2018-01-21, 22:39
Medlem
Mäklaren verkar en smula lattjo. Undrar om det är straffkommendering att kränga löjliga familjens kvart? Eller någon provanställning? Lyckas du beckna av Casa Toledano Book är jobbet ditt!
Citera
2018-01-21, 23:15
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Med all säkerhet! Att Flodisen läser här det vet vi ju! Sen så lär ju mäklaren ha ett riktigt skitgöra att försöka sälja den standardbostad i Solna som dessutom ligger på bottenvåningen, särskilt om man betänker med vilka som bor där nu.
Bostadsrätter är vanligen inte särskilt unika - utan just "standard" ... det är inte så att det vanliga är att bygga ett hyreshus/komplex med unika lägenheter ....

Det är läget som säljer snarare än utförandet - och givetvis bostadsrättsföreningens ekonomi... (Vilken vanligen ger utslag i avgift och berättar hur säkra dina pengar är)
Citera
2018-01-21, 23:16
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Mäklaren verkar en smula lattjo. Undrar om det är straffkommendering att kränga löjliga familjens kvart? Eller någon provanställning? Lyckas du beckna av Casa Toledano Book är jobbet ditt!
Mäklaren måste ju rätta sig i stora delar efter säljarens önskemål, så jag vet inte om någon skugga skall falla på den som fått mäklaruppdraget.
Citera
2018-01-21, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Eller någon provanställning? Lyckas du beckna av Casa Toledano Book är jobbet ditt!

Med all rätt i såfall och fri tjänstebil och en nyckel till VIP-toaletten ska han ha direkt.
Citera
2018-01-22, 01:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Vet ni om någon var intresserad och kom på visningen under dagen?

Som sagt kan det bli svårt att sälja den men familjen kanske tvingas att flytta ändå även om lägenheten inte säljs eller hur?
Citera
2018-01-22, 06:03
Medlem
Jag åkte förbi hennes hus vid 13- tiden och såg ingenting som visade något som antydde någon försäljning. Inga bilar parkerade utanför porten och ingen mäklarskylt. Någon mer som var där?
Citera
2018-01-22, 06:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag åkte förbi hennes hus vid 13- tiden och såg ingenting som visade något som antydde någon försäljning. Inga bilar parkerade utanför porten och ingen mäklarskylt. Någon mer som var där?

Troligen dök ingen upp på visningen och då kan man ju undra vad som blir nästa steg. Kan svärfadern eller BRF tvinga dem att flytta ändå om bakgrunden är tex störningar och brottslig verksamhet som någon här trodde?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-01-22 kl. 06:14.
Citera
2018-01-22, 06:50
Medlem
godboys avatar
Kan ju just vara så att ingen kom. Mäklarn har ju oddsen mot sig om man säger så.

Jag skulle väl säga att det är väldigt viktigt med bra bilder på ett sådant objekt. Själv skulle jag misstänka att de ville dölja något och att den var i extremt dåligt skick om det inte fanns några som helst bilder.

Tre jätteminus:
-Bottenvåning
-Skola precis i närheten
-StolleTANDo bor där nu med allt vad det innebär vid en affär.
Citera
2018-01-22, 09:00
Medlem
Boopidoos avatar
Om det varit lugnt på hennes IG så är det någon form av kris på G, tror jag. Hon kunde ju inte ens hålla sig från att använda IG några timmar efter polisen hämtat sonen i lägenheten, och viss turbulens uppstod
Hoppas att någon som lyckats undvika blockering kan dela med sig av ev nyheter. Har hon nämt visningen öht?
Citera
2018-01-22, 09:10
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Om det varit lugnt på hennes IG så är det någon form av kris på G, tror jag. Hon kunde ju inte ens hålla sig från att använda IG några timmar efter polisen hämtat sonen i lägenheten, och viss turbulens uppstod
Hoppas att någon som lyckats undvika blockering kan dela med sig av ev nyheter. Har hon nämt visningen öht?

Inte ett ord om visningen. Hon har nyss lagt ut en video där Vanessa dansar. Annars väldigt tyst från Anna.
Citera
2018-01-22, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Inte ett ord om visningen. Hon har nyss lagt ut en video där Vanessa dansar. Annars väldigt tyst från Anna.
"Dödsdansen"?? Förlåt, kunde inte låta bli..
Citera
2018-01-22, 10:59
Medlem
Fy fan vad jävla elak hon är Anna Book som har lagt upp denna film på sin dotter Vanessa. I alla live som Anna göra så undviker Vanessa att vara med, hon skyler sitt ansikte och man riktigt ser hur hon avskyr att vara med på live, flera gånger springer hon ifrån för att inte vara med hon säger även på visa live att hon inte ska filmas. Sen lägger denna nöt till morsa upp en film när Vanessa dansar jag tror verkligen inte att Vanessa har OKat detta! Tunnan har verkligen ingen respekt för sina barns integritet Fy fan säger vad lågt gjort av henne!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in