2024-08-21, 00:20
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/p51NJzS

Nytt på Tiktok 😁

Jisses...hoppas att det där är sådana där reserv-tänder i väntan på "de riktiga"...? Eller...?
Nästan lite synd om Anna med det där garnityret. De ser så plastiga ut...
Citera
2024-08-21, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jisses...hoppas att det där är sådana där reserv-tänder i väntan på "de riktiga"...? Eller...?
Kanske detta är vad hon skaffat?

https://www.amazon.se/Instant-Smile-...2d9e20c94&th=1
Citera
2024-08-21, 09:16
Medlem
Citat:

Men herregud Nu börjar hon igen!!! Alla och då menar jag ALLA vet vem Tooket är så ny följare på TikTok kan hon glömma Patetiska människa.
Citera
2024-08-21, 15:46
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helpantad
Kanske detta är vad hon skaffat?

https://www.amazon.se/Instant-Smile-...2d9e20c94&th=1

Oj...de är faktiskt snarlika...
Kanske är syftet med de nya tänderna...att det SKA synas att de inte ÄR hennes, utan köpta. Lyx, Lyx, Lyx...och att "unna saj"!
Nu när Roberto har "miljoner på banken" som egentligen är Annas. (En formalitet, det där med att Anna låter Roberto ha ett eget konto...han vet ju, att det egentligen är Annas pengar för skräpköp...)
Citera
2024-08-21, 16:24
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Oj...de är faktiskt snarlika...
Kanske är syftet med de nya tänderna...att det SKA synas att de inte ÄR hennes, utan köpta. Lyx, Lyx, Lyx...och att "unna saj"!
Nu när Roberto har "miljoner på banken" som egentligen är Annas. (En formalitet, det där med att Anna låter Roberto ha ett eget konto...han vet ju, att det egentligen är Annas pengar för skräpköp...)
Undrar hur det går för Robertos investeringar?
Under en Torremolinosvisit, strax efter svärfar gått bort, skrattade ju Anna åt att Robban var helt uppslukad av att följa börskurserna. Tror inte hon nämnt nåt om det igen sen dess. Han gav väl inte Anna sitt lösenord? 😬
Citera
2024-08-22, 12:12
Medlem
TPLs avatar
"19 August 2024 13:38:20

🍀 EJ BETALT SAMARBETE 🍀 Smickrande att man tror så🤭😉🤭 Men i min värld så vet man. Jag befinner mig just nu ensam på mitt hotellrum, dagens ingrepp i nedre käken är klart för idag och NEJ det har absolut inte ändrat mitt utseende som skvallermedia obehindrat ljuger om. Men, nu ska bara dessa skruvar läka nån dag, innan det blir dax att sätta på kronorna och färdigställa min mun. Bemötandet och omhändertagandet här på plats i Istanbul av EsteWorld Dental är ⭐️👍🏽 finns inget att klaga på och för första gången på 15 år av helvetesproblem med tänderna ~ så känner och ser jag att jag äntligen får valuta för mina pengar, ingen får mig att känna mig skamsen, det görs noggranna undersökningar, bedövningarna är toppklass mm. Att utseendet på mina nya tänder dessutom är så väldigt mycket BÄTTRE det behöver ingen tala om för mig för jag ser det UPPENBARA helt själv 😂😂😂 men jag är bara säkrare och säkrare på att efter 5 års lång vånda och kamp så tog jag RÄTT BESLUT FÖR MIG 😉 THANK YOU TO EVERYONE AT @esteworld.dental for being truly professional and kind. I will recommend you from my heart as long as I can 😘 #smileagain #thankful #nöjd #minväg #dömaldrignågonutanattvetaallt En sak till! betackar mig för att få mina ord och bilder tagna utan lov för att för egen vinning tjäna pengar på mitt liv. Det är ingen rättighet nån har, bara för att jag har Instagram & Tiktok - tack för ordet 😉 "

"Ej betalt samarbete"... Nää, vi tror dig Anna.
"finns inget att klaga på och för första gången på 15 år av helvetesproblem med tänderna" - Snart dags igen, nytt gnäll när nya tänderna börjar krångla.
Vilka är det som tjänar pengar på Annas ord och bilder? 🤔
Citera
2024-08-22, 12:57
Medlem
Varför skriver hon "EJ BETALT SAMARBETE"?
Hon medger ju då att det ändå är ett "samarbete". Hon får alltså inte några slantar, men kanske reducerat pris
Citera
2024-08-22, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Hon medger ju då att det ändå är ett "samarbete". Hon får alltså inte några slantar, men kanske reducerat pris

Det tror jag också.
Citera
2024-08-22, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Det har jag varit övertygad om sedan början.

Hon har sagt att hon betalar för sina tänder, men hon förnekar aldrig specifikt att hon får rabatt. Med Anna är det ju så, att lögner och att inte säga sanningen är flytande.

Det har ju dessutom tidigare bevisats (med offentliga rättsandlingar t.o.m.) att det är precis så hon jobbar med sina reklamer från hjärtat. Vissa gånger är inte den andra parten överens (mattläggarna tex).

Så att hon argt förnekar sådant, när alla VET att hon jobbar så, är klassiskt Anna och därför vi följer henne

PS: att hon tror att folk ska tro att hon postar och nämner det där tandföretaget som en vettvilling i sina långa utlägg, som om det vore något normalt, är så roligt . Tänk om folk gjorde det när de handlade, utan rabatt, på IKEA t.ex.
Citera
2024-08-22, 17:19
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Det har jag varit övertygad om sedan början.

Hon har sagt att hon betalar för sina tänder, men hon förnekar aldrig specifikt att hon får rabatt. Med Anna är det ju så, att lögner och att inte säga sanningen är flytande.

Det har ju dessutom tidigare bevisats (med offentliga rättsandlingar t.o.m.) att det är precis så hon jobbar med sina reklamer från hjärtat. Vissa gånger är inte den andra parten överens (mattläggarna tex).

Så att hon argt förnekar sådant, när alla VET att hon jobbar så, är klassiskt Anna och därför vi följer henne

PS: att hon tror att folk ska tro att hon postar och nämner det där tandföretaget som en vettvilling i sina långa utlägg, som om det vore något normalt, är så roligt . Tänk om folk gjorde det när de handlade, utan rabatt, på IKEA t.ex.
Har hon bolag? Annars är hon nog livrädd att bli skönstaxerad. Vilket hon borde bli.
Citera
2024-08-22, 18:32
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Har hon bolag? Annars är hon nog livrädd att bli skönstaxerad. Vilket hon borde bli.
Nix, inget bolag
Citera
2024-08-22, 19:38
Medlem
En jag känner fick göra ett tandimplantat i Sverige och det var flera månader mellan att skruven opererades in och att tanden skulle sättas på plats så det kunde läka fast ordentligt i käkbenet först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in