2017-06-23, 23:09
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Å andra sidan inger de inget direkt förtroende själva, med den där tandläkaren och den där sönderopererade snubben. De är nog glada att ens få lite uppmärksamhet och publicitet.

Man får vad man förtjänar, därför får de dras med Book och tvärtom.

Du har naturligtvis helt rätt. Jag glömde ju det som tant Book alltid tjatar om. Karma. Dom förtjänar varandra.
Citera
2017-06-24, 07:17
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batman4ever
Ett sånt här forum kan bara finnas i ett land: Sverige. Och att folk sitter och hackar på en annan människa på det här viset kan helt säkert bara inträffa i Sverige. Lever för att se sina kvicka käcka sarkastiska kommentarer dyka upp på skärmen. Syjunta. Kafferep. Skvallerbyttor. Den svenska avundsjukan visar en av sina osmakligare sidor. Små män sitter i sina stugor och förstorar sig själva bakom tangentbordet. Jante. Inte undra på att det går utför för landet på alla nivåer. När muhammed klipper kabeln är det slut. Och ni kommer fortfarande inte att ha fattat vad som hände.
Get a grip. Get a life.

Avundsjuka? Hahahahaha.
Snarare är det hela så att en freakshow likt den med allas vår Bookhylla är något som borde rendera i diverse orosanmälningar beträffande uppfostran av ungar, man undrar hur tusan hennes gubbe överhuvudtaget klarar av henne och man skäms för mänskligheten att en person som Book kan få existera med sitt uppförande.
Avundsjuka? Knappast, jag hade inte bytt en enda sak i mitt liv mot en enda sak i trasdocka Anna Books liv.

Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
https://www.instagram.com/p/BVrUo1nh...danobook&hl=sv

Och nu ska det bindas kransar. Av svindyra köpta blommor. Så typiskt henne. Inget är nånsin äkta och nere på jorden. Allt är bara fake och nån slags dyrvariant på white trash.

Köpta blommor? Hur j-a lat får man vara?
Nu är jag varken i ålder för att ha krans själv eller har barn som vill binda kransar men ska det bindas krans skall det ju vara med blommor plockade på egen hand. Men såklart då hade ju Fröken Book varit tvungen att ge sig ut på en sommaräng och då hade vi väl fårr se massa artiklar om hur hon höll på att dö av att det fanns mygg ute eller nåt liknande...
Citera
2017-06-24, 08:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Svindyra köpta blommor? Sedan när betalade Anna för något? Antingen tigger hon eller så tar hon det.

Jo. Jag tänkte det sen. Att hon antagligen stulit blommorna någonstans. Men gaget från Fångarna på fortet måste ju brännas, det är väl det hon håller på med just nu.
Citera
2017-06-24, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Typisk midsommarfirande är ju att man själv går ut och plockar blommorna man skall klä sina kransar och midsommarstången med men inte här för det hade ju varit för jobbigt att göra en sådan sak.

Skall bli roligt om det kommer en bild på hur kransarna blev.
Vad fick dig att själv hamna på sidan? Hade du tänkt hylla Book eller är du bara en nyfiken svensk som vill gotta dig lite?
Citera
2017-06-24, 08:22
Medlem
emma80s avatar
MER ska det bli, hotar Book med. Älskar att hon aldrig kan behärska sig, alltid är så lättretad och dessutom svarar med långa uppsatser och några hundra smileys. Vissa saker förändras aldrig, tyvärr gör vissa andra det. Som t.ex. tänderna.

annatoledanobook Var precis på BROTTBYMACKEN & hämtade resten utav mina NYA KRITVITA Porslinskronor / tänder DE LUX😁🌟👌🏼 & vi kan börja tidigare med att cementera dom NU!!!!! Ska bli såååå kul! #bästatandläkaren @jelenadentist på @brottbykliniken #hollywoodsmile #white #bigsmile #happywoman #drömmarblirverklighet #triss #sverigelotten

lussan1 Vad hände med naturligt vacker… .även i käften, tycker annars att du rockar

annatoledanobook @lussan1 Vem har påstått något om naturligt vacker?!?!? JAG ÄR naturligt vacker👌🏼❤️😍 det har jag alltid tyckt! Men jag har skaffat porslinständer - för att jag fick skadade tänder efter grova felbehandlingar hos en tandläkare + att jag lider utav svår muntorrhet efter mina 17 tuffa bukoperationer - där 5st har varit livshotande & jag fått ligga länge på sjukhus med flera dropp & slang i munnen. MEN....behöver jag ens förklara mig? 😁😁😁 Och vilken TUR att det är MIN käft & mina tänder 😂 & nu rockar jag mer än någonsin & MER ska det bli💪🏼

https://www.instagram.com/p/BVotre7h...danobook&hl=sv

Kan riktigt höra samtalen kring midsommarbordet framför mig.

- Jag hörde att du var inne på macken häromdagen.
- Ja, jag tankade, köpte lotter och hämtade ut tänder.
- Ursäkta, vad sade du sist?
- KRITVITA porslinskronor. Tänder DE LUX 😁🌟👌🏼
- Mhm, ja, nej, jag ska väl mingla vidare nu...
Senast redigerad av emma80 2017-06-24 kl. 08:24.
Citera
2017-06-24, 10:08
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
MER ska det bli, hotar Book med. Älskar att hon aldrig kan behärska sig, alltid är så lättretad och dessutom svarar med långa uppsatser och några hundra smileys. Vissa saker förändras aldrig, tyvärr gör vissa andra det. Som t.ex. tänderna.

annatoledanobook Var precis på BROTTBYMACKEN & hämtade resten utav mina NYA KRITVITA Porslinskronor / tänder DE LUX😁🌟👌🏼 & vi kan börja tidigare med att cementera dom NU!!!!! Ska bli såååå kul! #bästatandläkaren @jelenadentist på @brottbykliniken #hollywoodsmile #white #bigsmile #happywoman #drömmarblirverklighet #triss #sverigelotten

lussan1 Vad hände med naturligt vacker… .även i käften, tycker annars att du rockar

annatoledanobook @lussan1 Vem har påstått något om naturligt vacker?!?!? JAG ÄR naturligt vacker👌🏼❤️😍 det har jag alltid tyckt! Men jag har skaffat porslinständer - för att jag fick skadade tänder efter grova felbehandlingar hos en tandläkare + att jag lider utav svår muntorrhet efter mina 17 tuffa bukoperationer - där 5st har varit livshotande & jag fått ligga länge på sjukhus med flera dropp & slang i munnen. MEN....behöver jag ens förklara mig? 😁😁😁 Och vilken TUR att det är MIN käft & mina tänder 😂 & nu rockar jag mer än någonsin & MER ska det bli💪🏼

Ja och där kom det. Hon skyller sina fula tänder på tidigare tandläkare och operationer. Hoppas Brottbykliniken inser att det är där de kommer att hamna när det skiter sig med någon av leksakständerna. Då jädrar blir det skriverier om hur lurad hon blivit. Igen. Men det är väl karma åt det hållet också.
Just det där om naturligt vacker är också lite roligt. Hon pladdrar så mycket skit så hon orkar inte leva upp till hälften av det i verkligheten. När sedan någon påminner henne så blir hon vansinnig *S*.
Alla utbrott som det ovan visar ju på att Robertos dröm om att allt skulle bli lugnare och bättre gick åt pipsvängen bara veckorna efter att hon kommit hem från BL. Arma människa hur i helvete orkar han.
Det bästa för tant Book vore om hon skaffade sig ett jobb så hon slapp ägna dagarna åt att fokusera enbart på sig själv. Det går henne åt huvudet.

Dessutom uppmärksammade jag att hon lagar en maträtt åt familjen och en åt sig själv. Undrar hur länge hon ska orka se familjen äta mumsig tacos medan hon själv sitter med en gulblaskig soppa med ett blad i. Inte särskilt länge skulle jag tro. Undrar vem/vad hon ska skylla på då när luften gått ur henne och hon börjar glufsa i sig som vanligt igen.

Nä nu måste jag ta lite paus från den här galna tanten. Hon är ju inte ens rolig längre. Bara tragiskt.
Citera
2017-06-24, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Avundsjuka? Hahahahaha.
Snarare är det hela så att en freakshow likt den med allas vår Bookhylla är något som borde rendera i diverse orosanmälningar beträffande uppfostran av ungar, man undrar hur tusan hennes gubbe överhuvudtaget klarar av henne och man skäms för mänskligheten att en person som Book kan få existera med sitt uppförande.
Avundsjuka? Knappast, jag hade inte bytt en enda sak i mitt liv mot en enda sak i trasdocka Anna Books liv.

Köpta blommor? Hur j-a lat får man vara?
Nu är jag varken i ålder för att ha krans själv eller har barn som vill binda kransar men ska det bindas krans skall det ju vara med blommor plockade på egen hand. Men såklart då hade ju Fröken Book varit tvungen att ge sig ut på en sommaräng och då hade vi väl fårr se massa artiklar om hur hon höll på att dö av att det fanns mygg ute eller nåt liknande...

Oförtjänt kranskritik tycker jag. Kransarna av svenska maskrosor och annat fjösigt blir sällan vackra och stabila. Har sett damer på min Facebook med maffiga kransar av köpeblommor och det är väl okej? Kan man ha snittblommor på bordet, så kan man också ha dem i håret.
Citera
2017-06-24, 11:30
Medlem
Tunnan har blivit smal :S
Ser hemsk ut.
Citera
2017-06-24, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperBatMan
Tunnan har blivit smal :S
Ser hemsk ut.

Nu fick hon ju kritik för att hon såg hemsk ut som rund, så hon verkar sitta i en rävsax estetiskt sätt. Men man ska också komma ihåg att när man rasar i vikt som äldre så tappar man ofta fett på ofördelaktiga ställen som gör att man ser mycket gammal och tärd och rynkig ut. Fett i ansiktet funkar t ex som ett naturligt "botox" som fyller ut och lyfter anletsdragen. Men oavsett så är det sundare att vara i form, särskilt runt 40-50, när hjärt- och kärlsjukdomar annars kryper på. Så nog gör hon rätt alltid.

Sedan att hon tydligen lagt 120 000 per käke på tänderna (enligt nån följare på instagram) är ju hutlöst, hon måste ju sitta på nåt arv eller nå´t för de verkar ju inte direkt ha stora inkomster eftersom Roberto har två jobb med vanlig svenssonlön och hennes egen karriär är ju över. Eller så har gaddarna tagits på avbetalning eller via banklån.
Citera
2017-06-24, 15:02
Medlem
godboys avatar
Citat:

Ha ha. Ja. Felbehandlad av sin förre tandläkare, säkert! Han/hon har väl sagt att det inte skulle bli estetiskt med så stora vita tänder och därmed har väl Fettot blivit grinigt. Har väl för mig att hon påstår att hon blivit felbehandlad på andra ställen med. Men vad vet hon som knappt gått ur grundskolan.

Ang hennes muntorrhet så tror jag nog snarare att den beror på medicinering. Många psykofarmaka har muntorrhet som biverkan. Sen så ska ju alltid fettot överdriva något så förbannat.
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ja och där kom det. Hon skyller sina fula tänder på tidigare tandläkare och operationer. Hoppas Brottbykliniken inser att det är där de kommer att hamna när det skiter sig med någon av leksakständerna. Då jädrar blir det skriverier om hur lurad hon blivit. Igen. Men det är väl karma åt det hållet också.
Just det där om naturligt vacker är också lite roligt. Hon pladdrar så mycket skit så hon orkar inte leva upp till hälften av det i verkligheten. När sedan någon påminner henne så blir hon vansinnig *S*.
Alla utbrott som det ovan visar ju på att Robertos dröm om att allt skulle bli lugnare och bättre gick åt pipsvängen bara veckorna efter att hon kommit hem från BL. Arma människa hur i helvete orkar han.
Det bästa för tant Book vore om hon skaffade sig ett jobb så hon slapp ägna dagarna åt att fokusera enbart på sig själv. Det går henne åt huvudet.

Dessutom uppmärksammade jag att hon lagar en maträtt åt familjen och en åt sig själv. Undrar hur länge hon ska orka se familjen äta mumsig tacos medan hon själv sitter med en gulblaskig soppa med ett blad i. Inte särskilt länge skulle jag tro. Undrar vem/vad hon ska skylla på då när luften gått ur henne och hon börjar glufsa i sig som vanligt igen.

Nä nu måste jag ta lite paus från den här galna tanten. Hon är ju inte ens rolig längre. Bara tragiskt.
Sen att hon fick hämta ut tänderna själv, bara det är ju helkonstigt. Du har ju jag bara en krona på en av mina tänder, men den går inte att ens särskilja från mina övriga äkta. I alla fall så kom min krona till min tandläkare och jag behövde aldrig hämta ut dem själv på posten. Men som jag sagt tidigare: troligen är de sända mot postförskott då fläsket är känt för att inte betala för sig. Kanske vågade inte denna suspekta tandläkare chansa på att beställa tänderna till kliniken och att Fettot skulle smita från notan. Kan ju vara så att tandläkaren gör jobbet gratis mot all den publicitet Fettot "bjuder" på. Men hon kan då inte läst på om fettot.

Dessutom att de gör läppförstoringar och Botox på samma klinik gör ju inte att förtroendet blir högre för kliniken direkt.
Citera
2017-06-24, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ha ha. Ja. Felbehandlad av sin förre tandläkare, säkert! Han/hon har väl sagt att det inte skulle bli estetiskt med så stora vita tänder och därmed har väl Fettot blivit grinigt. Har väl för mig att hon påstår att hon blivit felbehandlad på andra ställen med. Men vad vet hon som knappt gått ur grundskolan.

Ang hennes muntorrhet så tror jag nog snarare att den beror på medicinering. Många psykofarmaka har muntorrhet som biverkan. Sen så ska ju alltid fettot överdriva något så förbannat.

Sen att hon fick hämta ut tänderna själv, bara det är ju helkonstigt. Du har ju jag bara en krona på en av mina tänder, men den går inte att ens särskilja från mina övriga äkta. I alla fall så kom min krona till min tandläkare och jag behövde aldrig hämta ut dem själv på posten. Men som jag sagt tidigare: troligen är de sända mot postförskott då fläsket är känt för att inte betala för sig. Kanske vågade inte denna suspekta tandläkare chansa på att beställa tänderna till kliniken och att Fettot skulle smita från notan. Kan ju vara så att tandläkaren gör jobbet gratis mot all den publicitet Fettot "bjuder" på. Men hon kan då inte läst på om fettot.

Dessutom att de gör läppförstoringar och Botox på samma klinik gör ju inte att förtroendet blir högre för kliniken direkt.

Det är inte porslinskronor utan fasader som AB hämtat ut från macken. Fasader finns i både dyrare och enklare material.
Citera
2017-06-24, 15:46
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Det är inte porslinskronor utan fasader som AB hämtat ut från macken. Fasader finns i både dyrare och enklare material.
Okej, ja rätt ska vara rätt! Men i vilket fall, brukar inte även tandfasader levereras direkt till kliniken där de monteras? Kanske en underordnad fråga egentligen.

Vidare tänker ju jag direkt att hon köpt, de billigaste billiga fasader. Kanske är de bra, inte vet jag. Men man har ju läst ibland om fasader som släpper osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in