2017-07-30, 23:33
Medlem
alicewonderlands avatar
Aha, jag trodde "tunna" var ett mått på den kvantitet skitsnack hon producerar i tal o skrift. Som i "en tunna skit"...
Citera
2017-07-31, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Kroppsformen, har sett ut som en tunna i stort sett hela sitt vuxna liv.

Kallas också för fettot.
Citera
2017-07-31, 11:21
Medlem
illbatting09s avatar
Just nu är hon live på instagram. Det är ju helt otroligt att beskåda denna människa, hon pratar som en femtonåring. Filmar sina läppar, pratar om hur sexig hon är, hur hennes bröst har blivit mindre men att formen är perfekt. Väldigt mycket engelska fraser, mycket prat om olika bitches hit och dit. Det enda som låter lite vuxet är hennes läskiga häx-skratt.

Citat: "Problemet med mig är att jag har så många bra egenskaper så det är svårt att välja [...] I don't have any bad qualities."
Citera
2017-07-31, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
Just nu är hon live på instagram. Det är ju helt otroligt att beskåda denna människa, hon pratar som en femtonåring. Filmar sina läppar, pratar om hur sexig hon är, hur hennes bröst har blivit mindre men att formen är perfekt. Väldigt mycket engelska fraser, mycket prat om olika bitches hit och dit. Det enda som låter lite vuxet är hennes läskiga häx-skratt.

Citat: "Problemet med mig är att jag har så många bra egenskaper så det är svårt att välja [...] I don't have any bad qualities."

Är det ingen som filmar hennes livesändningar? Vore fantastiskt att spara till eftervärlden.
Citera
2017-07-31, 13:29
Medlem
alicewonderlands avatar
Det vore underbart att lyckas pricka in en livesändning! Hur tänker människan, varför ikläder hon inte sig en klädsamt låg profil ett tag? Har påfrestningarna blivit för stora nu när den bräckliga fasaden rämnar, så att "hela proppskåpet gått"? Finns det ingen person (TV4, advokat, ev vän hon ej sagt upp bekantskapen med...), som kan hindra henne från att göra sig själv mer illa?
Citera
2017-07-31, 14:04
Medlem
Narcissistisk personlighetsstörning är en personlighetsstörning vars kännetecken är överdriven självhävdelse, bristande självkännedom, överdriven självkänsla, överskattade självbild, ett stort behov av att befinna sig i centrum, och brist på empati.

Detta är klockrent på Tunnan den som gödde en grandiosa självbild var TunnaMamma därför är Anna besatt av sin mor med kort i julgranen osv. Ingen annan har tyckt att Tunnan är så fantastisk som mamman.
Citera
2017-07-31, 14:09
Medlem
En bredare beskrivning av Tunnans sjukdom

En inidivid med denna störning har fem (eller fler) av följande symptom:

Har en grandios självbild (till exempel överdriver framsteg och talanger, förväntar sig att bli betraktad som överlägsen utan lämpliga meriter).
Är besatt av fantasier om obegränsad framgång, makt, briljans, skönhet, eller perfekt kärlek.
Tror att han eller hon är "speciell" och unik och bara kan bli förstådd av, eller bara borde umgås med, andra speciella eller högstatuspersoner (eller -institutioner).
Kräver stor beundran.
Har oresonliga förväntningar på speciella förmåner eller omedelbar respons på hans eller hennes förväntningar.
Är interpersonellt exploativ, det vill säga utnyttjar andra för att uppnå sina egna mål.
Brist på empati; är ovillig att känna igen eller identifiera sig med andras känslor och behov.
Är ofta avundsjuk på andra eller tror att andra är avundsjuka på honom eller henne.
Uppvisar arrogans, hotfulla beteenden eller attityder.
Citera
2017-07-31, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Det är ju rent ut sagt elakt ...
Visst är det elakt men hon ju jobbat till det själv.Man kan ta det lite lugn och inte gråta och gapa i press o TV.
Citera
2017-07-31, 18:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Visst är det elakt men hon ju jobbat till det själv.Man kan ta det lite lugn och inte gråta och gapa i press o TV.

Där har medierna faktiskt brustit i sitt ansvar och i sin pressetik. De borde förstå att människan är sjuk och därför avstått att betala ut arvoden och att skriva intervjuer med henne. Förr förbjöd pressetiken medier att exploatera mentalt sjuka personer men nu handlar det bara om att tjäna pengar genom klick och lösnummer på driftkuckun.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-07-31 kl. 18:12.
Citera
2017-07-31, 20:51
Medlem
alicewonderlands avatar
Jag fattar inte-har Felicia opererat/svultit sig till oigenkännlighet eller är det bara bilderna som är fixade?
Citera
2017-07-31, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Där har medierna faktiskt brustit i sitt ansvar och i sin pressetik. De borde förstå att människan är sjuk och därför avstått att betala ut arvoden och att skriva intervjuer med henne. Förr förbjöd pressetiken medier att exploatera mentalt sjuka personer men nu handlar det bara om att tjäna pengar genom klick och lösnummer på driftkuckun.

Exakta ord i rättan tid! AB lider förmodligen av en histrionisk personlighetsstörning. Typiska kännetecken bl.a.:
Uppvisar ett teatraliskt, överdramatiserande beteende, eller uttrycker sina känslor på ett överdrivet sätt.
Lättpåverkad.
Känslolivet är instabilt och platt.
Söker ständigt uppmärksamhet och spänningsfyllda situationer. (Wikipedia)
Skämmes berörda massmedia! Ägnar sig åt ren lyteskomik.
Citera
2017-07-31, 21:12
Medlem
vadskalljagtros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Nu har Felicia fyllt år. Bilderna är förstås horribelt missvisande och påminner inte ens om henne längre.
https://www.instagram.com/p/BXM9NQth...danobook&hl=sv

Hon fick tydligen en klocka i present, frågan är om det är Anna eller klockväktare Roberto som stulit den.
Då jag blivit blockad av tunnan så undrar jag om någon har bilderna så man kan se?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in