2017-06-15, 07:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det där måste vara någon invandrares händer från Somalia eller liknande område. Book har korvliknande fingrar och så mycket fett kan inte ha försvunnit på den korta tiden i . Allt hon gör nu ger motsatt effekt då åldern börjar ta ut sin rätt. Snart blir det ansiktslyft och blekning i anus.

Visst ser händerna ut som att de tillhör en gammal spådam i en gammal Åsa-Nisse film men hon kan väl ändå inte ha använt en bild av en annan persons händer bara för att göra reklam för några nagelprodukter?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-06-15 kl. 08:16.
Citera
2017-06-15, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
"Då sätter vi igång med nästa etapp! 🌟👌🏼🙌🏽 Såååå spännande - som jag väntat💗 ÄNTLIGEN😁 #bestdentist"

HAHA... Ny etapp med tänderna alltså. Vad blir det för galet denna gång tro? Hästfasadtänder på de övriga tänderna också?

Book - byt tandläkare! Och byt tänder för FAN! Det ser helt för jävligt ut!

Jag brukar sällan gå in och skriva i liknande trådar, men jag kunde inte låta bli - efter att ha lyssnat på Katrin och Bingos podcast "Relationspodden" där Katrin Zytomierska tog upp ämnet.
Jag blev så nyfiken att jag var tvungen att se Annas insta.
Och ja.. hela kontot känns smått ledsamt för en person i Annas ålder, måste jag säga. Jobba med självkänslan, A..
Detta är ett så tydligt exempel där en trasig självkänsla har gått helt överstyr
Leendet var så mycket finare innan. Ett riktigt vackert leende. Nu får jag istället asssociationer till killen (spelad av Matt Dillon) i "Den där Mary" som missförstår Mary och gör stora hästtänder för att imponera på henne
Citera
2017-06-15, 09:33
Medlem
så när ska vi ändra namnet på tråden till "den lilla skvallertråden om anna book"

tänkte som en hyllning till annas smalare jag
Citera
2017-06-15, 10:32
Medlem
Frukost på Grand passar Tunnan som är en grandios personlighet av gigantiska mått, vore Anna hälften så fantastisk som hon inbillar sig att hon är vore hon otrolig.
Citera
2017-06-15, 11:47
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Dom där labbarna var inte att leka med. Skrynkliga ja men det jag fastnade på var allt krafs hon hade på fingrarna. Såg ut som sådant där billigt skit som barnen brukar plocka ur dom där maskinerna där man stoppar i en peng och vrider på en ratt och ut rullar ett plastklot med "diamanter" i.
Det där med lagom är bäst är inget ordspråk som tant Book anammat. Såg i vilket fall billigt ut. Men det kanske tar fokus ifrån de skrynkliga händerna.

Jo tjenare, det var då en riktig festmåltid. Hur länge tror ni tanten orkar hålla på och nåde den som kommer med "moralpinnar".
Det enda man kan glädja sig över just nu är väl att hon avhållit sig ifrån att skriva och fota samma ämnen som Zara Larsson tagit upp. Mamma mia, då fick man nog gå till doktorn och få både lugnande och digitalis plus att nattsömnen för alltid varit förstörd.

Något annat som störde mig lite att ett par inlägg tidigare fick någon på pälsen för att denne tyckte att hon var finare före viktnedgången. Hon sket minsann i utsidan för det är insidan som var viktig.
Då borde hon kanske skitit i att lägga upp bilden på händerna. Dom är ju liksom utsidan.
MEN.....även här har vi något att glädjas över. Vi slapp se ännu en äcklig bild på hennes läskiga fötter.

Nä nu måste jag sluta läsa här för annars kan jag nog inte sova i natt.

Men tänderna, dom sitter på insidan. Eller, snarare satt, på insidan.

Någon som vet hur det gick med den jättefina telefonen som blev stulen av de två kvinnliga tiggarna, direkt ur fickan?
Hon såg ju dem, så nu måste väl polisen ha tagit dem, då hon kunde ge ett gott signalement?
Citera
2017-06-15, 12:29
Medlem
Vilken tråd haha, oavsett vad hon gör är ingen nöjd. Man kommer lite in på Lena Endres fråga till Peter Dalle i Ogifta par.

-Hur fan ska jag vara för att du ska bi nöjd?
-Ja vad sägs om att pröva kåt, glad och tacksam!

Tacksamhet är väl något hon saknar, gravt. Men kul att se att hon slimmat till sig, huden brukar väl strama åt sig efter ett tag med bra näring och vätska. Men en kombination av sallad och tacksamhet vore nog på sin plats.
Citera
2017-06-15, 12:44
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Vilken tråd haha, oavsett vad hon gör är ingen nöjd. Man kommer lite in på Lena Endres fråga till Peter Dalle i Ogifta par.

-Hur fan ska jag vara för att du ska bi nöjd?
-Ja vad sägs om att pröva kåt, glad och tacksam!

Tacksamhet är väl något hon saknar, gravt. Men kul att se att hon slimmat till sig, huden brukar väl strama åt sig efter ett tag med bra näring och vätska. Men en kombination av sallad och tacksamhet vore nog på sin plats.

Jag var nöjd, när hon ställde sig i skamvrån och släckte ned sociala medier. Efter det att hon gjorde bort sig i Arga Snickaren VIP. Eller som nu, när hon varit borta på svältkollo.

Begriper mig inte på det där "Största förlorar-programmet". När ska det sändas, och får hon inte visa sig i helfigur förrän det har sänts? Hur går det till Irl, smyger hon längs husknutarna i burka? Någon måste väl ha sett henne?
Citera
2017-06-15, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jag var nöjd, när hon ställde sig i skamvrån och släckte ned sociala medier. Efter det att hon gjorde bort sig i Arga Snickaren VIP. Eller som nu, när hon varit borta på svältkollo.

Begriper mig inte på det där "Största förlorar-programmet". När ska det sändas, och får hon inte visa sig i helfigur förrän det har sänts? Hur går det till Irl, smyger hon längs husknutarna i burka? Någon måste väl ha sett henne?

Det är ju hennes största merit, att göra folk upprörda. BL lär ju slå tittarrekord nu när hon ska vara med där och bre ut sig.
Citera
2017-06-15, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Det är ju hennes största merit, att göra folk upprörda. BL lär ju slå tittarrekord nu när hon ska vara med där och bre ut sig.

Ja, varför tror du hon får vara med i div TV-produktioner? Inte är det då för att hon är så folkkär. De vill ha tittarsiffror! Folk vill se om/när hon gör bort sig.
Citera
2017-06-15, 15:51
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Kul att se hennes nya och energifattiga mat, kanske polletten äntligen ramlat ner.
https://www.instagram.com/p/BVQNAWvh...natoledanobook
Sen måste man ju undra vad hon menar med dessa.
#ardn #kiab #läal #äshu

Hahaha. Efter att ha varit inne och läst här kände hon sig tvungen att lägga upp en bild på något nyttigt.

Hon betackade sig från moralpinnar men kände att inlägget bara måste upp.

Anna verkar surare än vanligt på sociala medier senaste dagarna 🙂
Citera
2017-06-15, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Visst ser händerna ut som att de tillhör en gammal spådam i en gammal Åsa-Nisse film men hon kan väl ändå inte ha använt en bild av en annan persons händer bara för att göra reklam för några nagelprodukter?
Jodå, Anna bok klarar det mesta. Har man korvar till fingrar måste dom ha lagts på grillen i TV-programmet. Ska man bli fin får man lida pin, som det gamla ordspråket säger.
Citera
2017-06-15, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hahaha. Efter att ha varit inne och läst här kände hon sig tvungen att lägga upp en bild på något nyttigt.

Hon betackade sig från moralpinnar men kände att inlägget bara måste upp.

Anna verkar surare än vanligt på sociala medier senaste dagarna 🙂
Är man van att äta pajer och bakelser blir personen grinig om det är salladsblad som gäller. Nu måste hon nog fortsätta med dieten om hon ska vinna hemmapriset? Kan också vara svårt att tugga med dom stora tänderna om hon inte har en säck havre. Händerna är ju smala som stickor och halva näsan är bortopererad så där finns något hekto inför vägningen att hämta. Vore hemskt om Runar tog hem priset och får Anna Book till fiende. Tror hon ville ha lika fin tandfasad som Carola och imponera på Runar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in