2025-01-17, 23:33
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Har inte Anna passerat bäst före datum?
Det handlar mest om lilla hjärtat.
Hennes egna avkommor skriver hon inte mycket om av förklarliga skäl.

Jag saknar Anna när hon är på krigsstigen och är förbannad på allt och alla.

Så med bäst före datum menar jag att hon är inte mer aktuell än att hon har telefonkontakt med ett barn som inte kan värja sig emot henne, så skriv om mig och min nya vänskap ni journalister som går på sparlåga.
Det är en tidsfråga innan treåringen tröttnar på Anna och vill leka med likasinnade och Anna kommer att skriva att hon ändå var trött på väninnor som slukade hennes energi
Citera
2025-01-18, 14:32
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag tycker hon ska sluta att copypasta och publicera olika engelska citat utan helt igenom hitta på och skriva eget material.
Det blir mer underhållande då
En ny skiva, med bara hennes egna texter
Ingen som talar om för henne vad hon bör göra och säga 🙏💪👊
Senast redigerad av osnuten 2025-01-18 kl. 14:41.
Citera
2025-01-18, 18:01
Medlem
Ännu fler stories med det lilla barnet.

Sedan stories med svartvita texter om att äntligen vågar sätta gränser (ÄNTLIGEN).

Sen håller hon med någon random person som pratar om att han är ett helgon och trodde att andra också skulle vara det (SPOILER: andra människor är elaka). Han använde andra ord men det var kontentan.

Sedan frågestund med det gamla vanliga "ingen fråga, du är underbar" osv. Men också flera kommentarer som säger saker om henne som får henne att framstå i väldigt god dager. Sådant som hade varit osnyggt att säga om sig själv. Men som såklart är ok om andra säger det om en, offentligt.

Det är konstigt att hon så ofta får kommentarer som hon kan dela som visar exakt den bilden hon vill ge ut om sig själv. Slumpen
Citera
2025-01-19, 14:29
Medlem
Anna är i högform men det är bara jag som pratar med mig själv här inne

Ännu en lång frågestund på stories. För mycket att ta upp men några highlights:

-Hon utbrister att det är 3 år sedan hon hade LIVE. Hon har nog glömt när hon hade LIVE på Julias mob och blockade följare.
-Hon har minskat sin väncirkel. Hon förlåter och älskar sina forna vänner.
-Obetydligt svar på hur hon röstar
-Hon skrattar när andra är lyckliga
-Lev livet på riktigt, inte på sociala medier
-Fråga om Så mycket bättre: det är Guds plan som bestämmer
-I det lilla vilar det stora
-Hon bryr sig mer om andra än sig själv
-Hon bara ger ger och ger
-En massa smicker (ingen fråga, du är underbar osv)

Det var ett litet axplock bara. Det känns som att hon har ett Messias-komplex och ser sig som ett oskyldigt utsatt offer i allt.

Jag tvivlar inte att hon faktiskt ger mycket, och i sitt huvud är hon nog 100% härlig och givmild. Men hon kan inte förstå hur vanliga människor behöver sätta gränser. Hon skrämmer väl iväg/tröttar ut alla andra.
Citera
2025-01-19, 15:53
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter

-Hon utbrister att det är 3 år sedan hon hade LIVE. Hon har nog glömt när hon hade LIVE på Julias mob och blockade följare.

Det var ett litet axplock bara. Det känns som att hon har ett Messias-komplex och ser sig som ett oskyldigt utsatt offer i allt.

Jag tvivlar inte att hon faktiskt ger mycket, och i sitt huvud är hon nog 100% härlig och givmild. Men hon kan inte förstå hur vanliga människor behöver sätta gränser. Hon skrämmer väl iväg/tröttar ut alla andra.
Jag håller med. Hon uppmanar andra att leva livet på riktigt och inte på sociala medier.
Snälla Anna, jag vill dig verkligen inget illa men du hade själv mått mycket bättre om du bara la ner Instagram och började leva livet istället. Pengar verkar ju finnas så det borde inte vara ett hinder att flytta till Spanien och glömmas bort här i Sverige.
Begrav offerkoftan och ta tag i saker istället. Att insinuera (jag kanske tolkar fel) självmord på nätet är inte särskilt smickrande och sätter enorma krav på din familj. Sluta med det.
https://postimg.cc/6TH3Zr7w
/edit
Jag kanske övertolkar. Hon kanske menar att hon blir jättetrött när hon skriver att hon ska göra slut på sig själv. Jag vet inte.
Senast redigerad av Mussli 2025-01-19 kl. 15:56.
Citera
2025-01-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag håller med. Hon uppmanar andra att leva livet på riktigt och inte på sociala medier.
Snälla Anna, jag vill dig verkligen inget illa men du hade själv mått mycket bättre om du bara la ner Instagram och började leva livet istället. Pengar verkar ju finnas så det borde inte vara ett hinder att flytta till Spanien och glömmas bort här i Sverige.
Begrav offerkoftan och ta tag i saker istället. Att insinuera (jag kanske tolkar fel) självmord på nätet är inte särskilt smickrande och sätter enorma krav på din familj. Sluta med det.
https://postimg.cc/6TH3Zr7w
/edit
Jag kanske övertolkar. Hon kanske menar att hon blir jättetrött när hon skriver att hon ska göra slut på sig själv. Jag vet inte.
Jag reagerade också på den formuleringen, men jag tror nog hon menar som du skrev i din edit
Citera
2025-01-19, 21:04
Medlem
Citat:

Även om vi inte gör några inlägg så vill jag bara säga att du är oerhört uppskattad, jag har skrattat mycket åt dina träffsäkra texter, i flera trådar.
Du är bästa skribenten i tråden.
Citera
2025-01-20, 01:45
Medlem
Citat:
Ännu fler stories med det lilla barnet.

Sedan stories med svartvita texter om att äntligen vågar sätta gränser (ÄNTLIGEN).

Sen håller hon med någon random person som pratar om att han är ett helgon och trodde att andra också skulle vara det (SPOILER: andra människor är elaka). Han använde andra ord men det var kontentan.

Sedan frågestund med det gamla vanliga "ingen fråga, du är underbar" osv. Men också flera kommentarer som säger saker om henne som får henne att framstå i väldigt god dager. Sådant som hade varit osnyggt att säga om sig själv. Men som såklart är ok om andra säger det om en, offentligt.

Det är konstigt att hon så ofta får kommentarer som hon kan dela som visar exakt den bilden hon vill ge ut om sig själv. Slumpen
Jag reagerade på den som skrev om att Anna är så beundransvärd för att hon kämpar så mycket.
Vad kämpar Anna med? Det är ju bara hon själv som jämt och ständigt säger att hon kämpar, men med vad säger hon aldrig.
Så uppenbart att hon skrivit komplimangen till sig själv.
Now, that is wierd
Citera
2025-01-20, 09:22
Medlem
TPLs avatar
"Idag gjorde vi " cheessemask "tillsammans 😂😂😂 Det här lilla gullhjärtat säger sååå mycket roliga saker och är så kvick ❤️ "

🙄
Citera
2025-01-20, 15:26
Medlem
Lilla gullhjärtat...
Vilket jävla tjat om den ungen. Jag är inne på den linjen som någon annan hade om att det låg i Annas agenda att ta henne under sina vingar och bli fostermor, likt den rosahåriga skånska kärringen, numera E.-types fru gjorde vilket gjorde henne till rikskändis.
Att hon tjatar hål i huvudet på oss nu är för att hon sen ska kunna visa att hon minsan brytt sig i mååånader om henne. Pratat varje dag i telefon och ömmat mer än den naturliga modern gjort.
Citera
2025-01-20, 17:34
Medlem
Hon är så rolig och påhittig och hihihi så kul att hon prankade oss ang. sin nya hårfärg!

Hon ”vill få den gråa utväxten att synas så markant som möjligt” … Nä Anna, det vill du nog inte. Det blev nog fel där igen.
Citera
2025-01-21, 14:18
Medlem
Och vad heter den här snyggingen!
Är det någon kompis som inte har något filter.

https://postimg.cc/64tmnwVq

Bam Bam Bam, det gjorde ont att titta på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in