MER ska det bli, hotar Book med. Älskar att hon aldrig kan behärska sig, alltid är så lättretad och dessutom svarar med långa uppsatser och några hundra smileys. Vissa saker förändras aldrig, tyvärr gör vissa andra det. Som t.ex. tänderna.
annatoledanobook Var precis på BROTTBYMACKEN & hämtade resten utav mina NYA KRITVITA Porslinskronor / tänder DE LUX😁🌟👌🏼 & vi kan börja tidigare med att cementera dom NU!!!!! Ska bli såååå kul! #bästatandläkaren @jelenadentist på @brottbykliniken #hollywoodsmile #white #bigsmile #happywoman #drömmarblirverklighet #triss #sverigelotten
lussan1 Vad hände med naturligt vacker… .även i käften, tycker annars att du rockar
annatoledanobook @lussan1 Vem har påstått något om naturligt vacker?!?!? JAG ÄR naturligt vacker👌🏼❤️😍 det har jag alltid tyckt! Men jag har skaffat porslinständer - för att jag fick skadade tänder efter grova felbehandlingar hos en tandläkare + att jag lider utav svår muntorrhet efter mina 17 tuffa bukoperationer - där 5st har varit livshotande & jag fått ligga länge på sjukhus med flera dropp & slang i munnen. MEN....behöver jag ens förklara mig? 😁😁😁 Och vilken TUR att det är MIN käft & mina tänder 😂 & nu rockar jag mer än någonsin & MER ska det bli💪🏼
https://www.instagram.com/p/BVotre7h...danobook&hl=sv
Kan riktigt höra samtalen kring midsommarbordet framför mig.
- Jag hörde att du var inne på macken häromdagen.
- Ja, jag tankade, köpte lotter och hämtade ut tänder.
- Ursäkta, vad sade du sist?
- KRITVITA porslinskronor. Tänder DE LUX 😁🌟👌🏼
- Mhm, ja, nej, jag ska väl mingla vidare nu...