Det är inte många som imponerats av hennes senaste inlägg om att hon själv varit utsatt.
vaavanceSök hjälp till din son, han är inte frisk mentalt och lär inte bli det heller om hans egna mamma tycker det är rätt att han utnyttjar berusade icke byxmyndiga flickor. All kärlek till offrets familj.
alessiatonelliAtt du precis gillat en kommentar där någon påstår att domen är löjlig är ju bara helt stört. Hur kan DU sitta och försvara din son som har våldtagit en människa? Som har förstört en människas liv? Som har skapat trauman för en ung tjej, trauman som kommer finnas med henne i resten av hennes liv. Hur kan DU sitta och förminska det här? Och att du säger att du själv blivit sexuellt utnyttjad men samtidigt skyller på offret i det här fallet är ju helt sjukt? Om någon så borde ju DU förstå hur det känns att bli så vidrigt behandlad och förminskad som en person blir när hen blir våldtagen eller sexuellt utnyttjad osv. Du borde ju förstå. Det är vidrigt det du gör, du skyddar en våldtäktsman.
hbengtsarHur kan en fällande dom vara löjlig?!
izabjorkHörru Snooken, och ja jag kallar dig Snook. För det är var du är, en riktig jävla orm. Och nej man kan inte sitta och säga, åh mamma är alltid mamma och blablabla. Oavsett vem du är till honom så ÄR han en våldtäktsman, jag vet inte men tror inte att du gillar snubben som sexuellt utnyttjade dig när du var liten? Eller juste, förövaren är ju faktiskt inte alltid förövaren. Jag tycker att det är extremt pinsamt hur DU som offentlig person kan bete dig såhär. Jag hoppas att du och din våldtäkts son får en riktigt hemsk resa i Spanien, att någon blir biten av en haj, att du ramlar av springbandet. Jag hoppas att ni inte får en lugn stund. Undra hur länge denna får ligga kvar