormen som följde,på deras sida kunde hon inte blockera alla kommentarer,de fanns där till allmän beskådan,och då släckte hon ned alla sociala medier.
Det fanns där svart på vitt vad gemene man tyckte om hennes beteende,och det klarade inte hon av med sin narcissistiska personlighet.

Nu är det hennes son som gjort än värre saker,men då stänger hon inte ned sina sociala medier,varför?
Är det för att återigen spela martyr av att hon har drabbats av så mycket bekymmer,"iiiingen har haft det så svårt som henne"?
Hon kanske ser detta som en vinst, och att tidningarna nu kommer att stå i kö för att skriva artiklar,som Anna givetvis tar bra betalt för,och så får hon behålla sin "stjärnstatus" ett tag till.
Blir förbannad om tidningar,tv över huvud taget befattar sig med henne igen.Hon har varit en driftkucku i 30 år,och hon har uppenbarligen en personlighetsstörning,fult av media att utnyttja henne.

Än mer synd är det om hennes familj som lever med detta.
Nu skulle de ha en trevlig semester,hon trodde säkert att domen inte skulle komma till allmän kännedom.Nu har det väl blivit en mardröm för familjen.Anna lägger ut fina foton och låtsas som allt är bra,samtidigt som hon håller koll på alla igkommentarer och raderar hej vilt,kan tänka att det är Felicia som får sin semester förstörd och får vara moderator på Annas ig,stackars Annas familj.
Citera
2017-07-11, 22:21
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Aftonbladet har tagit ner filen 7 gånger!!! Räcker det inte med 1 gång?

Det må vara semestertider men det jobbar nog inte bara en Journalist på Aftonbladet

Detta är ju gottigottgott för skvallrande snokande Journalister.

Borde inte Antonio även bli dömd för misshandel då han även drogade tjejen innan han våldtog henne?
Senast redigerad av karlsoon 2017-07-11 kl. 22:25. Anledning: Stav
Citera
2017-07-11, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Hon kunde inte köpa nya möbler till sin sunkiga lägenhet i förorten men ska tydligen möblera om i lägenheten i Spanien nästa år. Trodde pengarna skulle gå till skadeståndet.
Borde det inte vara hennes svärfar som köper möblerna? Det är ju hans lägenhet.

https://web.stagram.com/p/BWachiXBdS6
Läste instgram grejen. GOoo till vissa tjejer som skrev där. Som sagt solen har gått ner i Spanien. Radera inlägg och inse att du är en stor nolla. Ta ett hederligt jobb och bidra till min pension som jag har gjort i minst 50 år.
Citera
2017-07-11, 22:33
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Aftonbladet har tagit ner filen 7 gånger!!! Räcker det inte med 1 gång?

Du befinner dig i den stora skvallertråden om Anna Book. Du borde kunna inse att även journalister på Aftonbladet är sugna på skvaller. Det lär knappast vara så att Aftonbladet laddade ner filen och la upp den så att alla på tidningen sedan kunde läsa den på deras intranät. Om de vill läsa blir det att alla som är sugna på skvaller får ladda ner själva. Igen och igen.
Citera
2017-07-11, 22:38
Medlem
karlsoons avatar
Showen fortsätter:https://web.stagram.com/p/BWachiXBdS6

annatoledanobook
@kevin111719 Lilla Kevin, du måste nog be mamma & pappa om lov att vara uppe så sent. Och be fröken att lära dig stava & skriva rätt lilla hjärtat. Eller varför skulle VI vilja ouppfostra VÅRA barn?!?!?

28m agoalmapeterssson almapeterssson
Tycker du gör fel Anna, riktigt fel.

27m agolinneagranlund_ linneagranlund_
@annatoledanobook Och du måste som förälder lära din son att inte våldta.

26m agokockolina kockolina
Hade anna inte skuldbelagt offret i andra kommentarer hade jag tyckt att ni var hårda då det faktiskt är sonen som är våldtäktsman, men nu, kör hårt. Det är OACCEPTABELT att backa en våldtäktsman och att förminska våldtäkt. OACEPTTABELT!! Har själv en son på 10mån. Älskar honom oavsett men skulle han våldtagit någon skulle jag göra det jävligt klart att han förtjänar sitt straff och att det oförlåtligt, utan omständigheter oförlåtligt och INTE försvarat att han faktiskt förstört en människas liv.

25m agolinamyhrback linamyhrback
detta är d sjukaste jag läst i hela mitt liv. ingen vettig människa kan försvara en våldtäksman, även fast personen i fråga är ens son. helt ofattbart o jag blir fan illamående. o dina argument är ju skrattretande, har ingenting att komma med överhuvudtaget. du o alla som försvarar din son eller andra våldtäktsmän är så hemska människor att jag blir rädd för mänskligheten. sätt dig själv eller någon du bryr dig om i offrets situation, inte lika roligt då va?
Citera
2017-07-11, 22:43
Medlem
karlsoons avatar
Faktiskt många statustjejer som skriver grymt vettiga inlägg på annas insta:

juaberg
Jag blir mörkrädd när jag läser kommentarerna angående denna våltäkt. Det är pga av sånna som dig, @annatoledanobook som våldtäktskulturen får fortsätta som den gör. DIN SON ÄR VÅLDTÄKTSMAN, lägg din energi på att få din son att fatta att det är fel (och ett allvarligt brott, för övrigt) istället för att sitta här och försvara hans vidriga betéende. Han har tagit sig rätten till en flickas kropp när hon var medvetslös, HUR kan du som kvinna och mamma sitta och försvara en sån sak?!
Citera
2017-07-11, 22:46
Medlem
Tagelapas avatar
Jag undrar om tant Book skulle vara lika förlåtande och överslätande gentemot gärningsmannen om det var hennes yngsta dotter eller den andra rultan till dotter som blev sexuellt utnyttjade av något jävla träskmongo.
Citera
2017-07-11, 22:53
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag undrar om tant Book skulle vara lika förlåtande och överslätande gentemot gärningsmannen om det var hennes yngsta dotter eller den andra rultan till dotter som blev sexuellt utnyttjade av något jävla träskmongo.

Om det var Trynet eller Vanessa så skulle nog Book bara bli glad att dom äntligen förlorat oskulden med tanke på hur dom ser ut.

Jag förstår vad du menar, men hon är så sjuk att det inte går att föreställa sig vad som rör sig inne i hennes huvud.

Som någon skrev tidigare, Anna Book är precis som Johanna Möller.
Citera
2017-07-11, 23:10
Medlem
Vilka vita tänder vilken tandkräm använder Anna?
Citat:
Nu skrivs det om barnvåldtäktmannen Antonio Toledano Book på Bloggbevakning också

http://blogg.ng.se/bloggbevakning/20...ta-om#comments

Står en massa bland kommentarerna

Ingen som följer barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Books nuvarandre flickvän på instagram?
https://web.stagram.com/mat1ldamay

Skriver hon något om hennes äckliga pojkvän där?
Citera
2017-07-11, 23:22
Medlem
Nu jävlar är lilltunnan och kommenterar bland kommentarerna också... Herre gud en så efterbliven familj!!!

Hävdar att barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book är felaktigt dömd
Senast redigerad av instagam 2017-07-11 kl. 23:24.
Citera
2017-07-11, 23:26
Medlem
siisters avatar
Citat:
Nu jävlar är lilltunnan och kommenterar bland kommentarerna också... Herre gud en så efterbliven familj!!!

Hävdar att barnvåldtäktsmannen Antonio Toledano Book är felaktigt dömd

Och hon hävdar att den andra killen är skyldig? Nyss fanns det inga bevis och tjejen mindes inget. Tycker det är lite snurrigt
Citera
2017-07-11, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Och hon hävdar att den andra killen är skyldig? Nyss fanns det inga bevis och tjejen mindes inget. Tycker det är lite snurrigt

Lilltunnan skriver att han har "erkänt" det för henne Varför vittnade inte det feta äcklet i rättegången då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in