2017-08-06, 12:16
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Måste vara det. Att hon överhuvudtaget har anhängare som ideligen skickar "styrkekramar" och ber om recept till de mest enkla rätter, det kan röra sig om allt från sallad till en pasta är för mig en gåta. Fast ni har väl varit inne på här att hon köper sig följare.

Att de försvarar henne nu efter detta är märkligt. Vad som är ännu märkligare är hennes beteende efter domen. Hon var inte på plats och strax efter domen instagramar hon om hennes deltagande i biggest loser. Tragiskt när ytan och att synas är viktigare än sonen som uppenbarligen har vissa problem och antagligen inte mår bra.
Ja, jag håller med, men det finns folk till allt! Sonen är helt enkelt dåligt uppfostrad! Punkt slut. Det är ju inte det första han hittat på vad jag fattat det som. Idiotungen går omkring och vill vara gangsta I själva verket har han väl tills han genomförde våldtäkten varit småkriminell, men i samband med det bestialiska övergreppet så blev han riktigt kriminell.

I vilket fall har det funnits massa med varningsklockor, och det borde Fläsket och Bocken tagit tag i. Men även dottern Felicia har ju i a f snattat på NK, och om jag inte minns fel även knyckt på andra ställen. Så den moraliska kompassen i denna dysfunktionella familj är helt fucked up.

Men en normalbegåvad individ som är i Antonios ålder vet att det är fel att förgripa sig sexuellt på en annan individ. Men Toleando - Book är inte normalbegåvade.
Citera
2017-08-06, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, jag håller med, men det finns folk till allt! Sonen är helt enkelt dåligt uppfostrad! Punkt slut. Det är ju inte det första han hittat på vad jag fattat det som. Idiotungen går omkring och vill vara gangsta I själva verket har han väl tills han genomförde våldtäkten varit småkriminell, men i samband med det bestialiska övergreppet så blev han riktigt kriminell.

I vilket fall har det funnits massa med varningsklockor, och det borde Fläsket och Bocken tagit tag i. Men även dottern Felicia har ju i a f snattat på NK, och om jag inte minns fel även knyckt på andra ställen. Så den moraliska kompassen i denna dysfunktionella familj är helt fucked up.

Men en normalbegåvad individ som är i Antonios ålder vet att det är fel att förgripa sig sexuellt på en annan individ. Men Toleando - Book är inte normalbegåvade.

Bra sagt! Är det Anna man kan läsa om som snattat på Ica maxi?
Citera
2017-08-06, 12:31
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Bra sagt! Är det Anna man kan läsa om som snattat på Ica maxi?
Jag vet säkert att Fläsket och lill-fläsket snattat på NK. Jag har också för mig att just mammafläsket snattat på ICA Maxi, dock ej säker, men är HELT säker på att både mammafläsk och dotterfläsk åkt dit för snatteri mer än en gång. Sen har de nog lyckats snatta en hel del oupptäckt med. Även sonen lär väl ha snattat och stulit, även om jag inte kan minnas att jag läst det någonstans. Kanske en elak slutsats från min sida, men i o m att han vill vara bad boy så tror jag absolut att han snott både en o annan pryl.

Nästa frågeställning torde väl bli om Herr Bock är inblandad i något. Han är väl just butiksväktare, som ska spana på potentiella snattare, kanske ett samarbete. Men jag tror inte Herr Bock skulle våga det. Jag bara gissar att han har ögonen på sig från sin arbetsgivare och uppdragsgivare, denna tråd lär ju vara vida känd.
Citera
2017-08-06, 14:15
Medlem
på Annas Instagram nu

Mariaericsson71: Fokus? du säger att folk har fel fokus? men du själv då?du fokuserar på ditt ego istället för att hjälpa din son som dömts för barnvåldtäkt i två domstolar.

Detta låg under hennes promenadvideo
Citera
2017-08-06, 14:26
Medlem
Citat:
på Annas Instagram nu

Mariaericsson71: Fokus? du säger att folk har fel fokus? men du själv då?du fokuserar på ditt ego istället för att hjälpa din son som dömts för barnvåldtäkt i två domstolar.

Borta nu
Citera
2017-08-06, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Borta nu

Förvånande 😂
Citera
2017-08-06, 14:41
Medlem
Citat:
Förvånande 😂

Den är kvar, låg under fotot från Expressen
Citera
2017-08-06, 14:45
Medlem
Citat:
Den är kvar, låg under fotot från Expressen

Ja den ligger kvar, plus

cidermannenKarma KARMA karma DIN LILLA SMUTS😂😂😉🤣😂 KARMA KARMA citera SJÄLV kanske om det är så lätt😂😂😂😉😂🤣
jensan7272en undran...sjunger du inte längre?
mariaericsson71Fokus? du säger att folk har fel fokus? men du själv då? du fokuserar på ditt ego istället för att hjälpa din som som dömts för barnvåldtäkt i två domstolar
Citera
2017-08-06, 15:00
Medlem
godboys avatar
Citat:
på Annas Instagram nu

Jag förstår mig inte på folk som skall kabla ut sitt liv på sociala medier. BTW Vem fan filmar när man är ute och går, väntar på bussen, när man lagar mat? Som sagt hon måste vara riktigt skadad i skallen.
Citera
2017-08-06, 15:16
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag förstår mig inte på folk som skall kabla ut sitt liv på sociala medier. BTW Vem fan filmar när man är ute och går, väntar på bussen, när man lagar mat? Som sagt hon måste vara riktigt skadad i skallen.
. Det är människor som inte har någon vettig sysselsättning och för mycket tid att slå ihjäl...Lever förmodligen ett ganska torftigt liv men drar sig inte för att ljuga och överdriva för att få "likes" och kommentarer. Tragiskt nu när verkligheten kommer ikapp...
Citera
2017-08-06, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Termovägen är inte så långt bort från Solna. Fixar ni en bra affisch så kan jag printa ut och sätta upp den i Solna och hela järvaområdet, jag kan även sätta upp dessa här i Kallhäll. Det kan vara lite trevlig omväxling för grannskapet att läsa om Anna Book och inte bara om Darrarklanen. Det finns säkert grannar här i området som har Anna som sin idol.

Det är bara att skriva ut det här och sätta upp, eventuellt ta bort sista sifforna i personnumret. Och lägga till en länk till domen och FUP.

http://kriminellt.com/anna-books-son...takt-mot-barn/
Citera
2017-08-06, 16:32
Medlem
Få se hur länge denna stackare får ha sin kommentar kvar

ylvanilsdondu är makalös! herregud alltså! Kommer ni att överklaga hovrättens dom som dömde din son till 130 timmars samhällstjänst för barnvåldtäkt? Eller skiter ni i det och fokuserar på bajs, tonfisk, tänder o biggest looser? tycker ärligt väldigt synd om dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in