2017-04-23, 16:58
Medlem
Silverskors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Respekt till dig min vän.
Själv håller jag mig därifrån och läser här istället. Min lilla gnomehjärna klarar inte hur mycket påfrestningar som helst.
Tack till er alla som uppdaterar med skvaller här och skonar mig från att gå in på sidor som är skadliga för min hälsa.

MVH/Gnomegirl

Tack tack! 💗💗💗👍🏻👍🏻👍🏻😍😍😍
#villmansåkanman
Citera
2017-04-23, 17:00
Medlem
Silverskors avatar
All den här maten som läggs upp och fotas....undra hur mycket som är ekologiskt?
Citera
2017-04-23, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Hennes vänner skulle aldrig våga ens andas kritik mot Anna, så det tror jag inte att dom gjort. Tror inte ens hennes familj skulle våga yttra sig heller, som alla vet så kan Anna inte ta kritik, inte ens konstruktiv kritik.
Undrar hur länge denna väna sida kommer hålla i sig, sist var det några månader, och då var det Arga Snickaren som till sist fick henne att flippa....igen.

Hon och agenten Erwik kommer snart vara ovänner pga nåt fel han gjort mot henne, det kan jag slå vad om. Tandläkaren får också passa sig om inte divan blir nöjd med protesen.
Citera
2017-04-23, 19:26
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Hennes vänner skulle aldrig våga ens andas kritik mot Anna, så det tror jag inte att dom gjort. Tror inte ens hennes familj skulle våga yttra sig heller, som alla vet så kan Anna inte ta kritik, inte ens konstruktiv kritik.
Undrar hur länge denna väna sida kommer hålla i sig, sist var det några månader, och då var det Arga Snickaren som till sist fick henne att flippa....igen.

Tror faktiskt de flesta kändisar och andra i Fläsktunnans närvaro väljer att bara skita i henne. De vet att det blir etter värre om de går i konflikt med henne. Hon kan ju ägna hela dagarna åt att smutskasta de/den som blir ovän med henne då hon inte har något att göra i övrigt. De mer normala har väl lärt sig att bara ignorera Fläsket och på så vis låta konflikt och relation dö ut av sig själv.

T ex Camilla Läckberg, som enligt Fläsket varit en god vän, sket ju att bjuda in henne på sitt releaseparty, säkert eftersom hon sent omsider upptäckt vilken hemsk människa Fläsket är. Sen har jag personligen inget till övers för idioten Läckberg.
Citera
2017-04-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverskor
All den här maten som läggs upp och fotas....undra hur mycket som är ekologiskt?

En annan fråga är vem som äter upp allt det hon lägger upp och publicerar?
Citera
2017-04-23, 22:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
En annan fråga är vem som äter upp allt det hon lägger upp och publicerar?

Har hon någon form av borderline vilket jag misstänker så lagar hon ju och äter maten utifrån en blandning av matmissbruk och självskadebeteende. Det innebär i sin tur att hon troligen sitter och tvingar i sig all maten för att sedan spy upp den.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-04-23 kl. 22:05.
Citera
2017-04-24, 22:40
Medlem
Readyfreddies avatar
annatoledanobookÄntligen händer det! Som jag längtat. Och tänk att man alltid landar i det som är tryggt🙏🏼 Har provat annat & också blivit nöjd....
Men nu är jag hemma igen👍🏼⭐️ & Just nu har proffsiga personalen på Michael&Frisörerna, satt snygg brun färg så nu blir det inget grått👊🏽 Så skönt att sitta i trygga händer hos bästa @michaelofrisorerna - Detta kommer bli sååå snyggt & idag ska vi testa något nytt på mig 😱 Resultatet? Ja men det kommer...säkrare än breven från Posten hahaha.#haveagreatmonday #hairextensions #rapunzelofsweden #michaelochfrisörerna #såååsnyggt #äntligen #densomväntarpånågotgottväntaraldrigförlänge #detskernärdetärmeningenochrätt #sohappy #change #somethingnew #blickarframåt

Nej, det är inte ironi, det är på riktigt kopierat från Annas instagram.

Är inte så insatt i reglerna, men visst är det reklam så det skriker om det? Upptaxering 2018!
Citera
2017-04-24, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
annatoledanobookÄntligen händer det! Som jag längtat. Och tänk att man alltid landar i det som är tryggt🙏🏼 Har provat annat & också blivit nöjd....
Men nu är jag hemma igen👍🏼⭐️ & Just nu har proffsiga personalen på Michael&Frisörerna, satt snygg brun färg så nu blir det inget grått👊🏽 Så skönt att sitta i trygga händer hos bästa @michaelofrisorerna - Detta kommer bli sååå snyggt & idag ska vi testa något nytt på mig 😱 Resultatet? Ja men det kommer...säkrare än breven från Posten hahaha.#haveagreatmonday #hairextensions #rapunzelofsweden #michaelochfrisörerna #såååsnyggt #äntligen #densomväntarpånågotgottväntaraldrigförlänge #detskernärdetärmeningenochrätt #sohappy #change #somethingnew #blickarframåt

Är inte så insatt i reglerna, men visst är det reklam så det skriker om det? Upptaxering 2018!

Är väl bara att tipsa Skatteverket :

https://www.skatteverket.se/omoss/ko...21e9a9561.html

Hennes äckliga tänder som hon får renoverade hos den skabbiga kliniken lär väl också klassas som reklam.
Citera
2017-04-25, 00:15
Medlem
Att låta Tunnan vara reklampelare är obehagligt obegåvat! Hur många % av befolkningen köper en vara eller tjänst för att hon frontar det hela? Tippar på att typ 5% av befolkningen gillar Tunnan resten är likgiltiga eller trötta på drama och hulkande.
Citera
2017-04-25, 01:24
Medlem
hudmothuds avatar
Hon har fixat sina ögonbryn!! Jag repeterar: Hon har fixat sina ögonbryn!!!

VEM lyckades övertala henne till detta? Var det den samlade "mobben" på Insta och periscope som fick henne att förstå att hennes ögonbryn såg ut som en Nike-logga ritad av en 12åring som skjutit heroin i pungen? 🤔

Jag vet inte hur ni känner, men jag vill spontant skicka en blomma och ett tackkort till den salong som har styrt upp det där eländet.
Citera
2017-04-25, 02:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Det värsta är inte att hon gör reklam, det värsta är att hon är gråhårig redan vid 45
Citera
2017-04-25, 05:47
Medlem
Citat:
Artisten Anna Book har utnyttjats i en reklambluff för en anti-rynkkräm.
Bland annat påstås att hennes hudkräm används av kändisar som Ellen DeGeneres och Barbra Streisand.
– Jag känner mig utnyttjad och förbannad, säger Anna Book om bluffen.

Citat:
Dessutom har jag fått meddelanden från folk som ställer frågor om den och det skapar lite kaos i min tillvaro att behöva bemöta detta. Jag har ingenting med den här krämen att göra, säger Anna Book.
Även tidningen Aftonbladet utnyttjas i bluffen. På en webbsida som ser ut att vara från tidningen finns en artikel där produkten hyllas.

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...ler-utnyttjad/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in