2017-07-07, 11:53
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hur liten lägenhet har de då här hemma? De bör väl ha en fyrrummare åtminstone?

Drygt 130 kvadrat har de i Solna. Tror det var 134 kvadrat.
Citera
2017-07-07, 12:17
Medlem
Photoshoppeds avatar
[quote=supercandy|61156560]Tunnans son dömdes 9/6 för våldtäkt mot barn. Om intresse finns kan jag lägga upp domen här? Vilken sida är i så fall bäst för ändamålet?[/QUOTE

Intresse finns. Lämplig sida får överlåtas till de som kan detta.
Citera
2017-07-07, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supercandy
Tunnans son dömdes 9/6 för våldtäkt mot barn. Om intresse finns kan jag lägga upp domen här? Vilken sida är i så fall bäst för ändamålet?

Minfil.org brukar folk lägga upp domar på.

Men vad är det för målnummer och tingsrätt?
Citera
2017-07-07, 13:35
Medlem
Här är domen. Sonen har visst varit föremål för socialtjänstens utredningar vid flera tidigare tillfällen

https://minfil.org/f5z6T3b6b9/Solna-...2017-06-09.pdf
Citera
2017-07-07, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supercandy
Här är domen. Sonen har visst varit föremål för socialtjänstens utredningar vid flera tidigare tillfällen

https://minfil.org/f5z6T3b6b9/Solna-...2017-06-09.pdf

Jag har läst domen över sonen och hans förehavanden, inte vackert!
Där sprack Lilla Annas familjedröm totalt. Den" lyckliga och perfekta familjen" finns bara i Lilla Annas huvud.
Citera
2017-07-07, 14:51
Medlem
Så präktiga Anna Book har en 17 årig son som tillsammans med kompis våldtar en 13 årig berusad tjej och tvingar till sig avsugning.

Helt otroligt att Anna på detta lämnar hemmet i flera veckor för att ställa upp i Biggest Loser.

Var ska Anna få tag på de 102 000kr som sonen ska betala i skadestånd till offret?
Citera
2017-07-07, 15:39
Medlem
felstavadds avatar
Det här med domen tycker jag inte är ok att lägga ut faktiskt, grabben /grabbarna och vittnena är omyndiga och har inte i tråden att göra. Jag försvarar inte alls det som hänt men detta gör enbart mer skada.
Citera
2017-07-07, 16:21
Medlem
På sin instagram publicerade Anna ut en bild på sonen och hans flickvän från sin Spanienvistelse.
Citera
2017-07-07, 16:41
Medlem
Det framkommer av domen att sonen är kriminell sedan tidigare. Trots detta låter Anna Book sonen springa omkring fritt ute, vara ute sent på kvällarna och till och med komma över sprit samt vilket man förstår, även komma hem full (sonen "chilldricker" tydligen så ofta att han har ett särskilt ord för det). Dåligt föräldraskap! Mycket dåligt föräldraskap!

Eftersom sonen är minderårig innebär domen att Anna och Roberto solidariskt skall betala varsin del av skadeståndet upp till 8 860 kr. Anna Book, med sina ekonomiska bekymmer, har alltså av domstol dömts att betala skadestånd för våldtäkt mot barn!

För övrigt är det helt obegripligt hur den fule, kriminelle jäveln till Bookson kan ha en så oerhört söt och snygg flickvän som han har. OBEGRIPLIGT.
Citera
2017-07-07, 16:44
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
På sin instagram publicerade Anna ut en bild på sonen och hans flickvän från sin Spanienvistelse.

Vilka slags föräldrar låter sin dotter vara tillsammans med en sådan kille?

Men för att återgå till Anna Book. Hur kan hon förstöra för sig själv igen i Biggest Loser. De flesta ser ju henne som en driftkucku men här hade hon ju haft chansen att förbättra sitt anseende. Om hon hade visat ödmjukhet, kämpat och betett sig trevligt hade nog många tänkt att hon nog kunde vara trevlig ändå. Men nejdå, hon ska skapa dålig stämning. Klart hon ska. Sen ska det gråtas ut igen i tidningar om att hon menade inte såååå, buhu, och alla missförstår. Nej. Alla kan göra bort sig och bete sig dåligt men när det sker om och om igen i alla sorters sammanhang då är det helt enkelt den personen man är.
Hur man nu kan vilja vara med i tv och bli förödmjukad ännu en gång övergår mitt förstånd.

Från det ena till det andra. De där ljusstakarna hon alltid använder, de i kristall? Har hon ett likadant set i Spanien eller tar hon med sig de hon har hemifrån?
Citera
2017-07-07, 16:49
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det framkommer av domen att sonen är kriminell sedan tidigare. Trots detta låter Anna Book sonen springa omkring fritt ute, vara ute sent på kvällarna och till och med komma över sprit samt vilket man förstår, även komma hem full (sonen "chilldricker" tydligen så ofta att han har ett särskilt ord för det). Dåligt föräldraskap! Mycket dåligt föräldraskap!

Eftersom sonen är minderårig innebär domen att Anna och Roberto solidariskt skall betala varsin del av skadeståndet upp till 8 860 kr. Anna Book, med sina ekonomiska bekymmer, har alltså av domstol dömts att betala skadestånd för våldtäkt mot barn!

För övrigt är det helt obegripligt hur den fule, kriminelle jäveln till Bookson kan ha en så oerhört söt och snygg flickvän som han har. OBEGRIPLIGT.
Han är ju en häftig bad boy...
Nä, en riktig tönt verkar han vara. Skrev tidigare att han kommer bli grovt kriminell, tydligen är han redan på god väg och man såg ju redan hos Snickaren att något var allvarligt fel.
Finns ingen chans att en sån skaffar sig ett hederligt arbete och blir en god medborgare.

Bra jobbat Anna Book, två av tre barn visar tydliga tecken på att vara förstörda och om några år är nog hattricket fullbordat.

Norrköpings tidningar har laddat ner domen, får se om det är något de vågar skriva om.
Citera
2017-07-07, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felstavadd
Det här med domen tycker jag inte är ok att lägga ut faktiskt, grabben /grabbarna och vittnena är omyndiga och har inte i tråden att göra. Jag försvarar inte alls det som hänt men detta gör enbart mer skada.
Jag tycker det var lite intressant. Förklarar ännu mer vilken sjuk djävla kärring till morsa som borde stannat hemma och uppfostrat sin son istället. Vore bra om folk fick kännedom så fetknoppen kommer ner på jorden och inser att hela fläsket är en enda stor lögn. Hela familjen tror att dom är världskändisar och dyrkas. Hoppas att tanddjävlarna fastnar i pizzan.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-07-07 kl. 17:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in