2025-01-21, 14:47
Medlem
TPLs avatar
"Självklart pratade jag med lilla gullhjärtat igår 🥰
Vi pratade om våra fina frisyrer och jag fick sååå många komplimanger 🥰❤️🙏 Sen, så berättade hon ALLT om Leo's Lekland hon varit på och haft otroligt roligt 🙌🙌🙌🙌 Det värmer att se den här tjejen GLAD .
"

#Leo's
Citera
2025-01-21, 14:52
Medlem
TPLs avatar
"20 January 2025 16:14:34

Det var tid för lite förändring. Så idag var jag hos min fantastiska frisör Angelica @stylistagenten på @salongvita och lät henne gå loss på mitt hår. Det enda jag sa var att jag vill inte bara vara enfärgad mörk brunett längre. Jag är trött på en och samma färg och vill få den grå utväxten att synas så minimalt som möjligt, samt att jag vill ha mer liv i håret ☺️ När jag ändå satt där och var lite modig, så sa jag som levt med extension konstant i nästan 30 år men slutade med det helt och hållet för snart 3 år sedan, där jag kämpat för att få ut mitt egna hår långt igen. Så bestämde jag mig även för att klippa av håret 🙊 Jag har inte haft mitt egna hår så här kort någonsin tror jag, mer än hälften av min längd försvann 🙊 det känns väldigt annorlunda, men skönt. Just nu känns det kanon och jag blev väldigt nöjd ☺️ Sen får tiden utvisa vad jag trivs bäst med, jag älskar ju som sagt långt hår. Men jag ville testa iaf. om inte annat så tror jag att mitt hår mår bra av en ordentlig klippning. Det växer ju ut igen 😁 Jag är som sagt en kvinna som gillar längre hår mer, det kommer förmodligen aldrig ändras för det är lättare för mig att styla. Men detta känns som sagt skönt just nu och jag behöver en förändring nu inför det nya året. Man måste våga prova, hur ska man annars veta vad man verkligen trivs bäst med ☺️ Det var många som trodde att jag hade färgat det klart när vi bara hade gjort avfärgningen och slingorna🙈🙈🙈 & förlåt mig, men DET VAR INTE snyggt - men TACK till alla som var diplomatiska iaf. och gav trevliga hejarop när ni trodde att det var min nya färg, även om ingen av er förmodligen var ärlig 😂😂😂 Detta blev en kul start på min vecka. Nu kavlar jag upp ärmarna och tar tag i massa saker som bland annat kommer leda till andra stora förändringar inte bara för mig. Kärlek och respekt // A. ❤️
"

Mörk brunett? Anna har väl varit svarthårig i många år.
Citera
2025-01-21, 14:57
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Och vad heter den här snyggingen!
Är det någon kompis som inte har något filter.

https://postimg.cc/64tmnwVq

Bam Bam Bam, det gjorde ont att titta på!

Det är skådespelaren Gösta Bernhard med peruk.

https://www.google.com/search?q=G%C3...&vssid=l&ebo=0
Citera
2025-01-21, 15:26
Medlem
Citat:

Iiiiiiiiii Tänk och vakna med detta
Citera
2025-01-21, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Även om vi inte gör några inlägg så vill jag bara säga att du är oerhört uppskattad, jag har skrattat mycket åt dina träffsäkra texter, i flera trådar.
Du är bästa skribenten i tråden.
Nämen! Tackar ödmjukast!! <3

Vi är i gott sällskap !
Citera
2025-01-21, 17:06
Medlem
Anna verkar vara gäst i Jonna Lundells pod.

Igår teaseade My om att starta upp en podd igen (jag visste inte att hon har haft en?).

Vi går mot spännande, och olyssningsbara, poddtider
Citera
2025-01-21, 17:07
Medlem
osnutens avatar
Att Anna äntligen funnit en väninna är ju jättebra.
Det känns ändå lite olustigt, för vänskap med Anna slutar sällan lyckligt.

Det kan sluta på två sätt:
Antingen råkar gullhjärtat säga något som retar Anna. Anna kapar kontakten. Gullhjärtat förstår ingenting, och blir ledsen

Eller:
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är en tidsfråga innan treåringen tröttnar på Anna och vill leka med likasinnade och Anna kommer att skriva att hon ändå var trött på väninnor som slukade hennes energi

Jag respekterar att släkten låter gullhjärtat umgås med Anna varje dag. Hoppas bara man är medvetna om hur det brukar sluta
Citera
2025-01-21, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"20 January 2025 16:14:34

Det var tid för lite förändring. Så idag var jag hos min fantastiska frisör Angelica @stylistagenten på @salongvita och lät henne gå loss på mitt hår. Det enda jag sa var att jag vill inte bara vara enfärgad mörk brunett längre. Jag är trött på en och samma färg och vill få den grå utväxten att synas så minimalt som möjligt, samt att jag vill ha mer liv i håret ☺️ När jag ändå satt där och var lite modig, så sa jag som levt med extension konstant i nästan 30 år men slutade med det helt och hållet för snart 3 år sedan, där jag kämpat för att få ut mitt egna hår långt igen. Så bestämde jag mig även för att klippa av håret 🙊 Jag har inte haft mitt egna hår så här kort någonsin tror jag, mer än hälften av min längd försvann 🙊 det känns väldigt annorlunda, men skönt. Just nu känns det kanon och jag blev väldigt nöjd ☺️ Sen får tiden utvisa vad jag trivs bäst med, jag älskar ju som sagt långt hår. Men jag ville testa iaf. om inte annat så tror jag att mitt hår mår bra av en ordentlig klippning. Det växer ju ut igen 😁 Jag är som sagt en kvinna som gillar längre hår mer, det kommer förmodligen aldrig ändras för det är lättare för mig att styla. Men detta känns som sagt skönt just nu och jag behöver en förändring nu inför det nya året. Man måste våga prova, hur ska man annars veta vad man verkligen trivs bäst med ☺️ Det var många som trodde att jag hade färgat det klart när vi bara hade gjort avfärgningen och slingorna🙈🙈🙈 & förlåt mig, men DET VAR INTE snyggt - men TACK till alla som var diplomatiska iaf. och gav trevliga hejarop när ni trodde att det var min nya färg, även om ingen av er förmodligen var ärlig 😂😂😂 Detta blev en kul start på min vecka. Nu kavlar jag upp ärmarna och tar tag i massa saker som bland annat kommer leda till andra stora förändringar inte bara för mig. Kärlek och respekt // A. ❤️
"

Mörk brunett? Anna har väl varit svarthårig i många år.
Tre stycken ”som sagt” 😅😅
Citera
2025-01-21, 18:17
Medlem
Citat:

Sitter inte hennes ögonbryn lite väl högt?
Ser väldigt konstigt ut.
Citera
2025-01-21, 18:33
Medlem
Citat:

Ja det gjorde ont att titta på men jag såg inte ens frisyren, bara ögonbrynen……🫣

Har skrivit det tidigare i tråden, tål att upprepas - min syrra skulle fixa brynen och sa till utföraren ”inte som Anna Book”, fick svar ”självklart inte” och ett litet skratt……

Så hennes överdrivna bryn är tydligen allmänt kända.
Citera
2025-01-21, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Att Anna äntligen funnit en väninna är ju jättebra.
Det känns ändå lite olustigt, för vänskap med Anna slutar sällan lyckligt.

Det kan sluta på två sätt:
Antingen råkar gullhjärtat säga något som retar Anna. Anna kapar kontakten. Gullhjärtat förstår ingenting, och blir ledsen

Eller:

Jag respekterar att släkten låter gullhjärtat umgås med Anna varje dag. Hoppas bara man är medvetna om hur det brukar sluta

Alltså ”Gulhjärtat” är typ 5 år gammal..
Citera
2025-01-21, 20:30
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Alltså ”Gulhjärtat” är typ 5 år gammal..
Det är därför jag tycker det känns lite olustigt.
Annas "vanliga" väninnor får ju mer eller mindre skylla sig själva. De vet vad de ger sig in på.
Gullhjärtats släktingar (gissar på mamma och mormor) tycker tydligen det är OK att hon pratar med Anna varje dag.

De vet hur Anna fungerar, att hon är gränslös, och helt plötsligt kan bryta kontakten.
Kanske inte hela världen om det sker? "Tant Anna har inte tid att prata med dig längre."
Senast redigerad av osnuten 2025-01-21 kl. 20:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in