2017-07-10, 22:40
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Är det här någon historia hon dragit tidigare.....om att hon blivit sexuellt utnyttjad som barn eller är det något nytt hon fabulerat ihop för att få åtminstone några som tycker synd om henne.

Var det Skumberg som var framme, lockade med wienerbröd?

Nej, det var inte oväntat att Sveriges största offer skulle spela ut ett nytt offerkort. Troligen så ljuger hon eftersom vi inte hört om det tidigare.
Citera
2017-07-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Hahahahaha kommentarerna strömmar in...

Precis efter jag kopierat dom som började fläskpaddan att radera

Frågan är varför puckot inte bara stänger av kommentarsfunktionen.. Eller är hon rädd att missa någon som slickar henne i röven?
Citera
2017-07-10, 22:50
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Var det Skumberg som var framme, lockade med wienerbröd?

Nej, det var inte oväntat att Sveriges största offer skulle spela ut ett nytt offerkort. Troligen så ljuger hon eftersom vi inte hört om det tidigare.

OM hon nu som av någon underlig anledning (vilket jag inte tror) har blivit sexuellt utnyttjad som ung så borde det väl vara offret hon ska skydda och värna om och inte förövaren.
Hon är fanimig helt vriden den där tanten. Riktigt otäck. Nu har man fått se ytterligare en sida hos tanten som är helt galen.
Undrar vad hennes såtaste gulligullare typ kärringen wollter tycker om det här.
Jag gör som du freddie och sätter en tjuga på Skumber och wienerbröden. Hade det varit någon sanning bakom det här påståendet så hade vi fått läsa det som en följetong i pressen likt alla hennes femtioelva magoperationer.
Tur hon inte är Pinoccio för då hade hennes näsa räckt från Stockholm till Malmö vid det här laget.
Citera
2017-07-10, 22:55
Medlem
Tagelapas avatar
Det är inte många som imponerats av hennes senaste inlägg om att hon själv varit utsatt.

vaavanceSök hjälp till din son, han är inte frisk mentalt och lär inte bli det heller om hans egna mamma tycker det är rätt att han utnyttjar berusade icke byxmyndiga flickor. All kärlek till offrets familj.

alessiatonelliAtt du precis gillat en kommentar där någon påstår att domen är löjlig är ju bara helt stört. Hur kan DU sitta och försvara din son som har våldtagit en människa? Som har förstört en människas liv? Som har skapat trauman för en ung tjej, trauman som kommer finnas med henne i resten av hennes liv. Hur kan DU sitta och förminska det här? Och att du säger att du själv blivit sexuellt utnyttjad men samtidigt skyller på offret i det här fallet är ju helt sjukt? Om någon så borde ju DU förstå hur det känns att bli så vidrigt behandlad och förminskad som en person blir när hen blir våldtagen eller sexuellt utnyttjad osv. Du borde ju förstå. Det är vidrigt det du gör, du skyddar en våldtäktsman.

hbengtsarHur kan en fällande dom vara löjlig?!

izabjorkHörru Snooken, och ja jag kallar dig Snook. För det är var du är, en riktig jävla orm. Och nej man kan inte sitta och säga, åh mamma är alltid mamma och blablabla. Oavsett vem du är till honom så ÄR han en våldtäktsman, jag vet inte men tror inte att du gillar snubben som sexuellt utnyttjade dig när du var liten? Eller juste, förövaren är ju faktiskt inte alltid förövaren. Jag tycker att det är extremt pinsamt hur DU som offentlig person kan bete dig såhär. Jag hoppas att du och din våldtäkts son får en riktigt hemsk resa i Spanien, att någon blir biten av en haj, att du ramlar av springbandet. Jag hoppas att ni inte får en lugn stund. Undra hur länge denna får ligga kvar
Citera
2017-07-10, 22:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Frågan är varför puckot inte bara stänger av kommentarsfunktionen.. Eller är hon rädd att missa någon som slickar henne i röven?

Det vore liksom det givna. Media kommer ändå inte skriva om denna dom då först och främst killen är under 18 och inte heller någon kändis på egna ben (ja åtminstone lite som dessa Wahlgrens ungar då). Tror väl inte heller hon egentligen vill att media nu ska skriva om att hon drabbats av en hatstorm på nätet då det då kommer fram i kommentar via AB, Expressen osv vad som nu utlöst denna storm.

Men återstår att se hur Anna agerar här. Bästa stänga av bara, det gör nog 99,9% rätt direkt. Anna kanske blir den promillen som nu ger sig in i kamp.
Citera
2017-07-10, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
hur länge sen var det då?

och ja tycker inte killen skall hängas ut. då han inte ens är kändis och under 18.

Men läs domen istället.

Denna tråden handlar om fettklumpen Anna och eftersom hennes son Antonio Toledano Book är en dömd barnvåldtäktsman så är det helt ok att skriva om det lilla äckliga fega svinet här i tråden.

Ingen bryr sig vad DU tycker.
Citera
2017-07-10, 23:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
"annatoledanobook@rebeccadadda Och jag vart sexuellt utnyttjad som barn - utan berusning. Jag VET vad jag pratar om - i ALLT. Som sagt, respekt & kärlek & värdighet gentemot alla minderåriga🙏🏼🙏🏼🙏🏼
annatoledanobook@bellaskamp Nej, men sexuellt utnyttjad som barn. Tvi på dig - vidriga lilla okunniga människa. Sedan är vi faktiskt TVÅ människor som uppfostrat våra barn. Vi vilar i vårt & respekterar ALLA MINDERÅRIGA I ALLA LÄGEN."

Är det här någon historia hon dragit tidigare.....om att hon blivit sexuellt utnyttjad som barn eller är det något nytt hon fabulerat ihop för att få åtminstone några som tycker synd om henne.

Nä eftersom vi inte hört den historien tidigare är det nog så att hon hittar på det i stunden. Hade det varit sant hade hon suttit år efter år och gråtit ut om detta övergrepp. Människan är sjuk
Citera
2017-07-10, 23:32
Medlem
Fler kommentarer som måste kopieras innan grisen raderar dom:

Citat:
discosteffeKäften nu Anna, låt ditt PR-folk sköta det här. Du är bara pinsam som sitter och förlöjligar våldtäkter och försvarar en våldtäktsman för att det råkar vara din son. Svälj stoltheten och inse att din sons värderingar och kapacitet för moraliskt tänkande är Sveriges största flopp sen du ställde upp i Lets Dance. #sittneribåten #tvi

emmaizabelleeVad är de för fel på dig? Hur kan du sitta och försvara en våldtäkt? Spelar ingen jävla roll att han är din son. Hur kan man försvara något så vidrigt?

privatazariizStyrke kramar? Hon har uppfostrat en äcklig våldtäktsman. @6barnsmorsan

linatagesson@sofiasverker @charlottelanden @annatoledanobook

sandrazaricskydda inte förövaren. skydda offret, oavsett relation. förövaren förtjänar straffet, offret får lida med händelsen livet ut. det är inte ditt fel som förälder att din son blivit dömd för våldtäkt, men att stå på hans sida i detta är sjukt fel.
jennytelofssonJag förstår inte hur man som mamma kan försvara sin son i alla lägen. Han har våldfört sig på en berusad liten tjej, ett barn(!!). Förskjut honom från familjen och låt han ta den konsekvensen om den än kan verka hård. Ingen vill väl umgås med en våldtäktsman? Än mindre skydda? Skäms.
sandrazaricsnacka inte om att förövaren "mår dåligt" pga händelsen och att han går igenom massa hemskt när det är HAN som orsakat detta för sig själv och förstört någons liv

vinxenFy fan, jag vill kräkas. Att försvara våldtäkt är vidrigt. Men att försvara våldtäkt mot barn är omänskligt. Skämmes!!!!

sofiasverkerTror att de flesta föräldrar kommer att stå vid sitt barns sida oavsett vad de gör. Eller åtminstone känna sympati eller empati till dem. Har ni inte barn, så uttryck er inte om det.

lindastenisTycker det är helt sjukt att du som mamma normaliserar vad din son har gjort. Du försvarar att din son är dömd för våldtäkt mot ett minderårigt barn! Skuldbelägg aldrig offret! Tappade all min respekt för dig.

katarinaindergandJa jag tycker också att det är hemskt att du försvarar honom han har ju blivit fälld flera gånger tidigare också. Usch så vidrigt

robinshoanDu är lika vidrig som din son till våldtäktsman. Ni borde ha blivit aborterade båda två.

sthlm_blocket7Din son är våldtäktsman

ejenstammelinVad har hänt ? Nu har jag nog missat nåt ? 😳🤔

namkcaboliver@annatoledanobook vafan garvar du åt din feta hora. Du har fött ett våldtäktsbarn.
Citera
2017-07-10, 23:36
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Men läs domen istället.

Denna tråden handlar om fettklumpen Anna och eftersom hennes son Antonio Toledano Book är en dömd barnvåldtäktsman så är det helt ok att skriva om det lilla äckliga fega svinet här i tråden.

Ingen bryr sig vad DU tycker.
Ochdet finns ytterligare en omständighet som i högsta grad är Annas (och Toffelns) ansvar. Nämligen att det var Antonio som skaffade spriten samt satt hemma hos mamsen och söp. Det var han som gav sprit till 13-åringen.

Frågan är var de tre vuxna i familjen befann sig? Var alla borta just då, eller satt de och söp tillsammans?

Om Anna kunde prioritera sina barn framför att pladdra på periscope eller sitt utseende, hade detta kanske aldrig hänt.

Vet att han langat sprit i flera år. Jag skrev ett inlägg om det när jag hörde det första gången. Det talades även om droger o stöldgods. Visar bara vilken trasig barndom han haft. Lyckliga barn håller inte på med sån skit. Offerkoftan o Toffeln är usla föräldrar.
Citera
2017-07-10, 23:54
Medlem
ABCD1s avatar
Nu har "marknadsCHEFEN" Felicia Book gjort sitt Instagram privat.
Hur ska det då gå med alla filterbilder som hon så gärna
delar med sig av?

Det var väntat att Tunnan och resten av den dysfunktionella familjen
skulle skylla på offret och vittnena.
Vi känner Anna Book!
Hon eller hennes fiiiiiina familj gör aldrig något fel!
#villmansåkanman
#mårsååååbranu
Citera
2017-07-10, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Nu har "marknadsCHEFEN" Felicia Book gjort sitt Instagram privat.
Hur ska det då gå med alla filterbilder som hon så gärna
delar med sig av?

Det var väntat att Tunnan och resten av den dysfunktionella familjen
skulle skylla på offret och vittnena.
Vi känner Anna Book!
Hon eller hennes fiiiiiina familj gör aldrig något fel!
#villmansåkanman
#mårsååååbranu

Hon får väl lägga upp några filtrerade bilder på brottbyklinikens konto istället..
Citera
2017-07-11, 05:30
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ochdet finns ytterligare en omständighet som i högsta grad är Annas (och Toffelns) ansvar. Nämligen att det var Antonio som skaffade spriten samt satt hemma hos mamsen och söp. Det var han som gav sprit till 13-åringen.

Frågan är var de tre vuxna i familjen befann sig? Var alla borta just då, eller satt de och söp tillsammans?

Om Anna kunde prioritera sina barn framför att pladdra på periscope eller sitt utseende, hade detta kanske aldrig hänt.

Vet att han langat sprit i flera år. Jag skrev ett inlägg om det när jag hörde det första gången. Det talades även om droger o stöldgods. Visar bara vilken trasig barndom han haft. Lyckliga barn håller inte på med sån skit. Offerkoftan o Toffeln är usla föräldrar.
Sen kan man undra hur Antonio köpte in spriten och vart han sen förvarade den. Noll koll från föräldrarna hur som och kanske dom eller ett äldre syskon är inblandade rent av med tanke på den familjens låga moral?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in