2014-08-14, 19:14
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vill tillägga att jag har ingenting emot bögar men just denna pajas Gardell får mig att äcklas och han betraktas enbart som en sexuell elak varelse. Tycker nästan synd om Book och inte minst barnen då hon kommer att hamna i hans inkomstträsk. Äckligare karl finns nog inte och han kommer inte dela med sig ifall han nu gett blommorna som tack för medverkan.

Låt dem kleta sig mot varandra i "rampljuset"!
Citera
2014-08-14, 20:44
Medlem
Trög kanske men.. Om Gardell häcklat henne varför ställde hon då upp vid hans slutföreställning och "överraskade" med ett gäng transor i rosa och sjöng ABC samt gav honom en blomsterkvast? Lite grymt om hon nu insett att hon endast blev narrad. Men hon skakar väl bara av sig som vanligt.
Citera
2014-08-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Trög kanske men.. Om Gardell häcklat henne varför ställde hon då upp vid hans slutföreställning och "överraskade" med ett gäng transor i rosa och sjöng ABC samt gav honom en blomsterkvast? Lite grymt om hon nu insett att hon endast blev narrad. Men hon skakar väl bara av sig som vanligt.
Inte konstigt alls. Två udda figurer där den ena vill förminska den andra för att höja sig själv med ekonomisk vinst som följd. Att han själv kan (h)äckla folk och till och med förstör för andra bögar verkar inte besvära honom då han ser sig själv likt Ingemar Bergman som ett stort geni. Båda dom här personerna (Book och Gardell) har gemensamt att dom tror sig vara så förbannat folkkära och älskade. Typiskt narcissister vilka ser sig själva som mer åtråvärda än resten av världens befolkning.

Om man hårdrar det hela så passar dom varandra väl och skulle kunna vara ett par om det inte vore för att han själv vill sätta in ballen i brunögat. Observera att det sista ordvalet är det som Gardell själv använder när han talar om sitt ego.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-14 kl. 21:50.
Citera
2014-08-15, 06:40
Bannlyst
Citat:
Inte konstigt alls. Två udda figurer där den ena vill förminska den andra för att höja sig själv med ekonomisk vinst som följd. Att han själv kan (h)äckla folk och till och med förstör för andra bögar verkar inte besvära honom då han ser sig själv likt Ingemar Bergman som ett stort geni. Båda dom här personerna (Book och Gardell) har gemensamt att dom tror sig vara så förbannat folkkära och älskade. Typiskt narcissister vilka ser sig själva som mer åtråvärda än resten av världens befolkning.

Om man hårdrar det hela så passar dom varandra väl och skulle kunna vara ett par om det inte vore för att han själv vill sätta in ballen i brunögat. Observera att det sista ordvalet är det som Gardell själv använder när han talar om sitt ego.

WORD !!
Citera
2014-08-15, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Det var en ganska rolig artikel

Humor på högsta nivå.

Jag undrar hur det är möjligt att ha 12 liter blod i buken, utan att buken exploderar. Och inte märka något vid en halvliter blod, eller vid 2 liter eller 5 liter!
Citera
2014-08-15, 13:34
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Jag har sett Mitt Enda Liv (f.ö en fantastisk föreställning, ni borde se den!) och han skämtar väldigt mycket om Booken genom hela föreställningen. Det börjar med att han gör narr av halvkassa tv-program, s.k "utfyllnadstv" och att de alla beslutar sig för att sända för att "de har fått klartecken från Anna Book!", som alltid är den alla frågar först för att hon går med på allt. Sen används just den frasen lite varstans genom hela showen. Det hela är väldigt skojigt.
Citera
2014-08-15, 14:07
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
(jag dör om bögen tänker sjunga ABC)

Nästan som "Så mycket bättre".
Citera
2014-08-15, 14:33
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Jag har sett Mitt Enda Liv (f.ö en fantastisk föreställning, ni borde se den!) och han skämtar väldigt mycket om Booken genom hela föreställningen. Det börjar med att han gör narr av halvkassa tv-program, s.k "utfyllnadstv" och att de alla beslutar sig för att sända för att "de har fått klartecken från Anna Book!", som alltid är den alla frågar först för att hon går med på allt. Sen används just den frasen lite varstans genom hela showen. Det hela är väldigt skojigt.

Aha. Det var alltså så enkelt. Bög-Jonas är uppenbart lika elak som Booken är korkad. Sorgligt.
Citera
2014-08-15, 14:43
Medlem
Stämmer bra och han är inte bara elak. Han ser dessutom ut som ett könsorgan hela karln vilket han själv har skapat med sitt vidriga bögbabbel. Tycker synd om dom som måste förknippas med honom på grund av sin läggning. Pervers person som slagit klorna i den naiva Book.
Citera
2014-08-15, 15:21
Medlem
Citat:
Stämmer bra och han är inte bara elak. Han ser dessutom ut som ett könsorgan hela karln vilket han själv har skapat med sitt vidriga bögbabbel. Tycker synd om dom som måste förknippas med honom på grund av sin läggning. Pervers person som slagit klorna i den naiva Book.
Nu får vi lugna ner oss lite ))
hon är ju en fotomodell nu Anna Buuk, undrar hur mycket kläder hon lånade med sig?

och varför var det Anna Buuk som var den enda modellen som hade larmbrickor på sina visningskläder?, Jag såg henne igår med den lilla döva sonen,Dom bar på kassar,vad innehållet var vet jag ej, men möjligtvis Parmaskinkan hon stal på Ica Maxi,
Citera
2014-08-15, 16:23
Medlem
slaskpacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Humor på högsta nivå.

Jag undrar hur det är möjligt att ha 12 liter blod i buken, utan att buken exploderar. Och inte märka något vid en halvliter blod, eller vid 2 liter eller 5 liter!

Det undrar jag också, särskilt som kroppen bara innehåller ca 4,5 liter...
Citera
2014-08-15, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaskpack
Det undrar jag också, särskilt som kroppen bara innehåller ca 4,5 liter...
ja nu får vi tänka på att hon är som 2 personer,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in