2017-07-06, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Det är oerhört kul att felicia som genom ett trollslag blivit "marknadschef" på kliniken hennes mamma så varmt talar om. Mysigt att de verkar ha blivit bästisar också.

Undrar hur länge lilla felicia får vara anställd där innan helvetet brakar lös
Tills det fattas 2 meter tandtråd
Citera
2017-07-06, 16:51
Medlem
Astrorbits avatar
Varje gång jag ser Anna, tänker jag på torkat bajs runt rumpan, då hennes fetma gör det svårtillgänglig att torka helt rent.
Citera
2017-07-06, 18:09
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ikväll klockan 20:00 repriserar kanal 5 och Arga snickaren succéprogrammet från Annas kaotiska lägenhet ute i Solna.
Tack för tipset! Det vill man inte missa.
Citera
2017-07-06, 19:29
Medlem
Det är en jävla skillnad mot när Kalle Moraeus tårögd får nya prylar till sitt hem jämfört med book familjen som klagar på allt

Det bästa va när filip o fredrik bjöd in henne booken o beundra henne jösses vilken lyteskomedi det tog priset !
Citera
2017-07-06, 21:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Så lever ju svenska c och d kändisar, de har någon slags hit i Sverige för 30-40 år sedan som de upprepar till förbannelse, när ingen vill lyssna längre så börjar de prata om sina känslor och gråter ut i olika tv-soffor , de lagar mat, de äter mat, de lägger upp bilder på sin mat och detta måste hela tiden ske via något media verktyg för går sedan deras dröm i uppfyllelse så får de sedan delta i olika lekprogram i tv och får på det sättet en inkomst.

Ja det har du rätt i, hade inte riktigt tänkt på att det är fler som är i Annas sits. Varför är det så egentligen? Det verkar inte vara så i andra länder, där försöker de skaffa utbildning och andra sidokarriärer vad jag förstår det.
Citera
2017-07-07, 01:18
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja det har du rätt i, hade inte riktigt tänkt på att det är fler som är i Annas sits. Varför är det så egentligen? Det verkar inte vara så i andra länder, där försöker de skaffa utbildning och andra sidokarriärer vad jag förstår det.
Det är samma sak i andra länder. Titta bara på alla skådisar från Star Trek, de var med i en TV-serie för 30 år sedan och försörjer sig genom att åka runt till konvent och sälja autografer till nördar.

Wil Wheaton verkar ju liksom Anna Book leva på sin enda merit och nuförtiden horar han ut sig på Twitter och spyr ur sig den värsta PK-smörja. Likadant med Peter Mayhew som spelade Chewbacca i Star Wars, han har så vitt jag vet aldrig försökt hitta ett riktigt jobb utan han har mjölkat sitt "kändisskap" så mycket han kunnat i alla år.
Citera
2017-07-07, 08:44
Medlem
ace_secs avatar
http://unvis.it/http://www.expressen...tv-inspelning/

Anna Book hamnade i flera konflikter i samband med "Biggest loser VIP".
Nu berättar artisten om de stora bråken under inspelningen av programmet, som sänds på Sjuan i höst.
Samtidigt slår hon tillbaka mot de elaka kommentarerna hon har fått för sin förändring.
– Det är sju stora egon, "titta på mig, se mig, bekräfta mig", säger Anna Book.

Citat:
Anna Book beskriver hur de andra deltagarna inte ville ta till sig av det hon sa.
– Du kan försöka övertyga människor att du vill väl, inte illa, tills du blir blå i ansiktet. Om personen inte är mottaglig för det så funkar det inte. Men utan att avslöja för mycket kan jag säga att jag var extremt rakryggad och visade ett stort civilkurage.
– Jag föddes med en ryggrad och jag tänker dö med en ryggrad. Så är det bara. Jag står för allt som hände i "Biggest loser". Det var mycket drama men i dag kan jag skratta åt det.
Citat:
Efter sin stora förvandling – Anna Book har rasat i vikt och bland annat skaffat porslinskronor på tänderna och fixat ögonbrynen – har sångerskan fått mestadels positiva kommentarer. Däremot finns det ett fåtal negativa kommentarer av typen "jag känner inte igen dig". Det är inget som bekommer Anna Book.
– Nej, vad synd att ni inte gör det. Det är ganska skönt för mig dock. Jag känner igen mig själv och det är huvudsaken, jag kan inte ta ansvar för vad någon annan säger. Jag är samma Anna i mitt hjärta men också en starkare person mentalt.
Citat:
Anna Book gillar att vara mer "inkognito", som hon själv uttrycker det.
– Jag är inte ens färdig ännu så snart kanske jag kan gå på gatan helt obehindrat.
Citera
2017-07-07, 08:52
Medlem
ace_secs avatar
https://www.instagram.com/p/BWKYnFMh...natoledanobook

Citat:
annatoledanobookPåväg till flygplatsen med Antonios gulliga flickvän Matilda ❤️ Som tyvärr lämnar oss idag😔🛫 TACK för den här tiden tillsammans - vi älskar dig allihopa. Lycklig resa hem, så ses vi i slutet på månaden😘 #benalmadena #flygplatsen #semester #españa #minnen #finaminnen #familiatoledanobook

Så Antonio har lyckats hitta en tjej? Trots hans påstådda barnvåldtäkt.

Hon får vara försiktig
Senast redigerad av ace_sec 2017-07-07 kl. 09:11.
Citera
2017-07-07, 09:31
Medlem
Anna är gäst i podden "Livshjulet" den här veckan. Hon snackar oavbrutet i 1,5 tim och ljuger en massa som vanligt. Bl a äger de en lika stor lägenhet i Spanien som de har här hemma. Hon måste verkligen tro att vi är helt dumma i huvudet och går på alla hennes fabler.
Citera
2017-07-07, 11:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Anna är gäst i podden "Livshjulet" den här veckan. Hon snackar oavbrutet i 1,5 tim och ljuger en massa som vanligt. Bl a äger de en lika stor lägenhet i Spanien som de har här hemma. Hon måste verkligen tro att vi är helt dumma i huvudet och går på alla hennes fabler.

Hur liten lägenhet har de då här hemma? De bör väl ha en fyrrummare åtminstone?
Citera
2017-07-07, 11:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
http://unvis.it/http://www.expressen...tv-inspelning/

Anna Book hamnade i flera konflikter i samband med "Biggest loser VIP".
Nu berättar artisten om de stora bråken under inspelningen av programmet, som sänds på Sjuan i höst.
Samtidigt slår hon tillbaka mot de elaka kommentarerna hon har fått för sin förändring.
– Det är sju stora egon, "titta på mig, se mig, bekräfta mig", säger Anna Book.

Jag förstår inte varför de andra deltagarna skulle bry sig om HENNES råd när det finns anställt folk som hjälper deltagarna med både kostråd och träningsscheman. Felet med Anna verkar vara att hon kan skapa kaos och osämja ensam i ett tomt rum så jag förstår att de andra deltagarna retade upp sig på henne speciellt när hon försöker att ge de andra råd om bla kost och träning och kanske även råd om privata saker som äktenskap och annat.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-07-07 kl. 11:33.
Citera
2017-07-07, 11:46
Medlem
Tunnans son dömdes 9/6 för våldtäkt mot barn. Om intresse finns kan jag lägga upp domen här? Vilken sida är i så fall bäst för ändamålet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in