2017-02-26, 21:20
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Ja jävlar... Hon tycker minsann att man ska vara rakryggad och stå för det man tror på, men inte när det riktas mot henne själv. Det kommer att sluta med att de enda som är kvar är de som lismar och smickrar Anna. Hennes insta kommer endast bestå av godkända kommentarer som:
"Åh mums, recept tack!"
"Du borde skriva en kokbok"
"Vad vacker du är Anna"
Och Loreens låt var pissdålig så tyvärr Anna.

Det kommer kanske att bli värre ändå; bara hennes fuskföljare finns kvar. Jag vet inte om de scripten kan skriva kommentarer men tydligen kan de ge likes
Citera
2017-02-26, 21:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soligt
Hon gråter fan alltid tycker jag, och hon verkar alltid ha motgångar i livet?

Hon är en obotlig pessimist som bara ser svart i allting. Skulle solen skina säger hon: snart kommer regnet
Citera
2017-02-26, 23:30
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
Herregud, jag blev blockad av Anna för jag ifrågasatte hennes kommentar om att vi som inte gillade Loreen hade dålig musiksmak... SÅ får man inte göra... Hon är verkligen sjuk i huvudet!!!

Hon blockar till höger och vänster helt oprovocerat och omotiverat. Anna Book är en svårt störd människa och man förstår ju varför halva hennes bekantskapskrets sa upp kontakten med henne för några år sen.
Citera
2017-02-27, 00:29
Medlem
Men hur funkar det när en person blir blockad från Annas matlagningskonto? Finns person fortfarande med som följare, dvs är personen kvar bland de 30000 som följer henne?
Citera
2017-02-27, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Men hur funkar det när en person blir blockad från Annas matlagningskonto? Finns person fortfarande med som följare, dvs är personen kvar bland de 30000 som följer henne?

Vet inte.. Men jag tror att personen ligger kvar i ens lista om man vill avblockera i framtiden.. Men om personen fortfarande räknas som en följare vet jag inte och hittade inget svar på Google heller.
Citera
2017-02-27, 05:09
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Annas matlagningskonto? Det måste jag ha missat, vad heter det kontot?
Citera
2017-02-27, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Annas matlagningskonto? Det måste jag ha missat, vad heter det kontot?

Syftas nog på hennes vanliga instagram där hon lagar mat i livesändning varje kväll..
Citera
2017-02-27, 07:02
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det kommer kanske att bli värre ändå; bara hennes fuskföljare finns kvar. Jag vet inte om de scripten kan skriva kommentarer men tydligen kan de ge likes

Jodå, kommentarer kan också köpas: http://instafollow.se/products/instagram-kommentarer
Citera
2017-02-27, 07:13
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Ja jävlar... Hon tycker minsann att man ska vara rakryggad och stå för det man tror på, men inte när det riktas mot henne själv. Det kommer att sluta med att de enda som är kvar är de som lismar och smickrar Anna. Hennes insta kommer endast bestå av godkända kommentarer som:
"Åh mums, recept tack!"
"Du borde skriva en kokbok"
"Vad vacker du är Anna"
Och Loreens låt var pissdålig så tyvärr Anna.

Ja,och tänk om någon sagt att HON har dålig musiksmak?! Oj, oj, oj.

När Anna får höra att hon inte kan ta kritik blir hon genast irriterad och påstår att hon visst kan ta kritik bara den är befogad. Vilken kritik är det som Anna anser vara befogad? INGEN. Den existerar inte vilket berättigar Queen Bee att fortsätta blocka, grina, klaga och anklaga i fullständigt sinnessjuka försvarstal via alla kanaler hon använder sig av. Hon är en fruktansvärt obehaglig människa .

En sökning på narcissistisk personlighetsstörning borde visa en bild på Anna Book. Hon är sinnebilden för en fullfjädrad narcissist, varenda symptom är utpräglat.
Citera
2017-02-27, 07:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jodå, kommentarer kan också köpas: http://instafollow.se/products/instagram-kommentarer

Aha, då har vi ju kanske förklaringen på de där allra mest positiva kommentarerna som åtminstone jag trodde var hennes barn, Wollter och vad de nu kallar sig. De kanske också är köpta kommentarer. Usch det här blir ju lyteskomik på hög nivå om de flesta av hennes följare och de som kommenterar är köpta och genererade av ett datorprogram
Citera
2017-02-27, 07:45
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5

Jag tror inte att Anna har köpta följare. Hennes galenskaper och frenetiska blockande är nog för folk att tyst fascinerat följa och läsa inläggen och det kan vara därför siffran för tummen upp ligger runt 500.
Däremot har hon tidigare sagt att hon kollar upp nya följare och är det ett anonymt konto dvs utan bilder, inlägg och följare godkänner hon dem inte eftersom risken är stor att ett sådant konto är riggat bara för att kunna kritisera, näthata osv.

Dyker det trots allt upp en hel del sådan konton bland hennes följare skulle de kunna vara köpta eller så hinner hon helt enkelt inte med....Det är mer troligt och sanningen bakom hennes påstående om hur hårt hon jobbar.
Det måste ju vara ett heltidsjobb att producera inlägg, leka tv-kock, återanvända gamla smickrande bilder eller ta nya som skall photoshoppas, censurera och svara på kommentarer, kolla upp följare, blocka, bli kränkt och sedan skriva extremlånga inlägg fyllda med tusentals emojis. Dessutom använder hon ju periodvis Periscope flitigt.
Citera
2017-02-27, 08:34
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
[...] Den existerar inte vilket berättigar Queen Bee att fortsätta blocka, grina, klaga och anklaga i fullständigt sinnessjuka försvarstal via alla kanaler hon använder sig av. [...]

Queen BMI om jag får be!

Den här tråden är fruktansvärt intressant då jag verkligen inte orkar följa henne på sociala medier.
Stort tack till er som uppdaterar oss andra med alla spännande nyheter så man ändå kan se vad hon har för sig! En fascinerande människa på många sätt och vis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in