2017-06-23, 09:34
Medlem
Torrskodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Brottbykliniken verkar inte riktigt ha koll på vad som är
bra reklam eller inte...

https://www.instagram.com/p/BR5TOJtA...rottbykliniken

Den "naturliga" skönheten på "reklamfilmen" arbetar på #Brottbykliniken.
Jodå minsann, kolla bara in hans lika naturliga tänder.
Tänderna är både vita, raka och enhetliga.
Sen att det lyser fejk lång väg verkar Brottbykliniken, Tunnan eller Silver inte bry sig i. Nejdå, huvudsaken är att de är vitare än de tidigare hade tydligen. Snart kommer LillTunnan börja le/skratta på sina photoshoppade bilder också när hon fått nya gaddar.

Tunnan eller LillTunnan har inga pengar, karln får jobba dubbla pass och de har inte ens råd att fixa
tvättmaskinen.
Tunnan och dottern får hårförlängning, nagelförlängning och de vidriga gaddarna gratis mot att de
taggar företagen i tid och otid.

Man blir verkligen beklämd av att se det här, män och kvinnor unga och gamla som vanställer sig så här
Är det någon form av "skönhets"-anorexi?

Jag känner mej inte trygg med att så här osäkra och vinddrivna människor ska vara förebilder för vårt uppväxande släkte.
Den andra sidan av myntet är lika dålig det är de som utför de här åtgärderna, och tjänar pengar på de jagsvaga individerna, får en känsla att det är folk som skulle kunna hoppa över till att langa droger eller starta pyramidspekulationer om det här vanställandet av människor skulle förbjudas.
Citera
2017-06-23, 11:14
Medlem
Parallaxs avatar
Detta är det sjukaste som hänt på länge! Riktiga kronor tillverkas av riktiga tandtekniker som är proffs inom sitt område. Har själv fått en krona en gång i tiden och den gick inte att skilja från en riktig tand, varken okulärt eller känslan i munnen. Och nej, jag hämtade inte ut den hos ett postombud.

Låt mig sia att om något år sitter tunnan där med sina nedslipade orginalgaddar med lossnade fasader och kronor och lipar i Expressen och asförbannad pch djupt besviken på tandläkaren. Troligen kommer en crowdfunding att startas för att finansiera en återställning av skiten...

Det måste finnas lite att gräva fram om Brottykliniken kan man tycka.

Bonuskul är att tandläkaren heter Jelena LEPPänen
Citera
2017-06-23, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Jag tror hon kommer skylla på macken där hon hämtade ut paketet, att det inte fungerade kommer bero på att det på ett så "ovärdigt" ställe inte har hanterats rätt. Hur kan hennes plastsaker få hanteras av en mack? Hur kan hon tvingas nedlåtas att gå till en ställe där det säljs smutsiga saker som bensin och gammal korv för att hämta ut det?

Förövrigt verkar ju hela storyn med dyngklinik, plastaskit och allt med tänderna vara för rolig för att vara sann...

Brottbyklinikenpresenterar sig: "...Modern utrustning i en lantlig miljö."
Följt av foto på en vedbodliknande byggnad ute i snön...
Citera
2017-06-23, 12:26
Medlem
ABCD1s avatar
"Och ett stort TACK - till alla 5.000 - 6.000 nya följare 🙏🏼 Som jag fått de senaste två veckorna tack för att ni ALLA följer mig🍃🌸 PUSS!!!"
skriver hon på instagram.

Stackarn fattar inte att många av de följarna enbart är där för att se denna pinsamma människa göra bort sig ännu mer. Det är INTE för hennes #33årsomartist, #ABC som de vill glutta på hennes pinsamma liv trots att hon tror det.

Stackars krake att hon inte förstår att normalbegåvade tycker hon ENBART är pinsam!

Sen slåss hon med näbbar och klor för att vi ska tro att hon är SÅÅÅÅÅÅ NÖÖÖÖÖJD med gaddarna och att det är hoooon som bestämmer! Tunnan har inte förmågan att inse att hon gjort något fel och ånbra sig. Därför kommer hon intill döden hävda att hon är såååå nööööjd som sagt. Även om de flesta som har det minsta sinne för estetik att hennes tänder är INTE snygga.

De är för vita, stora och skriker FEJK men som sagt, även om Tunnan skulle anse det också skulle hon aldrig erkänna ett misstag när hon gör ALLT för att det ska se ut som om hennes taskiga liv är såå lyckat. Gäller även hennes familj som hon tycker är såååå lyckad.
*host host* med son som är misstänkt för brott...

Är inte bara tandfasad den kvinnan/familjen har...

Vi andra ser en trasig dysfunktionell familj utan pengar som tyvärr gör ALLT för att få det se ut som om de är lyckliga och hellre fejknaglr, fejkhår, fejktänder och flera GBP operationer än att ha råd att betala tvättmaskinsreparatören trots att karltoffeln får slita med dubbla jobb för att "plufsorna" till fru och ungar ska ha råd med detta fejk. Tragiskt!
Senast redigerad av ABCD1 2017-06-23 kl. 12:39.
Citera
2017-06-23, 12:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Har hon fått 5-6000 nya följare på 2 veckor?
Frågan är ju om det är riktiga följare eller datorgenererade följare. Det är ju bara några stycken som brukar kommentera hennes bilder vad jag begriper det och de verkar ju bara fråga efter en massa recept konstigt nog. Kanske de hoppas kunna ställa upp i Masterchef med hjälp av Annas recept.
Citera
2017-06-23, 14:01
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
[i]
Vi andra ser en trasig dysfunktionell familj utan pengar som tyvärr gör ALLT för att få det se ut som om de är lyckliga och hellre fejknaglr, fejkhår, fejktänder och flera GBP operationer än att ha råd att betala tvättmaskinsreparatören trots att karltoffeln får slita med dubbla jobb för att "plufsorna" till fru och ungar ska ha råd med detta fejk. Tragiskt!

Detta.

Hon är tragisk och trasig.
Citera
2017-06-23, 14:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
"Och ett stort TACK - till alla 5.000 - 6.000 nya följare 🙏🏼 Som jag fått de senaste två veckorna tack för att ni ALLA följer mig🍃🌸 PUSS!!!"
skriver hon på instagram.

Stackarn fattar inte att många av de följarna enbart är där för att se denna pinsamma människa göra bort sig ännu mer. Det är INTE för hennes #33årsomartist, #ABC som de vill glutta på hennes pinsamma liv trots att hon tror det.

Stackars krake att hon inte förstår att normalbegåvade tycker hon ENBART är pinsam!

Sen slåss hon med näbbar och klor för att vi ska tro att hon är SÅÅÅÅÅÅ NÖÖÖÖÖJD med gaddarna och att det är hoooon som bestämmer! Tunnan har inte förmågan att inse att hon gjort något fel och ånbra sig. Därför kommer hon intill döden hävda att hon är såååå nööööjd som sagt. Även om de flesta som har det minsta sinne för estetik att hennes tänder är INTE snygga.

De är för vita, stora och skriker FEJK men som sagt, även om Tunnan skulle anse det också skulle hon aldrig erkänna ett misstag när hon gör ALLT för att det ska se ut som om hennes taskiga liv är såå lyckat. Gäller även hennes familj som hon tycker är såååå lyckad.
*host host* med son som är misstänkt för brott...

Är inte bara tandfasad den kvinnan/familjen har...

Ja tyvärr är hon lite som Hyacint i serien Skenet bedrar. Till och med toffeln till hennes man porträtteras i serien.

https://www.youtube.com/watch?v=caYP0utGeic&t=51s
Citera
2017-06-23, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Men alltså VAD I HELVETE!?!?!?!

Han jobbar alltså på kliniken där hon får sina tänder fixade?

Både kliniken och Book har REDIGA problem! Den ena är ju fan värre än den andre!
Men va fan...
Citera
2017-06-23, 16:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Brottbykliniken verkar inte riktigt ha koll på vad som är
bra reklam eller inte...

https://www.instagram.com/p/BR5TOJtA...rottbykliniken

Den "naturliga" skönheten på "reklamfilmen" arbetar på #Brottbykliniken.
Jodå minsann, kolla bara in hans lika naturliga tänder.
Tänderna är både vita, raka och enhetliga.
Sen att det lyser fejk lång väg verkar Brottbykliniken, Tunnan eller Silver inte bry sig i. Nejdå, huvudsaken är att de är vitare än de tidigare hade tydligen. Snart kommer LillTunnan börja le/skratta på sina photoshoppade bilder också när hon fått nya gaddar.

Tunnan eller LillTunnan har inga pengar, karln får jobba dubbla pass och de har inte ens råd att fixa
tvättmaskinen.
Tunnan och dottern får hårförlängning, nagelförlängning och de vidriga gaddarna gratis mot att de
taggar företagen i tid och otid.

Men vad är det här? Anna får hämta ut sitt paket med tänder på macken och klinikens receptionist sitter i morgonrocken på arbetstid och spelar in reklam. Det blir ju bara värre och värre. Kliniken är ju ett luftslott som när som helst kan explodera i atomer

Trots detta gör Anna reklam för den i tidningen. Undrar vad det var för en slags "vän" som rekommenderade kliniken till henne.

http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...6wFUP@SH1QBxQ/

Citat:
Anna Book hänger i Brottby, något hon nyligen förkunnade på Instagram. Och flera framstående personer tar turen till Vallentuna för att gapa stort visar det sig.

Tandläkaren i Brottby, Jelena Leppänen, har många kända patienter. En av dem är artisten Anna Book Toledano, som är lyrisk över sin nya tandläkare.
– Jag har valt Jelena och hennes mottagning av den enkla anledningen att en vän till mig berättade om henne för över ett år sedan, och hon var så nöjd, säger artisten Anna Book Toledano.
Hon och familjen har gått hos en annan tandläkare i 3,5 år.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-06-23 kl. 16:42.
Citera
2017-06-23, 17:44
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Men vad är det här? Anna får hämta ut sitt paket med tänder på macken och klinikens receptionist sitter i morgonrocken på arbetstid och spelar in reklam. Det blir ju bara värre och värre. Kliniken är ju ett luftslott som när som helst kan explodera i atomer

Trots detta gör Anna reklam för den i tidningen. Undrar vad det var för en slags "vän" som rekommenderade kliniken till henne.

http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...6wFUP@SH1QBxQ/

– Men den vården har varit under all kritik för oss allihop. Och för två veckor sedan fick jag nog. Kände att inget stämde, och äntligen kontaktade jag Jelena. Redan efter två besök så känner jag mig lättare i själ, hjärta och sinne.

Citera
2017-06-23, 18:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec

– Men den vården har varit under all kritik för oss allihop. Och för två veckor sedan fick jag nog. Kände att inget stämde, och äntligen kontaktade jag Jelena. Redan efter två besök så känner jag mig lättare i själ, hjärta och sinne.

Hon glömde ju att säga att det också har blivit lättare i plånboken efter besöken
Citera
2017-06-23, 19:08
Medlem
Tandläkaren ville egentligen ha sin praktik på Östermalm. Var hämtar folket där ut sina tänder någonstans? Sen var det en massa nöjda kändisar men inga namn? 2,5 år har hon haft sin praktik och klart att folk inte behöver vara rädda då tänderna kommer i en påse som man bara trycker dit.

Komiskt är också hur Anna beklagade sig över den tidigare tandläkaren sen 3,5 år tillbaka, hur illa behandlade hela familjen blivit där. Förmodligen har hen berättat för Book vad det kostar att sätta in nya tänder och kanske avrått från att ta dom absolut vitaste? Alla vi som haft några som helst problem med tänder skulle nog tvekat att anlitat Annas sista som satt in garnityret. Vill gärna veta vilka fler kändisar som gått där vilket påstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in