Citat:
Ursprungligen postat av
illbatting09
Det ligger ett klipp på Instagram från Celine Dions konsert i Stockholm där AB var. Hon har PÅ ALLVAR hashtaggat "#mywork #for33years". Är Anna och Celine kolleger i ABs ding-ding värld? Är deras liv och karriärer, liksom, jämförbara?
Edit: från kommentarsfältet
tutan1985
Men...var inte du på Läckbergs bröllop som alla andra?
2d agoannatoledanobook annatoledanobook
@tutan1985 😂😂😂😂😂😂 Den var rolig!!! Varför skulle jag vara det?!? Och vilka är alla andra?!? Nej, som sagt - Jag var med min man på Celin Dion 🌟👌🏼💗👍🏼💗🙌🏽 BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE.
Haha! Ja, men i hennes skadade hjärna så tror fettot att hon är lika duktig och snygg som Celine. Hon är ju heeeelt skallskadad!
Klart hon är ap-sur eftersom hon inte fick vara med på Läckbergs bröllop. Hon har ju ansett att de är nära vänner. Men Läckberg blev väl förvarad om vad som hände på Rednecks Annikas bröllop.
Hade dock varit kul om hon ändå blivit bjuden och gjort bort sig IGEN. Jag gillar varken Tunnan eller Läckberg.
EDIT: Jobbigt för Tunnan att alla fattar att hon bara ljuger o manipulerar, men själv tror hon att hon är en stor stjärna. Och självklart är Tunnan här inne och läser, troligen dagligen, detta har ju visat sig genom hennes insta- kommentarer ganska ofta.