2017-06-23, 19:18
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Hon och familjen har gått hos en annan tandläkare i 3,5 år.

– Men den vården har varit under all kritik för oss allihop. Och för två veckor sedan fick jag nog. Kände att inget stämde, och äntligen kontaktade jag Jelena. Redan efter två besök så känner jag mig lättare i själ, hjärta och sinne.

Jag tror att största anledningen till att hon bytte tandläkare var att den tidigare avrådde henne från att sätta in kritvita jättetänder. Plus att han/hon ville ha betalt för sitt arbete.

Brottbygänget låter säkert tant Book betala ett mycket reducerat pris i utbyte mot reklam på hennes instagram.
Men för helvete, det är ingen bra reklam dom får. Fattar dom inte det?
Citera
2017-06-23, 20:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Tandläkaren ville egentligen ha sin praktik på Östermalm. Var hämtar folket där ut sina tänder någonstans? Sen var det en massa nöjda kändisar men inga namn? 2,5 år har hon haft sin praktik och klart att folk inte behöver vara rädda då tänderna kommer i en påse som man bara trycker dit.

Komiskt är också hur Anna beklagade sig över den tidigare tandläkaren sen 3,5 år tillbaka, hur illa behandlade hela familjen blivit där. Förmodligen har hen berättat för Book vad det kostar att sätta in nya tänder och kanske avrått från att ta dom absolut vitaste? Alla vi som haft några som helst problem med tänder skulle nog tvekat att anlitat Annas sista som satt in garnityret. Vill gärna veta vilka fler kändisar som gått där vilket påstås.
De B/C-kändisar som går dit gör det för botox och fillers. Inte för tänderna.

Käftis Jelena har t o m sprutat fillers i trynet på sin minderåriga dotter. Hon ser helt vanställd ut. Är det ens lagligt? I Usa är det i alla fall förbjudet o ger fängelse. Googla på dottern för bild. Hon heter Katja i förnamn. Efternamn samma som mamma Jelena.
Citera
2017-06-23, 20:43
Medlem
Photoshoppeds avatar
https://www.instagram.com/p/BVrUo1nh...danobook&hl=sv

Och nu ska det bindas kransar. Av svindyra köpta blommor. Så typiskt henne. Inget är nånsin äkta och nere på jorden. Allt är bara fake och nån slags dyrvariant på white trash.
Citera
2017-06-23, 20:51
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Och nu ska det bindas kransar. Av svindyra köpta blommor. Så typiskt henne. Inget är nånsin äkta och nere på jorden. Allt är bara fake och nån slags dyrvariant på white trash.

Svindyra köpta blommor? Sedan när betalade Anna för något? Antingen tigger hon eller så tar hon det.
Senast redigerad av ace_sec 2017-06-23 kl. 21:20.
Citera
2017-06-23, 20:55
Medlem
batman4evers avatar
Ett sånt här forum kan bara finnas i ett land: Sverige. Och att folk sitter och hackar på en annan människa på det här viset kan helt säkert bara inträffa i Sverige. Lever för att se sina kvicka käcka sarkastiska kommentarer dyka upp på skärmen. Syjunta. Kafferep. Skvallerbyttor. Den svenska avundsjukan visar en av sina osmakligare sidor. Små män sitter i sina stugor och förstorar sig själva bakom tangentbordet. Jante. Inte undra på att det går utför för landet på alla nivåer. När muhammed klipper kabeln är det slut. Och ni kommer fortfarande inte att ha fattat vad som hände.
Get a grip. Get a life.
Citera
2017-06-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Typisk midsommarfirande är ju att man själv går ut och plockar blommorna man skall klä sina kransar och midsommarstången med men inte här för det hade ju varit för jobbigt att göra en sådan sak.

Skall bli roligt om det kommer en bild på hur kransarna blev.
Citera
2017-06-23, 21:21
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batman4ever
Ett sånt här forum kan bara finnas i ett land: Sverige. Och att folk sitter och hackar på en annan människa på det här viset kan helt säkert bara inträffa i Sverige. Lever för att se sina kvicka käcka sarkastiska kommentarer dyka upp på skärmen. Syjunta. Kafferep. Skvallerbyttor. Den svenska avundsjukan visar en av sina osmakligare sidor. Små män sitter i sina stugor och förstorar sig själva bakom tangentbordet. Jante. Inte undra på att det går utför för landet på alla nivåer. När muhammed klipper kabeln är det slut. Och ni kommer fortfarande inte att ha fattat vad som hände.
Get a grip. Get a life.

"Den svenska avundsjukan?"
Finns ingen normalt funtad härinne som är avundsjuk på tunnan.

- Hästtänder köpta på postorder
- En skabbig lägenhet i förorten
- Löshår
- Ett "kändisskap" som alla skrattar åt.
- Inga pengar
- Sonen inför rätta för barnvåldtäkt
- Ena dottern var tsm med en knarkare
- Gubben behöver två jobb. Bla som vakt utanför Ur & Penn
- Våldgästar in sig på begravning och återanvänder blommorna.

Jag ser inget att vara avundsjuk på. Men du kanske gör det?
Senast redigerad av ace_sec 2017-06-23 kl. 21:26.
Citera
2017-06-23, 21:28
Medlem
Jag älskar dom nya "Gary Busey"-tänderna. Fantastiska. Jag blev sugen själv att skaffa nytt ganetyr.
Citera
2017-06-23, 21:29
Medlem
Du glömde hennes "Aggent är hennes dotter!
Citera
2017-06-23, 21:31
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Brottbygänget låter säkert tant Book betala ett mycket reducerat pris i utbyte mot reklam på hennes instagram.
Men för helvete, det är ingen bra reklam dom får. Fattar dom inte det?
Å andra sidan inger de inget direkt förtroende själva, med den där tandläkaren och den där sönderopererade snubben. De är nog glada att ens få lite uppmärksamhet och publicitet.

Man får vad man förtjänar, därför får de dras med Book och tvärtom.
Citera
2017-06-23, 22:07
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Brottbykliniken verkar inte riktigt ha koll på vad som är
bra reklam eller inte...

https://www.instagram.com/p/BR5TOJtA...rottbykliniken

Den "naturliga" skönheten på "reklamfilmen" arbetar på #Brottbykliniken.
Jodå minsann, kolla bara in hans lika naturliga tänder.
Tänderna är både vita, raka och enhetliga.
Sen att det lyser fejk lång väg verkar Brottbykliniken, Tunnan eller Silver inte bry sig i. Nejdå, huvudsaken är att de är vitare än de tidigare hade tydligen. Snart kommer LillTunnan börja le/skratta på sina photoshoppade bilder också när hon fått nya gaddar.

Tunnan eller LillTunnan har inga pengar, karln får jobba dubbla pass och de har inte ens råd att fixa
tvättmaskinen.
Tunnan och dottern får hårförlängning, nagelförlängning och de vidriga gaddarna gratis mot att de
taggar företagen i tid och otid.

Bilden på den varelsen är ju avatarmaterial

Hur vill man bara se ut så?
Citera
2017-06-23, 23:07
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Å andra sidan inger de inget direkt förtroende själva, med den där tandläkaren och den där sönderopererade snubben. De är nog glada att ens få lite uppmärksamhet och publicitet.

Man får vad man förtjänar, därför får de dras med Book och tvärtom.
Jag gick in på deras hemsida http://www.brottbykliniken.se/ och såg ju att de även håller på med Botox, Restylan mm. Vilken kombination! Tandläkarbesök samtidigt som jag tar bort rynkor och gör läpparna stora som traktordäck!

För mig så luktar detta oseriöst, men jag finner inget direkt konstigt om kliniken, men allt känns bara "plast". Jag skulle inte gå till en tandklinik som har som sidoprojekt att förstora läppar och ge Botox. Dessutom inte när jag själv får hämta ut mina tänder på det lokala postombudet!

Kanske var detta speciellt just för Fläsket, då hon är känd för att inte vilja betala för sig, så valde tandläkaren att tillverkaren sände tänderna till Tunnan mot postförskott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in