2017-07-11, 20:57
Medlem
Lite lustigt när jag skrev tidigare att detta bara blir en parantes i Books underbara liv. Hade helt rätt då hon nu redan har börjat köpa möbler till casa de la plata. Äckligare kärring är svårt att finna och hon verkar lika iskall som Johanna Möller mellan varven. Bryr bara om sig själv och ska stå i centrum.
Citera
2017-07-11, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
aldrig gillat anna book, men vet att många gjort, och givetvis, inte hennes fel om hennes son våldtar små barn.
men alltså, herregud, om jag hade en son som våldtog ett barn oralt så hade jag sagt upp kontakten, för evigt. där och mord går gränsen för mig. blod är tjockare än vatten, men finns även en gräns... fy fan vilket äckel till son.
men visst, hade hennes son gjort något fantastiskt så hade väl hon tagit på sig allt --- det som är lite ironiskt med föräldrar, speciellt till rika eller kända barn- men är de våldtäktsmän, aldrig mitt fel!
Du hade nog inte sagt upp kontakten. Själv hade jag läxat upp min son men Anna Book försvarar sin odåga till son.
Citera
2017-07-11, 21:04
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Book kommer snart att fläka ut sig som vanligt och se det här som en parantes. Vore bra om hon nu började låsa barskåpet med brännvin. Hon måste väl ha sex nu varje dag med herr Bock fram till hösten för det är väl ett hemmapris som gäller? Kan behövas till böterna.

Hennes karl måste vara en kåt djävel som klarar av att knulla av tokkärringen hela dagarna. En dysfunktionell familj som borde rannsakas av dom sociala myndigheterna. Snatteri, lögner, våldtäkt och jag vet inte allt vad människan håller på med.
De har nog rannsakats och utretts av socialtjänsten sen ett bra tag.
Sonen gick i någon form av behandlingsprogram.
Intensiv insats, fem besök i veckan för honom till soc för samtal med soc.tant.
Så, helt överraskad kan väl mamma Book ändå inte ha varit över sonens "bedrifter"?
Socialtjänsten lär ha insett att föräldrarna inte kan sätta gränser, vara goda föredömen eller att lära sonen ta ansvar för sina handlingar.

Han har lärt sig att det går bra att skylla ifrån sig, "mamma ställer alltid upp och tar hans parti".

Precis som mamma Book nu när hon verkar mena att det är han som är offret och vittnen och 13-åriga flickan ljuger.
Riktigt obehagligt!

Förnekelse, avsaknad av självinsikt, självkritik och självdistans.
Kort sagt, en jävligt dålig förebild och mamma.
Citera
2017-07-11, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Den feta idioten skriver ju även att det inte fanns några bevis i tingsrätten....
Måste vara härligt att vara hjärncell i Annas huvudkontor. Man behöver ingen krockkudde där vi är så få där att vi möts aldrig ändå.
Citera
2017-07-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Oj kära nån hur tråden vuxit bara på några dagar

Nåväl så har hon tyvärr rätt i att domen har inte vunnit laga kraft ännu samt är överklagad vilket innebär att alla måste invänta Hovrättens dom innan man gör något större väsen av det hela. Tyvärr brukar Hovrätten oftast upphäva Tingsrättens domar pga att Hovrätten enbart består av jurister så mitt tips är att domen kommer att ogillas och han går fri från alla anklagelser.
Synd för tjejen som blev utsatt, gå igenom proceduren en gång till. Hon ligger nog inte i Spanien och lapar sol som en viss kåtbock.
Citera
2017-07-11, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Nja, grabben var 16 år och hjärnan blir inte fullt utvecklad förrän vid 25. Konsekvenstänk och risktagande fungerar inte riktigt för en pubertal tonåring.

Han verkar inte ha det så lätt med sig själv och får kanske inte den vägledning och stabilitet som behövs. Allt går ju inte att lösa med kärlek och respekt, som mamma Anna förespråkar.
Man vet alltid sina handlingar vid 16 års ålder om man har fått dem av sina föräldrar. Om hjärnan är utvecklad i 25 års åldern, hur gammal är då Anna innan hon har blivit 25 enligt din prognos? Anna försvarar ju sin son även att han har gjort fel.
Citera
2017-07-11, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Har ingen aning om vad jag ska tro, men Anna hanterar ju inte detta direkt moget.
Hon är inte mogen. Tror att man är en Diva fast man är en NOLLA:
Citera
2017-07-11, 21:30
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Synd för tjejen som blev utsatt, gå igenom proceduren en gång till. Hon ligger nog inte i Spanien och lapar sol som en viss kåtbock.

Riktigt sjukt. Istället för att sin son tar sitt straff så skuldbelägger hon offret och ska till och med driva en överklagan så tjejen ska må ÄNNU sämre. Hur ska grabben någonsin få sunda värderingar om han aldrig lär sig vara rakryggad och stå för sina handlingar. Anna Book är ett fruktansvärt avskum som människa. Tvi fyfan alltså
Citera
2017-07-11, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Anna har börjat radera sina egna kommentarer nu när hon kommit på sig och hur sjukt illa hon har svarat när hon försvarar våldtäktsmän
Som sagt hon är inte stabil i sitt huvud. Läser socialen i Solna hennes inlägg borde de yngsta omyndiga barnen tas ifrån familjen. Hon är lika psykstörd som Johanna Möller.
Citera
2017-07-11, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Märkligt, jag har aldrig våldtagit någon och var aldrig ens nära i yngre tonåren. För jag valde att gå en annan väg här i livet. Man väljer själv hur man vill bli
Normala män våldtar inte. När jag var ung fick man tag i ett helgGök annars gick man hem och runkande och hoppades på bättre lycka nästa helg. Fy fan för att vara tjej idag. Detta har ju inte med Anna att göra men hon försvarar sin son även att hon vet att han har gjort fel. SKÄMS på dig Anna. Jag vet att du läser detta i soliga Spanien
Citera
2017-07-11, 21:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Frågan är när någon av medierna vågar publicera något?

Aftonbladet har tagit ner filen 7 gånger!!! Räcker det inte med 1 gång?
Citera
2017-07-11, 22:00
Medlem
Citat:
Nu hoppar "bloggerskan" My Martens in och hejjar på sin feta idiotkompis:

https://web.stagram.com/p/BWZPo6pBNNT

Den ena dummare än den andra.
Lika kåta på att klamra sig fast i "kändisvärlden" båda två. När ska dom inse att dom bara är ökända, inte kända.
Haha hon skrev bra början på semestern. Var jobbar hon resten av årets dagar? Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in