2017-08-08, 11:33
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Mtp att Anna polisanmälde Luciano Ingrosso för att ha hotat döda henne och kastat en tillknycklad tändare på henne och han är farbror till Sebastian som är med i Swedish House Mafia så tror jag Anna är så bannlyst i gänget Ingrosso Wahlgren gänget, Pirelli Laila och alla ingifta kors och tvärs. Anna har inte fattat att Sverige är litet. Ungarna Wahlgren har ju Luciano som farbror och klart att blod är tjockare än vatten. De gillar dessutom sin farsa Emilio. Så Anna är nog körd i detta gäng,
B-kändis Sverige är en klubb för inbördes beundran bara. Rätt bra att dessa stollar beblandar sig minimalt med övriga folket. Sen finns det faktiskt rätt många kändisar som inte är så "kändiskåta" som Wahlgren, Book, Laila Bagge mfl, som man inte hör så mycket om, men ovan nämnda bara älskar att synas och höras i alla tramssamanhang.

Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jo men hon verkar inte fatta att inom kändisvärlden så är man accepterad av gänget så håller man varandra bakom ryggen, men hon är helt utfrusen, och med rätta!
Ja, nu ger jag ju inte så mycket, vare sig för Läckberg eller Wahlgrenarna, men med tanke på hur Fläsktunnan beter sig, hennes eviga självcentrering och otacksamhet gör att ingen orkar med psykfallet. Särskilt inte nu när hon rättfärdigar en barnvåldtäktsmans gärningar.
Citera
2017-08-08, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
#bortbykliniken
har 15 offentliga inlägg

så står det när jag söker på instagram sen kan jag se 15 foton
Ja, hashtaggen #brottbykliniken finns kvar, men Instagramkontot @brottbykliniken är borta.

Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
MARKNADSFÖRINGSCHEFEN Felicia Book kanske bygger om hemsidan för vi skulle ju få se på överraskningar skrev hon väl...
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Kliniken skulle väl flytta till Gamla stan efter semestern skrev de tidigare. Kanske gör ny hemsida med nytt namn?
Det kan ju, rent teoretiskt, vara så. Men det är ju ingen anledning att ta bort Instagramkontot
Citera
2017-08-08, 12:19
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Testa tittarservice@tv4.se!

Uppmanar ALLA att maila för att få bort SAMTLIGA inslag med Anna Book!

tittarservice@tv4.se
Citera
2017-08-08, 12:22
Medlem
När Tunnan slog igenom för över trettio år sedan vart hon inbjuden i kändisvärlden men med sin självcentrering och att det inte kom några fler framgångar vart hon struken från listorna ,kändisvärlden vill inte befatta sig med losers och "one hit wonders" så Anna åkte ut på arselet, alla utom Tunnan och hennes dresserade familj att det är så, att hon har fastnat i vinkelvolten.
Citera
2017-08-08, 12:26
Medlem
Citat:

tittarservice@tv4.se

Hmmm... jag är lite kluven här. Visst vill jag att Anna ska brinna i skärselden för hennes hanterande av sonens våldtäkt, samtidigt vill jag inte att Anna ska försvinna då hennes otroligt framgångsrika artistkarriär roar mig något enormt här på Flashback. Om Anna försvinner från media så kommer ju denna tråd så sakteliga dö ut och då tappar jag min dagliga roliga stund.
Citera
2017-08-08, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Hmmm... jag är lite kluven här. Visst vill jag att Anna ska brinna i skärselden för hennes hanterande av sonens våldtäkt, samtidigt vill jag inte att Anna ska försvinna då hennes otroligt framgångsrika artistkarriär roar mig något enormt här på Flashback. Om Anna försvinner från media så kommer ju denna tråd så sakteliga dö ut och då tappar jag min dagliga roliga stund.

Vi måste få bort henne från tv och kändisskapet, om inte annat så för den stackars 13 åriga flickans skull. Anna ska inte ha någon plattform att trakassera sin sons offer. Dessutom om hon försvinner gissa om hon kommer bli desperat och tvinga sig på kändisarna sen. Banka på Stureplansdörrarna, springa på alla event och hashtagga bästa kompis med kändisar. Den här tråden kommer aldrig dö ut.
Citera
2017-08-08, 12:40
Medlem
Citat:

tittarservice@tv4.se

Absolut, har mailat jag också och uppmanar också andra att göra det.
Citera
2017-08-08, 12:42
Medlem
Jisses...fin son???

evabondessonVad håller du på med @bcnjim1?? Hoppas Anna anmäler dig för det du kallar henne och hennes fina son för 😡
Citera
2017-08-08, 12:44
Medlem
Citat:
Absolut, har mailat jag också och uppmanar också andra att göra det.

Vad skrev du? Jag ja också skriva? Jag skrev ju tillTv4 på Facebook ohar inte fått var
Citera
2017-08-08, 12:45
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
gissa om hon kommer bli desperat

Antingen flippar hon helt och vet inte vad hon ska göra med sig själv med ett släckt rampljus, eller så kommer hon ner på jorden och lär sig en viktig läxa om livet, sannolikt händer det förstnämnda nog tyvärr som du säger.
Citera
2017-08-08, 12:47
Citat:
Vi måste få bort henne från tv och kändisskapet, om inte annat så för den stackars 13 åriga flickans skull. Anna ska inte ha någon plattform att trakassera sin sons offer. Dessutom om hon försvinner gissa om hon kommer bli desperat och tvinga sig på kändisarna sen. Banka på Stureplansdörrarna, springa på alla event och hashtagga bästa kompis med kändisar. Den här tråden kommer aldrig dö ut.
Är Anna anmäld för trakasserier mot 13-åringen?
Citera
2017-08-08, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Är Anna anmäld för trakasserier mot 13-åringen?

Inte vad jag vet, någon på Twitter skrev igår att hon borde anmälas för övergrepp i rättssak. Något hon gjort eller sagt som jag missat. Skriver man Book Toledano i sökrutan så kommer det fram en hel del. Anna kan tydligen inte få Twitter att radera så mycket heller. Bara på instagram kan hon radera.

Samtidigt, vem vågar anmäla Anna och få henne efter sig brrr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in